Főként a hosszabbítás és a bemelegítés módot próbálták tökéletesíteni. Az új update-ban rengeteg kisebb bugot javítottak és a matchmakingben is belenyúltak a saját testreszabás tökéletesítésére.Továbbá matchmaking rendszerében is lett egy-két frissítést alkalmazva, ami már sokak számára felpezsdülést okozhat (már aki itt keres mixeket).
A főbb változtatások:
- A dedikált szerverek mostantól workshoppos mappokkal múködnek, ami lehetővé teszi azt is, hogyha a Steam szervere offline lesz attól a dedikált szerverek még mindíg futni fognak.
- A régebbi verziójú workshoppos mapok törlődnek, ha a pálya nevét átnevezik.
- Ha a szerveren éppen fut egy map az adminok az mp_endmatch_votenextmap 1-et beállításával, a szerver automatikusan egy szavazást generál a következő mapról.
- Egy újabb parancs által (tv_time_remaining) az adminok megtudják nézni, hogy mennyi idő marad az adásból miután a meccsnek vége. Ez az adminokat (streamelőknek) előnyös, hiszen azelőtt betudják fejezni az adást, mielőtt a szerver pályát váltana.
- Fixálták a scoreboard-ot, a matchmaking-ek után már mindenki megnézheti a statját.
- Mostantól a félidő utáni váltásnál automatikusan váltja a szerver a csapat neveket vagy zászlókat.
- Az mp_warmup_end mostantól csak a bemelegítés ideje alatt használható.
- A csapat cserét a bemelegítés után a szerver azonnal elvégzi.
- Mostantól a matchmakingben a döntetlen után hosszabbítás következik.
- mp_overtime_enable - a hosszabítás elkezdődik ez a parancs által, ha a meccs döntetlen lett.
- mp_overtime_maxrounds( alapértelmezett 6 ) - beállítja a hosszabbításban lejátszott körök számát.
- mp_overtime_startmoney( alapértelmezett 10000 ) - a hosszabbításban lévő kezdőpénz állítása oldalanként (CT/T).
- mp_overtime_halftime_pausetimer - a hosszabbítás félidejében megszabható szünet illetve mp_halftime_pausetimer a félidő utáni szünetre és amint ezeket a parancsokat a bot/admin 0-ra állítja a szünet véget ér.