Counter-Strike hírek

 

Partnereink

 

Kedvelt Counter-Strike fórumok

 

Új Counter-Strike játékosok

 

Kedvelt Counter-Strike cikkek

 

Beszéd téma

 


master234 új blog bejegyzést írt címmel. szeptember 10.
 
 

Friss Counter-Strike hírek

 
Általános 2009. február 22. 0 hozzászólás
 

A kiválaszottak, néhány szerencsés(?) ember már tesztelhette a legújabb béta CSPromodot, a v1.04-et, melyet aztán Rift meg is osztott a Gotfrag olvasóival.Mint azt már sokan tudjátok, a CSPromod eredetileg

A kiválaszottak, néhány szerencsés(?) ember már tesztelhette a legújabb béta CSPromodot, a v1.04-et, melyet aztán Rift meg is osztott a Gotfrag olvasóival.
Mint azt már sokan tudjátok, a CSPromod eredetileg azért jött létre, hogy a Counter-Strike 1.6-os játékmenetet ötvözze a Source grafikával (sőt, a kezdeteknél még ennél is merészebbet álmodtak meg az ötlet kiagyalói - a szerk.). Ezzel azt szerették volna elérni, hogy a játékosok és a támogatók is lássanak fantáziát a játékban, ha már a Source nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, és a nagy csapatok mind maradtak a régi verziónál, nem véletlenül. Természetesen a másik cél az volt, hogy ne hulljon szét a közösség, ami a Source megjelenésével két részre szakadt. Itt jegyezném meg, hogy ez az ötlet eleve halott, hisz sokan hozzászoktak ehhez a fajta játékmenethez, mi pedig öreg motorosok sokan maradtunk az eredetinél, az utánozhatatlannál.
A tapasztalatok
Archív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: Abdul Mohamed


Mivel az eddig verziók nem azt nyujtották, amit a nagyközönség elvárt tőlük, így sokan már le is mondtak erről a változatról. Nézzük, meg lehet e őket győzni arról, hogy a mostani verzió érdemes arra, hogy kipróbáljuk?

Játékmenet

A legnagyobb problémát az okozta Alex Garfieldnak és csapatának, hogy az 1.6-os játékmenetet átültesse a HL2-es motorra.
Míg az előző változatok gyakorlatilag nem voltak mások, mint Source klónok, és nem sikerült megragadni az 1.6 valódi lényegét, jellemzőit, addig az új verzióban úgy néz ki, végre sikerült mindezt eltalálniuk.
Az első dolog, amit a játékba belépve észrevett a tesztelő, hogy a mozgások, és az ehhez társuló hangok hátborzongatóan hasonlóak a nagy elődéhez. Persze van még javítanivaló, mint pl a megállás, amikor futáskor leguggol a karakter, vagy a crouch hop, silent run stb.
A többi főbb jellemző is változott az előző bétához képest. A hitboxokon és a recoilon is javítottak, bár még mindig nem teljesen 1.6-os, de a változtatások biztatóak a jővőre nézve. Még néhány fejlesztés ezeken és az animációkon, és akkor azt kapjuk, amit megígértek.

Crouch hop

 

Silent run

Grafika

Akiket idegesít az, hogy tele vannak a pályák mindenféle "szeméttel", azoknak örömhír, hogy a hordók, tragacsok és egyéb állatfajták nem fogják zavarni. Bár, ha jól emlékszünk itt a szerkesztőségben, akkor ezekkel az előző verziókban sem találkoztunk.
A cikk szerzője három pályát próbált ki. A legnagyobb változás de_infernon történt, bár eddig is itt voltak a legnagyobb különbségek 1.6 és source között, így nem meglepő, hogy ezen a pályán a legszembetűnőbb a különbség.
Természetesen nem csak a pályákban történtek változtatások. A fegyverek is újra lettek modellezve, a flash animáció kezd hasonlítani az eredetiére, a hangtompító feltétele is az 1.6-ost idézi. A radar viszont különbözik, de aki játszott már a Promoddal, annak ez nem újdonság, aki viszont még nem próbálta, annak eláruljuk, hogy a radaron társainkat név szerint is meg tudjuk nézni, ki merre van. Az eredményjelző eddig sem zavart senkit sem, a Valve szakemberei is így gondolhatták, amikor átültették a HL2-es motorra kedvenc játékunk. Szerencsére számolgatnunk még mindig nem kell, sem ez miatt a tabulátort nyomkodnunk, hiszen az időjelző mellett látható, melyik csapatban hányan vannak még a pályán. Ha mégis kíváncsiak lennénk, ki mennyi energiával szaladgál még, akkor ezt az eredményjelzőn megnézhetjük.
Egy későbbi update-ben pedig már azt is tervezi Garfield, hogy a csapattársak aktuális pénzét is láthatjuk, így kör elején nem kell azzal foglalatoskodnunk, hogy beírkájuk, hogy is állunk anyagilag, ez pedig nem csak nekünk, de az irányítónak is nagy segtség.

 

Egyebek

A régebbi Promodok egyik nagy hibája volt, hogy iszonyatosan bugosak voltak. Mivel ez is csak béta, így ezen a téren is vannak még hiányosságok, de fényévekkel jobb elődeinél. A szerverhez lehet csatlakozni, fegyvert lehet vásárolni. Az egyik ilyen probléma, hogy ha egy antiterrorista halott, akkor nem látja, ha egy terrorista felveszi az elejtett bombát. Ha jobban belegondolunk, ez nem is olyan nagy hiba, hiszen 1.6-ban sem láthatjuk ezt. Egy másik ilyen, hogy source-ban nem kell a fegyverekbe külön megvásárolni a tárakat, nem kell ezekért külön navigálgatni a menükben. Talán ez majd egy későbbi Promodban javításra kerül. Szerencsére spawnoláskor már nem fordulhat elő, hogy valamelyik falban ébredünk.

Konklúzió

A játék sokat javult az előző verzióhoz képest, de még most sem azt nyújta, mint az 1.6. A jó hír az, hogy a Promod egyre közelebb kerül ahhoz, hogy mindkét játékból átemelje a jó dolgokat, és így egy egyedi játékot kapjunk. Egyre inkább úgy tűnik, hogy Garfieldnak és csapatának a kemény munka végül is kifizetődő lesz. A későbbi javításokkal talán elérhetik azt, amiért ezt az egészet elkezdték, azaz hogy egy olyan játékot kapjunk, amit mindkét közösség elfogad, és szívasen játszik vele. Egyszer talán majd a versenyeken is ez a változat fog visszaköszönni.
Az új béta valamikor a közeljövőben lesz elérhető a nagyközönség számára is.

 

 
Címkék:
vissza
Admin
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
nincsenek hozzászólások
Eddig 0 hozzászólás érkezett. Legyél Te az első!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
Hozzászólások betöltése...
 
 
 

Counter-Strike videók

 

CS2HU Steam csoport

 
1022játékos
153online
41játékban

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Counter-Strike képekben

 
 
kép 761
 
1778
 
 
 
kép 1318
 
1934
 
 
kép 2929
 
1545
 
 
 
kép 5270
 
2442
 

Counter-Strike Hírlevél

 
Iratkozz fel CS2HU hírlevelünkre!
Hírlevelünkkel értesülhet a Counter-Strike sorozat világának legfontosabb híreiről.

Counter-Strike a facebookon

 

A Counter-Strike hírei

 

Logitech G600 MMO csak játékosoknak

Nem kevesebb mint húsz különálló gombbal szerelte fel a Logitech legújabb, leginkább stratégiai és online játékosoknak szánt számítógépes egerét.
június 18. - callofduty.hu

Kacsák a myRevenge-ben

A címből talán már sokan kitalálhatták, hogy miről is szól jelen cikkünk: a német szervezet újfent Magyarország felé vette az irányt és igazolt le egy tehetséges CSS felállást.
május 26. - counter-strike.hu

Online Gaming Championship Invite

Már elég régóta megy a mozgolódás a háttérben, ám kis hazánkra fókuszált terveinket most sikerült véghezvinnünk. Ez a terv nem volt más, mint az OGC Kft. nevéből érkező Online Gaming Championship versenysorozat, mely hamarosan el is kezdődik Counter-Strik
május 05. - counter-strike.hu

eSport ösztöndíj

Emlékszik még valaki a Corvinuson megtartott WoW-os közgazdaságtan előadásra? Sokak számára meglepő volt, mint ahogy az utóbbi években számtalan más játékostársadalombeli epizód. Laikus ismerőseim a mai napig kétkedve fogadják a téma legmeghökkentőbb szto
április 23. - counter-strike.hu

Csalt az aTTaX a CPHGames-en?

A Team ALTERNATE alsóági ellenfelei csalással vádolták meg a német szervezet Counter-Strike: Source játékosait.
április 10. - counter-strike.hu