Csak úgy telnek a napok, a hetek, a hónapok, lassan már a 2013-as év derekán járunk. A Counter-Strike: Global Offensive scene pedig ezzel együtt egyre jobban bontogatja szárnyait, egyre több csapat kerül elő gyakorlatilag a semmiből, új arcokat ismerhetünk meg a régiek mellett, valamint már nemzetközi porondon is vannak eredményeink – persze csak az online világot tekintve.
Az online harctér adta az alapot a CS2HU árpilis top10-éhez is, hiszen a tavasz második hónapján (amikor tényleg eljött a tavasz) nem volt hazai LAN, és a nemzetközi versenyeken sem volt még magyar érdekeltség. Olyan megmérettetések, mint például az ESL HunCup #1 két egyestés versenye, a hónap végén induló ESL ICL kvalifikáció, a Go4CSGO, az ESL Amateur Series valamint a különféle ladderek alapján jöttek össze az áprilisi ranglista teljesítménypontjai. Persze ezeken kívül is voltak még online bajnokságok, ahol hazánk csapatai megmérettették magukat és ezek alapján pontokat kaptak, vagy éppen veszítettek az eredmények függvényében.
A szavazatokat az előző havi top10-es csapatokon kívül természetesen a CS2HU stábja szolgáltatta, akik közül most M1LLR, sultankah, és egy új tag, a WiLD CSGO csapatának játékosa, flash adta le saját kis top10-ét rajtam kívül, plusz az ESL magyar szekciójának másik "frontembere", 3r3tn3k is ki lett faggatva a top10-et tekintve - így jött még a teljessítménypontok mellé összesen 825 egység.
Térjünk is rá a lényegre, a helyezésekre. Az első két helyen, azaz a dobogó két legfelső fokán nem történt változás márciushoz képest, csak annyi, hogy az átalakításon keresztülmenő ancients csapata elvesztette óriási előnyét a volgare-ral szemben – a majd’ háromszoros „fór” mindösszesen 9 és fél pontra csökkent. A dobogó legalsó fokát még mindig a neverQuit birtokolja, akik korábbi pontjaikhoz még hozzá tudtak dobni kicsivel több, mint 200-at. Nem kis teljesítmény ez, amit jórészt az ESL versenyszervező portál keretein belüli szereplésüknek köszönhetnek. Az iNcentive-nek sikerült előrelépnie egy helyet, ezzel a dobogó közvetlen közelében tudhatja magát az ICL-en majdnem nagy pofonba belefutó együttes. Láthatunk új csapatokat is az áprilisi top10-ben, közülük az egyik a WiLD MultiGaming, akik egyből az 5. helyen bukkantak fel.
A továbbiakban beszéljen helyettem a táblázat! Mit gondoltok, reális ez a top10 az erőviszonyokat tekintve, vagy van, akit előrébb/hátrébb vártatok? Esetleg van, aki nem került be, de mindenképpen ott kéne lennie?
1 | ancients | boE, cmn, Deep, kHRIS, V1CE | 638,5 | |
2 | volgare | FoDa, gabesson, huss, niuk, spinner | 629 | |
3 | neverQuit | gbk^, KARCSI, n3R0, SpeeDy, stricken | 488 | |
4 | iNcentive | Chris, dikioneR, HsP[A], MIKO, PDZ, West | 1 | 292 |
5 | WiLD MultiGaming | flash, plum, ReSeT, superman, twist | 235 | |
6 | Begrip Gaming | Devo, K4THooo, kilinho, rAndo, Rotschild | 212 | |
7 | eMotion.RaidCall | dwayne, neware, reactioN, rnx, TRuve |
166 | |
8 | Hard2Believe | BIGTOMI, DARVEX, InZert, jason, Skorpio | 152 | |
9 | ZSAKKRUMPLI |
blankman, KuszTiii, PLAZMA, shodli, vapour |
2 | 86 |
10 | haxxitas | APACS, ASSA, BladE, daeroN, M0kii, zeeN | 2 | 84 |
Arra a kérdésre pedig hogy mi lesz itt ha sok 1.6 os csapat váltani fog egyszerű... semmi mert jó részük nem fog váltani, egy másik részük már váltott, és akik eddig nem tették meg azok bizony le lesznek maradva bárkihez mérten is.
Arra a kérdésre pedig hogy mi lesz itt ha sok 1.6 os csapat váltani fog egyszerű... semmi mert jó részük nem fog váltani, egy másik részük már váltott, és akik eddig nem tették meg azok bizony le lesznek maradva bárkihez mérten is.
Annyiban igazad lehet, hogy az 1.6os csapatok joval erösebbek a Sourceos csapatoknal. kivancsi leszek mi lesz ha az 1.6os csapatok is gözerövel elkezdenek gozni.