Elmondhatjuk magunkról, hogy relatíve sikerül mindig nyomon követni az új custom pályák megjelenését, és abszolút kellemes csalódás volt számunkra a
de_static mely eddig ismeretlen pálya készítõ
JamesL munkája. Eddig csak különbözõ béta változatokat lehetett kipróbálni, de végre kijött az rc6, ami egyelõre véglegesnek mondható.
A pályáról annyit, hogy a tereptárgyak meg a környezet egy az egybe a méltán híres Commandos játékot juttatták eszünkbe. A pálya elsõre nagynak tûnt, de pár kör futkosás után rájöhetünk, hogy gyorsan el lehet jutni A vagy B lerakóra és a két lerakó sincs messze egymástól. Az „A” fémjelezte lerakón egy generátor a célpont míg a „B” re keresztelt lerakón a radartorony felsõ szintjét kell megsemmisíteni. Van rengeteg csatorna , tereptárgy mely kiválóan alkalmasak a bújdosásra és taktikázásra. A rendkívüli minõségû egyedi textúrák csak fokozzák a játékélményt. Még a különbözõ növények kidolgozása is elképesztõre sikerült. A szép grafika hátulütõje a kevés fps, de mindenképp érdemes kipróbálni. Képek és teszt a de_static_rc pályáról
Archív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: Szega & HeNtEs
Teszt konfig:
Intel Dual Core 3.0 Ghz 7600 GT
1600*1200 felbontás , 4 es AA és AS , HDR off , minden High
Eredmény:
T kezdõ 30-40 fps , épületeknél 70-80 fps , egy egy sarokba akár 100 fps.
Megjegyezném hogy saját create szerverbe teszteltem botok nélkül.
Nyílván több játékosnál az fps tovább esik és nem mindenki rendelkezik hasonló konfiggal ezt vegyétek figyelembe , de mindenképp érdemes kipróbálni.