Sok vád éri a Counter-Strike:Source-ot, hogy azért nem játszható mert már túl szép. Ez persze csak azok állítják általában, akiknek nem megfelelõ a gépük, hogy futtassák a játékot. De vajon a tendencia így is marad? A válasz igen. Roy Taylor, az NVIDIA tartalomfejlesztési kapcsolatokért felelõs vezetõje szerint a
PC-s játékoknak egyetlen túlélési lehetõsége a konzolokkal szemben, ha minél szebbek lesznek és minél jobb hardvereken futnak. Vagyis olyan 3D-s világot képesek megjeleníteni, egy akár 30 colos 9 Megapixeles kijelzõn, ami már már teljesen valóságos és olyan képet nyújt, amit konzolokkal még sokáig nem fognak elérni.
A kijelentés azért is volt érdekes mert Roy nemrég a blogjában még a PC gyártókat támadta, hogy a vásárlókra a csúcskategóriás hardvereket sózzák rá, mikor a legtöbb új játék egy középkategóriás konfiguráción is vidáman elfut. A blogot persze azóta törölték és ezek szerint némi tovább képzésre küldték Roy-t, hogy ha már az Nvidia-nál dolgozunk akkor ne a 6600GT-ket áruljuk mikor van fantasztikus 8600GTX is, és a TG Dailynek adott új nyilatkozatában már egészen másképp látta a helyzetet. Tehát igenis jó gépek kellenek, hogy a játékok még jobbak lehessenek.
Itt persze bejön a dolog, hogy ki fogja megfizetni? Roy Taylor szerint szükség lenne olyan játékokra, amiket csak pár ezren élvezhetnének, hiszen a többeknek nem futna a gépén, azonban ez az elit olyan látványvilágot kaphatna amit eddig még soha senki. Az õrült gondolattal azt a jól bevált szokást szeretné megváltoztatni miszerint a hardvergyártók és a játék fejlesztõk fej fej mellett egymás alá gyártják termékeiket így nagy kitörésre egyik félnél sem lehet számítani, és ez így is fog maradni még egy darabig.
Archív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: HeNtEs