Üdv.
Egy kis segítséget szeretnék kérni. A problémám az, hogy kipróbáltam több CS:GO movie készítéshez használható trükköt, fájlokat, configokat, de mind kudarca fulladt. Most a Steam ott tart, hogy nem is indítja el a GO-t, már újra is raktam az egészet meg folyamtosan kitörlöm a mappáját, Steam Restart, stb.
Az érdekelne, hogy valaki tudna-e egy jó CSGO Movie mappát adni, amiben a HUD ki van szedve, szóval se radar, se HP, se time, se semmi ilyen.
Előre is köszönöm!
UI.: Ha valaki csak butaságoakt akarna ide írni, vagy "beszolni", mert nem értek a csgo rendszeréhez annyira, az kérem hagyja az ilyen fajta megnyilvánulást!
Egyéb hasznos tanácsok:
- csúszkáló emberek kiküszöbölése:
http://www.youtube.com/watch?v=AB_oSm-FqmU
Descriptionben link, szedd le.
Amúgy az egész steam mappát mentsd el máshova is, majd ott bohóckodj a fájlok felülírásával és onnan indítsd a játékot a csgo mappán belüli csgo.exe-vel, így megőrzöd az eredetit máshol.
Kicsit kacifántos a megoldás, de nincs jobb, vagyis nem tudok róla. Miután belépsz a játékba, írd be, hogy cvar_unhide_all, ezzel teszed elérhetővé a host_framerate parancsot. Tekerj az adott tickhez, pause-olj:
1. host_framerate 0
2. demo_resume, majd demo_pause
3. host_framerate 1
4. demo_resume majd nagyon gyorsan demo_pause, mert ennél a tick beállításnál marha gyors, és hamar átmegy a jeleneteden, itt inkább a SHIFT+F2-vel előhívható, vagy demoui-val előhívható Demo Playback-en kattintgass
5. host_framerate 0
6. demo_resume, demo_pause
7. majd ezután mint régen mehet hogy hány frame-et akarsz kivenni másodpercenként: host_framerate 200 például, majd startmovie xy, demo_resume, console bezár, veszi is, és gyorsan chat kikapcs!
FONTOS: mindig az adott kör Tick-jéhez tekerj (vagy az adott körben csináld a fönti állítgatást), mert egy új kör nekem sokszor elbaszta ezt az ügyeskedést, és kezdhettem elölről, mert újra csúszkált mindenki...
- hogyan tekerj a megfelelő részhez:
Sajnos GO-ban, ha odatekersz egy részhez, még végigpörgeti a frageket, amik addig történtek, és néhány kör füstjei is megjelennek, így mindig ügyelj arra, hogy legalább 1000 tickkel előbbrébb tekerj (ilyenkor ismételten kiemelem figyelj, hogy a fragelős kör elején állítgasd a csúszkálást!!!)
Nekem sokszor, vagy szinte mindig bugos, hogy ha valahova tekerek, akkor fönt megjelenik, hogy ki ölt meg valamikor. Ez ellen azt lehet tenni, hogy:
1. elindítod a demót
2. tekersz a megfelelő tickhez
3. demo_resume
4. megint az előző tickhez (a lényeg, hogy a demód túllépjen rajta, azért resume-ztuk)
5. ilyenkor betölti az adott mapot botokkal, innen disconnect
6. majd console-ból playdemo xy és láss csodát, az előbb beállított tick-hez teker Kill bug nélkül.
Egyelőre ezekről a zavaró tényezőkről tudok, sok sikert az Edithez!
Üdv,
KARCSI
A kimentéses részét ismerem a CS:GO-nak, tudom, hogy előrébb kell rakni 1-2000 tickel, de azért köszönöm így! Az MMHUD-ot letöltöttem, remélem, hogy ezzel nem lesz az, mint az előzőkkel, hogy 2x újra kellet raknom a teljes csgo-t...
Egyébként amit linkeltél nem rossz, szép ace ! :)
http://www.youtube.com/watch?v=nD2e-I9tHu8
Egyéb hasznos tanácsok:
- csúszkáló emberek kiküszöbölése:
http://www.youtube.com/watch?v=AB_oSm-FqmU
Descriptionben link, szedd le.
Amúgy az egész steam mappát mentsd el máshova is, majd ott bohóckodj a fájlok felülírásával és onnan indítsd a játékot a csgo mappán belüli csgo.exe-vel, így megőrzöd az eredetit máshol.
Kicsit kacifántos a megoldás, de nincs jobb, vagyis nem tudok róla. Miután belépsz a játékba, írd be, hogy cvar_unhide_all, ezzel teszed elérhetővé a host_framerate parancsot. Tekerj az adott tickhez, pause-olj:
1. host_framerate 0
2. demo_resume, majd demo_pause
3. host_framerate 1
4. demo_resume majd nagyon gyorsan demo_pause, mert ennél a tick beállításnál marha gyors, és hamar átmegy a jeleneteden, itt inkább a SHIFT+F2-vel előhívható, vagy demoui-val előhívható Demo Playback-en kattintgass
5. host_framerate 0
6. demo_resume, demo_pause
7. majd ezután mint régen mehet hogy hány frame-et akarsz kivenni másodpercenként: host_framerate 200 például, majd startmovie xy, demo_resume, console bezár, veszi is, és gyorsan chat kikapcs!
FONTOS: mindig az adott kör Tick-jéhez tekerj (vagy az adott körben csináld a fönti állítgatást), mert egy új kör nekem sokszor elbaszta ezt az ügyeskedést, és kezdhettem elölről, mert újra csúszkált mindenki...
- hogyan tekerj a megfelelő részhez:
Sajnos GO-ban, ha odatekersz egy részhez, még végigpörgeti a frageket, amik addig történtek, és néhány kör füstjei is megjelennek, így mindig ügyelj arra, hogy legalább 1000 tickkel előbbrébb tekerj (ilyenkor ismételten kiemelem figyelj, hogy a fragelős kör elején állítgasd a csúszkálást!!!)
Nekem sokszor, vagy szinte mindig bugos, hogy ha valahova tekerek, akkor fönt megjelenik, hogy ki ölt meg valamikor. Ez ellen azt lehet tenni, hogy:
1. elindítod a demót
2. tekersz a megfelelő tickhez
3. demo_resume
4. megint az előző tickhez (a lényeg, hogy a demód túllépjen rajta, azért resume-ztuk)
5. ilyenkor betölti az adott mapot botokkal, innen disconnect
6. majd console-ból playdemo xy és láss csodát, az előbb beállított tick-hez teker Kill bug nélkül.
Egyelőre ezekről a zavaró tényezőkről tudok, sok sikert az Edithez!
Üdv,
KARCSI
2. A videó amit küldtél nem rossz, de mihelyt megláttam, hogy LOLYOU meg staykeer, nekem az egész css-től elment mára a kedvem...
3. Igaz, hogy nem attól lesz egy videó jó, mert túl van effektelve meg hasonló. Én a magam részéről a fregeket akarom kihangsúlyozni, azokat tartom fontosnak, de szerintem egy kicsit esztétikátlan, ahogy ott van a radar és a HUD többi eleme. Nekem olyan érzésem van tőle, hogy "nem volt annyi sem benne, hogy legalább azt levettem volna onnan, mert így béna." De ez az én véleményem, azért a megnyilvánulást köszönöm!
Nem az olyan fregekben értem a rejtelmet, hogy ugrik 720fokot pörög és egy hitet ad desertel, persze elég vicces meg durva, hogy beadja de ezt egy olyan meccsen nem fogod megpróbálni, ahol rajtad múlik az utolsó kör, bár aki mer az nyer.:D
Az igazi movie csak össze van vágva, és semmi több: http://www.youtube.com/watch?v=IO5HA4lhs30 tessék, ez egy movie amit 2010 óta máig megnézek, és össze szarom magam, pedig semmi effect, semmi fény, semmi dubstep. DE A FREGEK RÁKÉNYSZERÍTENEK AZ ANYÁZÁSRA!
2. A videó amit küldtél nem rossz, de mihelyt megláttam, hogy LOLYOU meg staykeer, nekem az egész css-től elment mára a kedvem...
3. Igaz, hogy nem attól lesz egy videó jó, mert túl van effektelve meg hasonló. Én a magam részéről a fregeket akarom kihangsúlyozni, azokat tartom fontosnak, de szerintem egy kicsit esztétikátlan, ahogy ott van a radar és a HUD többi eleme. Nekem olyan érzésem van tőle, hogy "nem volt annyi sem benne, hogy legalább azt levettem volna onnan, mert így béna." De ez az én véleményem, azért a megnyilvánulást köszönöm!
Nem az olyan fregekben értem a rejtelmet, hogy ugrik 720fokot pörög és egy hitet ad desertel, persze elég vicces meg durva, hogy beadja de ezt egy olyan meccsen nem fogod megpróbálni, ahol rajtad múlik az utolsó kör, bár aki mer az nyer.:D
Az igazi movie csak össze van vágva, és semmi több: http://www.youtube.com/watch?v=IO5HA4lhs30 tessék, ez egy movie amit 2010 óta máig megnézek, és össze szarom magam, pedig semmi effect, semmi fény, semmi dubstep. DE A FREGEK RÁKÉNYSZERÍTENEK AZ ANYÁZÁSRA!