A Counter-Strike 2 a Counter-Strike történetének legnagyobb technikai előrelépése, amely új funkciókat és frissítéseket biztosít az elkövetkező évekre.
A játék összes újdonságát a nyári hivatalos megjelenéskor fogják felfedni, de a Counter-Strike 2 felé vezető út a mai nap folyamán egy korlátozott teszteléssel kezdődik a kiválasztott CS:GO játékosok számára. A tesztidőszak alatt a funkciók egy részhalmazát fogják kiértékelni, hogy a világméretű megjelenés előtt ki tudják fixálni az esetleges problémákat.
A Counter-Strike 2 idén nyáron érkezik a CS:GO ingyenes frissítéseként. Szóval készítsd el a felszerelésedet, csiszold a képességeidet, és készülj fel a következőre! Gyerünk ismerkedjünk meg kicsit jobban a játékkal.
A füstgránátok mostantól dinamikus volumetrikus objektumok, amelyek kölcsönhatásba lépnek a környezettel, és reagálnak a világításra, lövésekre és robbanásokra.
A füst mostantól képes kölcsönhatásba lépni más játékbeli eseményekkel, új lehetőségeket teremtve. A lövedékek és a HE-gránátok nyomhatják és átszakíthatják a füstöt, hogy rövid időre kitisztítsák a látóhatárokat vagy megszűntessék az elzártságot.
Mostantól a füst kiszivárog a nyitott ajtókon és a betört ablakokon, le- és felszáll a lépcsőkön, valamint kiterjed a hosszú folyosókon, és egyesül más füstökkel.
A Counter-Strike 2-ben a füstrészecskék az egységesített világítási rendszerrel működnek együtt, ami valósághűbb fényt és színeket tesz lehetővé ezáltal például a füstre is vetődnek például árnyokok és a füst maga is vet árnyékot.
A tick rate már nem számít a mozgás, a lövés vagy a dobás során.
A Counter-Strike 2 szívét a sub-tick frissítések alkotják. Korábban a szerver csak diszkrét időintervallumokban (úgynevezett tick-ekben) értékelte a világot. A Counter-Strike 2 sub-tick frissítési architektúrájának köszönhetően a szerverek pontosan tudják, hogy mikor kezdődik a mozgás, mikor dördül el egy lövés, vagy mikor dobnak el egy gránátot.
Ennek eredményeképpen a tick-számtól függetlenül a mozgásod és a lövésed egyformán reagál, és a gránátok mindig ugyanúgy landolnak, mindenhol mindenkinél.
A frissítésektől a felújításokig a térképek letisztultak, fényesebbek, jobbak lesznek, hogy a játék élmény igazán ki legyen maxolva.
Teljes felújítás a mapokon
A felújított pályákat teljesen újjáépítették az alapoktól kezdve, kihasználva az összes új Source 2 eszközt és renderelési funkciót. Íme az Overpass átalakulása. A színvilág és a fények egyértelmúen az 1.6-ot és talán kicsit a Source-ot idézik vissza.
Lesznek olyan térképek, amelyek az új Source 2 világítást használják, beleértve egy fizika alapú renderelési rendszert, amely valósághű anyagokat, világítást és tükröződéseket eredményez az új Counter-Strike-ban. Például a Nuke így változik meg:
Kőbe vésett pályák
A klasszikus, szilárd alapokon nyugvó pályák, amelyeken a játékosok a CS:GO és a Counter-Strike 2 játékmenetének változásaival nem fognak találkozni hiszen ezeken a mapokon csak a világításon és a tárgyak karaktersztikáján változtatnak, de egyébként minden marad a régiben. Íme a DUST2
A Source 2 eszközei és renderelési funkciói a közösségi mapkészítők számára elérhetőek lesznek, hogy megkönnyítsék az építést, a kísérletezést és az iterációt. Maradjatok résen hiszen a Source 2 Item Workshop később, a korlátozott tesztelés során elérhető lesz. ha érdekel a modding akkor kövesd az eseményeket
Vidd magaddal a teljes CS:GO inventory-dat a Counter-Strike 2-ba. Nemcsak, hogy minden tárgyat megtarthatsz, amit az évek során összegyűjtöttél, de mindegyiknek előnyére válik a Source 2 új világításai és anyagai.
A régi modellek és felületek támogatása mellett az összes raktáron lévő fegyver nagy felbontású modellekkel lett frissítve, és néhány fegyverfelület kihasználja az új modellek előnyeit.
A felhasználói felülettől a játékmenetig minden vizuális effektust újragondoltak.
A Counter-Strike 2-ben az összes vizuális effekt frissült. A Source 2 világítási és részecske-rendszerekkel teljesen új megjelenést és viselkedést kap a víz, a robbanások, a tűz, a füst, a torkolattűz, a lövedéknyomok, a becsapódási effektek és még sok más.
Gameplay látványvilág
A Counter-Strike 2-ben a játékmenet legkritikusabb látványelemeit az olvashatóságot szem előtt tartva tervezték újra. A golyó becsapódása távolról is jól látható, az irányított (idővel elhalványuló) vérbecsapódások pedig több információt nyújtanak a világban való mozgás közben.
Környezeti hatások
Tapasztald meg a teljesen újraírt robbanásokat, tüzet, C4-es világítást és még sok mást. A Source 2 Engine és a modern hardverek felhasználásával a Counter-Strike 2 környezeti effektjei jobb vizuális hűséggel és nagyobb konzisztenciával rendelkeznek.
UI fejlesztések
A Counter-Strike 2 felhasználói felülete teljesen megújult, beleértve a friss vizuális effekteket a HUD-ban. Ezek a fejlesztések nem csak szépen néznek ki, hanem fontos játékállapotokat is közölnek majd.
Átdolgozva, újrakiegyenlítve, visszhangosítva
A Counter-Strike 2 hangjait átdolgozták, hogy jobban tükrözzék a fizikai környezetet, jobban elkülönüljenek, és több játékállapotot fejezzenek ki. A hangokat a kényelmesebb hallgatási élmény érdekében ki is egyensúlyozták így mostantól mindent sokkal jobban fogtok hallani.
A Limited Test a Counter-Strike 2 funkcióinak csak egy részhalmazát tartalmazza és hordozza, hogy a nagyobb problémákat még a nyár előtt megoldhassák. De még sok minden másra is számíthatunk a néhány hónapon belül megjeelnő Counter-Strike 2-ban, aminek hamarosan minden részletét felfedik