Most mindenki, akinek van Béta kulcsa egy játék fejlesztésének részévé vált. Mivel ez az első játék, amit a Valve gyakorlatilag a közösséggel együtt fejleszt ezért még nincsenek kialakult magatartások és viselkedési normák, továbbá sokan nem tudják mi miért és hogyan történik.
Először is vannak azok a vissza jelzések, amik egyszerűen javíthatóak mert körül vannak írva rendesen, vannak olyanok, amiknél a probléma okát kell felfedniük a készítőknek és vannak olyanok, amiknél több infóra lenne szükség. Ha valamiről nem érkezik visszajelzés, akkor azzal nem is foglalkozik a csapat, ezért fontos hogy mindent rendesen bejelentsünk a lehető legpontosabb körül írással.
Vannak olyan fejlesztések, amiknél ugye további adatokat kell gyűjteni, ilyenkor általában azt csinálják, hogy megcsinálnak, egy változtatást majd mi játszunk és a játék után elemzik, hogy sikerült-e a változtatás rendesen. Ezek a változtatások gyakorlatilag teszteléseken alapulnak és kísérleti egérként mozgatnak minket. Ilyen hosszabb fejlesztés lesz például az Arsenal: Demolition is, amely ezen a héten változásokon megy majd át. És igen van értelme minden lejelenteni, mert ez egy teljesen új része a játéknak, nehéz lenne elvárni hogy rögtön tökéletes, legyen.
Vannak olyan visszajelzések, amik ilyen egyszerűbb kategóriába sorolhatóak, például az eredményjelzőn van valami eltolódás vagy nem ír ki valamit jól. Nos, ezek azok a problémák a CSGO-ban, amikről általában már tudnak a fejlesztők, mert a nagy számok törvénye alapján valaki már tuti lejelentette. De ezek ugye magát a játékot nem befolyásoló tényezők, ezért a javításukra sokat kell várni.
És vannak olyanok is amik visszacsatolódnak egy korábbi elemzéshez. llyen például a köd vagy a fegyverek, amik minden pályán megjelennek és minden egyes tesztelési körben újra és újra kénytelenek belenyúlni, mert mindig előkerül valami. A ködöt rá kell rakni az összes pályára például és nem mindegy hogy mekkora a mértéke. Ezeket hétről hétre javítják és kapjuk majd jövő héten is.
Az eheti update a de_dust2_se lesz. A pályát konzolról érhetjük majd el a szokásos „map de_dus2_se” bepötyögésével és utána egy enter nyomásával. Ez a Dust 2 köd mentes verziója, ahol ezen felül nincsenek kábelek, szemetek és egyéb zavaró tényezők. Amolyan pro gaming verziója a de_dust2-nek. Kimondottan versenyekre és ligákra készítik elő.
Megnyugtat minket a brigád, hogy minden visszajelzést elolvasnak és természetesen cselekszenek, ha kell. Nagyjából ezért nem tudják megmondani pontosan előre, hogy milyen változások fognak érkezni egy vagy két hét múlva, mert folyamatosan változik a dolog. Ennek a fajta fejlesztésnek az az előnye, hogy folyamatosan út közben tudják javítani a játékot és bár ugya van egy végcél, amit el szeretnének érni mégis a közösség igényei alapján formálódik a CSGO.
Megkérnek minket, hogy mindenképp a fórumokat használjuk, mert minél több ember vitázik egy témáról vagy problémáról, annál nagyobb az esélye hogy hamar meglesz a rendes megállapodás a felek között.
A héten pedig jön az Italy és az elmaradhatatlan csirkék!