Bár nem mai fejlemény, de úgy néz ki, hogy ekészült a
CSpromod legújabb béta verziója, ami az
1.02-es számozást kapta. Számos hibát javítgattak és rengeteg újítás is érkezett a játékba, amik eddig valljuk be igen hiányzóak vagy bosszantóak voltak. A rossz hír viszont az, hogy ezt a verziót egyelõre senki nem tudja kipróbálni, hiszen belsõ teszteléseken fut végig és a hírt csak amolyan „nyugi még élünk” karácsonyi ajándékként szánták a készítõk. ÉS, hogy valójában miket is javítgattak az egyre inkább népszerûségét vesztõ játékban, azt a kibõvített részbõl nyomban megtudhatjátok. CSpromod 1.02 változások
Archív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: HeNtEs
- Hozzáadva a belsõnézet sebzés visszajelzés
- Javítva a falba születés
- A pályákon mostantól 20-20 spawnhely van oldalanként
- Hozzáadva a kiegészítõ vásárlás menü
- Hozzádva a 3D headshot
- Gránát repülés kicsit megigazítva
- Zoomolt puskával mozgás sebessége beállítva
- Halott kijelzés nem jelenik meg, ha egy játékos öngyilkos lesz vagy csapatot vált
- A halott kijelzés nem jelenik meg ha egy játékos kilép
- Késre váltáskor mostantól nem hallgat el az elõtte zajongó puska (stopsound effekt javítva)
- Gránát pattogás hang hozzáadva
- Esésbõl származó sérülés hangja hozzáadva
- Bomba indikátor hozzáadva a ponttáblára
- Az idõ a kör végén 5 másodperccel hosszabbítva
- Bomba felszedés közben lövés többé nem lehetséges
- Az mp_restargame rögtön újraindítja a játékot
- Javítva az AWP torkolati tüzének villanása
- Javítva a torkolattûz animációja az összes fegyvernél
- Hozzáadva az aut-választás menü csapatválasztásnál
- Hozzáadva a HE gránáttal ölés visszajelzése
- Javítva az AWP nagyítás bug-ja
- Névváltás halál után többé nem lehetséges