A Counter-Strike-ban mint talán mindannyian tudjátok, hogy nagyon fontos a célok azonnali azonosítása, ehhez pedig egyértelműen fontos, hogy lássuk azt, amire lőni is akarunk. A környezet a CS1.6-ban valljuk be igazán letisztult volt. Nem voltak zavaró elemek a pályákon és így elég könnyűvolt kiszúrni messziről az ellenfelet és nem kellett aggódni, hogy árnyékra vetődve egy sörösüveget lövünk ronggyá. Nos, a Source-ban már nem volt ilyen egyértelmű a helyzet és a Counter-Strike: Go ezen még lök egyet.
A környezet rettentően részlet gazdag lett, és mivel ilyen sok a részlet a háttér előtt húzódó játékosokat nagyon nehéz észrevenni. Ez azt eredményezi, hogy lelassul a játék, mert a célokat keresni kell, mert csak úgy észrevenni lehetetlenség. Ez pedig élet és halál kérdése, hiszen aki részlet gazdagabb helyen van előnyben van és ez így nem frankó.
Na pontosan itt jön képbe a légköri pára, vagy ahogy talán többen hallottátok már a Köd. Ez az egyik használt eszköz az imént említett egyenlőtlenségének kiküszöbölésére a CSGO-ban. A köd csökkenti a látótávolságot és jótékony hatásának köszönhetően a távolban lévő zavaró dolgok mind eltűnnek. Fogalmad nincs hogy miről beszélünk? Akkor íme húzd a lenti képre az egered és látod a változást.
A mai frissítés a de_train-re hozott némi ködösítést. Rendesebben be lett állítva, mert a túl sok és a túl kevés is zavaró tud lenni. A változás után most arra kíváncsiak, hogy sikerült –e jól belőni a köd mennyiséget és kiegyenlítettebb lett e a játékosoknak a látótávolság jótékony hatása.
Természetesen a Sniperenek is beúszik a köd így biztosan nehezebben fognak majd csücsülni és vadászni, de megnyugtatásként azt mondták, hogy a most alkalmazott köd mennyisége nem fogja megzavarni a sunnyogó sniperek munkáját sem. Tehát a ködösítés ezúttal jót jelent többet látunk hiába van több köd.