Counter-Strike hírek

 

Partnereink

 

Kedvelt Counter-Strike fórumok

 

Új Counter-Strike játékosok

 

Kedvelt Counter-Strike cikkek

 

Beszéd téma

 


master234 új blog bejegyzést írt címmel. szeptember 10.
 
 

Friss Counter-Strike hírek

 
Általános 2007. augusztus 06. 0 hozzászólás
 

Bizony ahogy fejlõdnek a játékok és ahogy egyre többen szentelik a cybervilágnak szabadidejük nagy részét úgy lesz az egész egyre fontosabb a reklámok számára. Természetesen nem kell messzire

newspic
Bizony ahogy fejlõdnek a játékok és ahogy egyre többen szentelik a cybervilágnak szabadidejük nagy részét úgy lesz az egész egyre fontosabb a reklámok számára. Természetesen nem kell messzire mennünk, hogy lássuk a játékokba csempészett reklámok már nem csak ígéretek, hanem reális megvalósulások. Minden egyes játékfejlesztõ arra törekszik, hogy játékával még többet keressen és a reklámozás a termékükben ere egy igen jó megoldást nyújt. De vajon honnét tudják, hogy egy adott játékkal mennyit játszottak. Nos erre vannak különbözõ megoldások, amik közöl persze az on-line idõmérés a legelterjedtebb, de mi van akkor, ha valaki csak úgy otthon magában játszik... hát ez...
Archív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: HeNtEs


Egy új rendszernek köszönhetõen a közeljövõben végérvényesen megvetheti a lábát a reklámipar a számítógépes és videojátékok piacán.

A Nielsen cég mérnökei által kifejlesztett Gameplay Metrics nevû program ugyanis képes a játékkal eltöltött idõ pontos mérésére. Ezek az adatok segíthetnek a játékok fejlesztõinek abban, hogy reklámokat értékesíthessenek a programjaikban. "Nagy igény lenne az újfajta reklámlehetõségekre, azonban ehhez szükség van a számítógépes és videojátékokkal kapcsolatban bizonyos információkra" - közölte Jeff Herrmann, a Nielsen munkatársa.

Az elõzetes tesztekben összesen 12 000 amerikai háztartás és 33 000 ember vett részt. A felhasználók mindegyikét ellátták egy úgynevezett People Meterrel. Ez a készülék felismeri egy játék audioszignálját vagy zenéjét, és a jelet összehasonlítja a Nielsen adatbankjában szereplõ mintákkal. "Már léteznek hasonló rendszerek, amelyeket a rádiókutatásban használnak. Svájcban például a mérési célokra egy órát alkalmaznak. Az audioszignált kódolt formában feljegyzik és késõbb kiértékelik" - mondta Helmut Scherer kommunikációkutató.

Az új lehetõség elsõsorban az online szektor számára lehet majd vonzó, ugyanis az ezen a területen jelen lévõ vállalatoknak van lehetõségük arra, hogy a reklámjaikat dinamikus formában jelenítsék meg és ezeket bármikor frissíthessék. Elemzõk szerint ugyan a játékokban megjelenõ reklámok piaca jelenleg csupán 55 millió dolláros, azonban öt éven belül akár 800 millió dolláros is lehet.

Az, hogy mely programok számítanak hirdetési szempontból a legjobbnak idén õszre derül ki. Azt már most tudni lehet, hogy a konzolok piacán idén júniusban a legtöbb játékidõt, az összjátékidõ 42 százalékát PlayStation 2 elõtt töltötték az emberek. A második helyen 8 százalékos értékével az Xbox 360, a harmadikon 4 százalékos adatával a Nintendo Wii, míg az utolsó helyen a PlayStation 3 található. Az utóbbit használók az összjátékidõbõl alig 1,5 százalékkal részesednek

Forrás: sg.hu

 

 
Címkék:
vissza
Admin
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
nincsenek hozzászólások
Eddig 0 hozzászólás érkezett. Legyél Te az első!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
Hozzászólások betöltése...
 
 
 

Counter-Strike videók

 

CS2HU Steam csoport

 
1022játékos
153online
41játékban

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Counter-Strike képekben

 
 
kép 4143
 
1543
 
 
 
kép 749
 
1837
 
 
kép 4253
 
1580
 
 
 
kép 5251
 
2567
 

Counter-Strike Hírlevél

 
Iratkozz fel CS2HU hírlevelünkre!
Hírlevelünkkel értesülhet a Counter-Strike sorozat világának legfontosabb híreiről.

Counter-Strike a facebookon

 

A Counter-Strike hírei

 

Logitech G600 MMO csak játékosoknak

Nem kevesebb mint húsz különálló gombbal szerelte fel a Logitech legújabb, leginkább stratégiai és online játékosoknak szánt számítógépes egerét.
június 18. - callofduty.hu

Kacsák a myRevenge-ben

A címből talán már sokan kitalálhatták, hogy miről is szól jelen cikkünk: a német szervezet újfent Magyarország felé vette az irányt és igazolt le egy tehetséges CSS felállást.
május 26. - counter-strike.hu

Online Gaming Championship Invite

Már elég régóta megy a mozgolódás a háttérben, ám kis hazánkra fókuszált terveinket most sikerült véghezvinnünk. Ez a terv nem volt más, mint az OGC Kft. nevéből érkező Online Gaming Championship versenysorozat, mely hamarosan el is kezdődik Counter-Strik
május 05. - counter-strike.hu

eSport ösztöndíj

Emlékszik még valaki a Corvinuson megtartott WoW-os közgazdaságtan előadásra? Sokak számára meglepő volt, mint ahogy az utóbbi években számtalan más játékostársadalombeli epizód. Laikus ismerőseim a mai napig kétkedve fogadják a téma legmeghökkentőbb szto
április 23. - counter-strike.hu

Csalt az aTTaX a CPHGames-en?

A Team ALTERNATE alsóági ellenfelei csalással vádolták meg a német szervezet Counter-Strike: Source játékosait.
április 10. - counter-strike.hu