CS1.6-ban a fnatic nyerte meg a CPH2012-őt míg a Counter-Strike: Source versenyszámban a mousesports érdemelte ki az aranyat, mindezek ellenére CS: Global Offensive-ben két teljesen más team az ESC Gaming és az SK Gaming vívta a végső csatát, amit végül az SK Gaming nyert meg, ennek videóját itt kapcsolt tartalmaknál is megtekinthetitek. Érdekes volt látni két olyan legendát is a CSGO-val játszani, akik nevét (HeatoN és GeT_RiGhT) szerintem senkinek nem kell bemutatni. Köszönhetően a CSGO béta tesztereinek egészen korrekt statisztikai összehasonlítást tudtak összehozni a de_dust2 pályán, íme az elért eredmények:
Ami meglepő az rögtön az els sor, hogy a teljes pontosság jóval alulmaradt a public szervereken megszokottól, azonban ezt egy kicsit a másik irányból is érdemes megnézni, hiszen bár kevésbé lőtték el az ellent, ha eltalálták az nagyobb eséllyel halt meg. Ráadásul mivel szigorúan 5v5-ről volt szó és a cél nem csak az ellenfél megölése, hanem az ellenfél golyóinak elkerülése is, így abszolút érthető az adat.
A profi játékosoknak egyébként messze magasabb volt a fejlövés aránya, ezért az átlagos sebzés is magasabb továbbá általában jó messziről intézték el az ellenfelet így átlagban majd három méterrel távolabbra céloztak. A fegyverek vásárlása során megfigyelhető, hogy egy kill valamivel kevesebbe került a Copenhagen játékosainak, lévén, ha megvettek egy fegyvert akkor ki is használták annak adottságait és megtartották, amíg tudták, ahogy ezt a grafikon is mutatja.