Az egyik nagy változás a Recoil volt vagyis a fegyverek visszarúgása
A Recoil egy igazán érdekes dolog, hiszen itt nem lehet csak matematikai alapokra vissza vezetni a dolgokat. Ugyanakkor az egyik legfontosabb eleme a Counter-Strike-nak. Néhány hete egy profi játékos Salvatore „Volcano” Garozzo befeáradt a VALVe irodájába és letesztelte a recoilt, illetve véleményezte annak működését a CSGO-ban.
Volcano szerint még mindig nehéz volt kontrollálni a visszarúgást, pedig fontos, hogy bár valamennyire véletlenszerűen rántanak a puskák, de fontos, hogy a lövész maximálisan ura legyen a fegyverének. A visszajelzés után belenyúltak a Recoil rendszerbe és a múlt heti frissítésbe bele is pakolták.
Ezután jöttek a fórumon a visszajelzések, hogy túl kicsi a fegyverek recoilja így nagyon könnyű velük célpontokra lőni, ami szintén legalább annyira rossz mintha túl nagy lenne, és nem lehetne senkit lelőni.
Ma pedig jött egy új frissítés, amiben ismét egy újabb értékre állították be a recoilt a CSGO-ban, és mivel ez egy Béta még szinte biztos, hogy nem ez volt az utolsó beállítás. Várják a pro játékosok visszajelzését a fórumokban, hogy mi a véleményük a mostani recoilról.
A következő kedden további 2000 kulcsot küldünk ki a világban található nagyobb oldalak számára teszteléshez, tehát kövessétek kedvenc oldalaitokat és csatlakozzatok a taszterekhez!
Érdemes a Steamet és a közösségi odlalakat is figyelni az újabb és újabb kulcsokért. A hétvégén pedig a pálya az Inferno lesz! A mód competitve lesz és felhívják a figyelmünket, hogy vásároljunk mindig Armort!