Ismét, egy nálunk kevésbé ismert pályáról adunk hírt, mely nem más, mint a
de_cpl_fire. Ez szintén, egy kifejezetten warokra tervezett map, mely még régebben, a CAL pályakészítő versenyére készült akárcsak a clan_mill. Azonban míg a mill Európában is felkerült a warmapok listájára, a fire-nek már nem sikerült ekkora sikert elérnie, ettől függetlenül azonban Amerikában még mindig alappályának számít, és mint ilyen ez sem kerülhette el a Source-ra való átírást. A
hamarosan a publikumnak
bétatesztelésre átadó pályáról faggatta a gotfrag.com riportere a The d00ds néven elhíresült map maker párost. Lássuk hát.
Ide veleArchív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: GrassRoot
Amikor a tengerentúlon már a legfanatikusabb játékosok is aludni készülnek, akkor kezdődik a nap Németországban a The d00ds néven ismert két lelkes mapper számára, akik épp egy az 1.6-ban debütált versenymap Source-ra való átírásán dolgoznak. Myrko és Paul alias Magikus és Stard00d voltak azok, akik a de_losttemple-t is készítették. A pálya pedig amin dolgoznak nem más, mint a hamarosan a nagyközönség számára bétatesztelésnek átadandó de_cpl_fire. Íme hát egy rövidke interjú a két mapperrel.
Kérlek, mutatassátok be magatok.
Mindketten Németországban élünk, Magikus pedig egy az ingameTM GMBH névre hallgató cég tulajdonosa. Együtt kezdtünk el a pályakészítéssel foglalkozni a Source motor alá, d00ds néven. Mindamellett már jó ideje ismerjük egymást és Stard00d-nak van némi tapasztalata a quake pályák készítése terén is. A Fire előtt pedig már csináltunk egy fun, de_losttemple névre hallgató pályát.
A de_cpl_fire pályának hogy kezdtetek neki?
A losttemple elkészítése után szerettünk volna valami egészen újba belefogni, valamibe, ami textúráiban egy gyártelephez köthető. Ebbe az elgondolásba tökéletesen beleillett a Fire. Ezenkívül érdekes kihívást is jelentett egy már 1.6-os map átírása. Miután eldöntöttük hogy megcsináljuk, megnéztük a régi változatot, és megpróbáltuk elképzelni Source-ban az eredeti vonalvezetés mellett. Így hát StarD00d 3 óra alatt átrakta a pályát az új motor alá, mely a textúráktól eltekintve változatlan maradt.
Milyen elképzeléseitek voltak a pályával kapcsolatban, és miket sikerült megvalósítani belőle?
Az elsődleges cél az 1.6-os játékélmény megőrzése mellett az volt, hogy egy letisztult, fps barát pályát alkossunk. Fontos szempont volt még, hogy a pálya versenyre alkalmas legyen, így ne legyenek a játékosokat zavaró hordók, illetve új tereptárgyak. Ebbe természetesen az is beletartozott, hogy ne legyenek túlságosan sötét részek, illetve zavaró textúrák. Kreativitásunkat latba vetve pedig szerettünk volna egy gyárat létrehozni, ami valamilyen robbanó anyagot készít, tovább néhány vonatot illetve utat tenni a pályába. Két tesztterület van, a bombalerakók illetve a gyár maga. Pályának hűen kellett tükröznie a „fire” nevet, vagyis a forróságot és a vöröses sárgás színeket. A végeredményt megvizsgálva a mapperek sohasem elégedettek a saját munkájukkal 100%-ig, most viszont azt kell hogy mondjam, egész jó munkát végeztünk.
Mikor tárjátok a publikum elé a pályát bétatesztelésre?
Nos a szeptember 23-án kiadott HDR update a maga kis hibáival ugyan visszavetett minket, de azért 1-2 héten belül várható azért a pálya tesztelése.
Milyen új tervek vannak kilátásba?
Egy mapon való munkálkodás alatt vagy három másik pályához való dolgok jutnak az ember eszébe, úgyhogy most is rengeteg ötletünk van a jövőre nézve. Legközelebb ismét valami eredeti pályával rukkolunk majd elő, amibe szeretnénk néhány új dolgot belevinni. De minden újdonság megtalálható lesz a d00ds.com oldalon.
Az utolsó szó jogán kívánsz még mondani valamit?
You have been d00ded! ;)
Fordította:
GrassRoot
Forrás:
www.gotfrag.com
Képek a pályáról