Pronax talált rá arra a hibára, amire sokan biztosan nem jöttek volna rá. Egyszerűen a konzolba a szokásos cl_interp értékek helyett beírt egy olyan számot, amit elvileg nem lehetett volna a cl_interp „0.00.1” kiadása után a hitboxok elkezdtek csúszkálni a játékosok mögött így lehetőséget adva a lassabb reagálásra, de mégis pontos találatra. A cl_interp értéke egyébként elvileg 0 és 0.5 között lehetne változtatható az alap érték pedig valahol 0.03125 körül van. A két pontot azonban elfogadta a rendszer és ezáltal lehetőség nyílt egyfajta csalásra. A valve nagyon gyorsan reagált a bejelentésre, hiszen alig egy héttel később az utolsó frissítésében eltörölte a bug-ot.
A probléma azonban ennél úgy néz ki egy kicsit mélyebb, hiszen erős a gyanú hogy számos profi játékos élt a játék ezen „kiskapujával” és nagyobb versenyeken, sőt még LAN-okon is. Értelemszerűen utólagos revíziót már nem tudnak alkalmazni, de arra mindenképpen jó volt a példa, hogy egy még szigorúbb általánosan elfogadott configon kezdjék törni a fejüket többek között az ESEA-nál is.
Használták, van is erről egy komolyabb beszélgetés asszem.
Zblock meg nem mostanság lesz az fix, sőt talán nem is mert
egyrészt Jedi együtt dolgozik a HPE -vel így tulajdonképpen amit
javítana a zb úgymond hackelés útja azt inkább házon belül orvosolják.