Csak úgy szállingóznak a frissítések, amióta "piacra" dobták az új Orange Box motor alatt dübörgő Counter Strike: Source-ot. Hetente több alkalommal érkeznek a játékosok számára jó, illetve néha nem túl hasznos frissítések.
A nagy update óta a szerverek 66 ticken működnek, ezzel pedig a fegyverek tüzelési sebessége is lelassult - ezt leginkább az AK-nál érzékelhetjük. Miután a játékosközösség részéről sok panasz érkezett erre hivatkozva, a fejlesztők ennek az eszközölésére is nagy hangsúlyt fektettek. Ezt a problémát már orvosolták is, a legújabb frissítéssel immáron a régi 100 ticken észlelhető tüzelési sebesség lépett újra érvénybe, de a játékosok nagy örömére visszatették a cl_minmodels parancsot is.
Ez a frissítés úgy látszik, elnyeri a közösségek tetszését, ráadásként pedig elérhető a zBlock új verziója, mely már az update-elt CSS-ra lett optimalizálva. A fejlesztők abban reménykednek, hogy ezen frissítések végre kicsit elhallgattatják azon kritikusaikat, akik szerint ezt a játékot már teljesen tönkretették.
Akinek esetleg nem frissült volna a szervere, vagy nem tudja, hogyan fogjon neki a szerver frissítéséhez, annak itt a megoldás.
Frissítések listája
Archív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: n0Rb1
- Csapat előtag támogatása hozzáadva (Ez játékon belül, az Options-Multiplayer-Advanced útvonalat követve állíthatjátok be, azon groupok prefixei szerepelnek ezen listában, melyeknek Ti is tagjai vagytok)
- Egy újabb achievement, amely a „CLAN WARFARE" nevet kapta. Nyerj megy egy 10 résztvevővel zajló mérkőzést úgy, hogy mindkét csapat tagjai 1-1 klánt alkotnak. (az előző frissítés beállítása ezért is lehet fontos)
- A fegyverek tüzelési sebessége visszaállítva a megszokott 100 tickrate-es verzióra
- Automatikus clantagelés az "mp_startmoney", "mp_friendlyfire", "bot_quota", "sv_nostats", "sv_allowminmodels" szerveroldali parancsoknál
- Javítva a játékos statisztika (néhány játékosnál ez teljesen valótlan adatokat szolgált)
- Javítva néhány szerverösszeomlást okozó hiba
- Az "sv_disablefreezecam" és a "sv_nowinpanel" parancsok fixálva immáron dedikált szerverekre is
- Néhány DX9 alatt érzékelhető fura jelenség javítva, így jobban hasonlít a 8-as elődhöz (többek között a flashbang hatás)
A közösség kívánságára:
- A "OnPlayerPickup" és a "OnPlayerUse" esetekben fellépő I/O üzenetek korrigálva
- UTF-8 támogatás a konzolban visszaállítva
- Hozzáadott env_hudhint az egyedi mapok szerkesztéséhez (az allplayers beállításnak az env_hudhintre kell mutasson, hogy működjön a játékon belül)
- Hozzáadott sv_hudhint_sound kliens parancs a hudhints hangok kikapcsolására
- A "cl_minmodels" parancs visszaállítása
- Hozzáadott "sv_allowminmodels" szerveroldali parancs, mely engedélyezi/letiltja a cl_minmodels használatát
- Hozzáadott gomb az Options-Multiplayer ablaknál, amellyel lenullázhatjuk a játékos statisztikáinkat
- Megjegyzés: a statisztikák eddigi hibáiból fakadóan nem lehetséges minden hiba azonnali javítása (így például az adott fegyver statisztikájánál más fegyverhez adja hozzá a statisztikáinkat). Azon játékosoknak, akik úgy érzik, ezen hibának áldozatául estek, ők mindenféleképpen vegyék igénybe az új statisztika újraindítási funckiót.