A versenyjátékoknál minden ott dől, el hogy amit cselekszünk és látunk az mennyire fedi a valóságot a virtuális világban. Aki régóta játszik tudja nagyon jól, hogy nemvolt bűn adott esetben valaki elég vagy mögé lőni mert "tudtad" hogy a késletetés miatt pontosan azt a hatást érheted el majd, amit vársz. Ennnek a világnak azért egy ideje már vége, de még most sem feltételnül mondhatjuk hogy 1:1-ben az történik amit látunk. Erre kínál megoldást az NVIDIA új sorozatú kártyában a Reflex
Az Nvidia Reflex egy olyan technológia, amely lehetővé teszi az esport játékosok számára a gyorsabb és pontosabb reakcióidő elérését. Az Nvidia Reflex olyan játékokban érhető el, mint a Fortnite, a Valorant és a Call of Duty: Warzone, Counter-Strike 2 (hamarosan), és segít a játékosoknak csökkenteni a játékbeli késleltetést (input lag) a PC hardware-ének optimalizálásával és a játékmotorban végzett módosításokkal. Az Nvidia Reflex a játékosok reakcióidejét akár 50 százalékkal is csökkentheti, ami jelentős előnyt jelenthet az esport versenyeken és ranglistákon való eredményesség szempontjából. Az Nvidia Reflex egy innovatív megoldás az esport játékosok igényeinek kielégítésére, és a jövőben további fejlesztésekre számíthatunk az NVIDIA-tól.
Azért, hogy még tökéletesebb legyen a hatás az NVIDA további hardvergyártókkal (Acer, msi, logitech, asus, steelseries stb) közösen dolgozik így egerek billentyűzetek és montorok (G-SYNC) is vannak a piacon amelyeket összehangolva elérhető lesz a közel 1:1-es késletetés nélküli játék.
Az Nvidia Reflex SDK (Software Development Kit) egy olyan eszközkészlet, amelyet a fejlesztők használhatnak játékaik optimalizálásához és támogatásához az Nvidia Reflex technológiához. Az SDK számos API-t és eszközt kínál a játékfejlesztők számára, amelyek segítségével optimalizálhatják a játékot a gyorsabb és pontosabb reakcióidő eléréséhez, valamint csökkenthetik a játékbeli késleltetést (input lag).
Az Nvidia Reflex SDK lehetővé teszi a játékfejlesztők számára, hogy jobban kihasználják a játék hardveres adottságait, és optimalizálják az input feldolgozását, ami javíthatja a játék élményét és a versenyképességet. Az Nvidia Reflex SDK további előnye, hogy támogatja a fejlett funkciókat, például az adatgyűjtést, a statisztikákat és a teljesítménymérőket, amelyek segítségével a fejlesztők javíthatják a játékukat és az esport versenyekre is hasznos információkat nyerhetnek.
Az Nvidia Reflex SDK egy olyan eszköz, amely segít az esport játékosoknak a legjobb teljesítmény elérésében, és a fejlesztőknek lehetőséget ad arra, hogy jobban támogassák a játékosok igényeit. Pontosan ez fog történnik a Counter-Strike 2 esetében is ugyanis a Valve beépíti a Reflexet a játékba így akinek megfeleő hardvere van az biztosan élvezni fogja a még folyamatosabb játékélményt.
Akinek még mindig nem világos miért is jó ez annak az ipon készített korábban egy eégszen jó videót a témáról. Íme: