Az EA most jelentett be, hogy a Demokrata elnökjelölt, Barack Obama kampánycsapata in-game hirdetéseket vásárolt a Burnout Paradise-ban.
Ebben a hónapban a Rooster Teeth community, jelentette be ezt a lépést, fotókkal illusztrálva.Az EA közös kommunikációjáért felelős igazgatója rögtön ki is adott egy nyilatkozatot:
Megerősítem, hogy Obama kampánya részeként in-game hirdetéseket vásárolt a Burnoutban. Mint minden TV,l rádió vagy sajtóbeli megjelenésért, mi is eladjuk hirdetőfelületeinket. Mint a politikai TV hirdetések, ezek sem mutatják az EA Games Inc. politikai meggyőződését vagy a fejlesztőcsapat politikai szemléletét.
Sokan vitatkoznak arról, hogy Obama vegyes érzéseket keltett a videójátékokkal kapcsolatban, hisz Wisconsin szenátora épp a videójátékok ellen emeli fel a szavát, mellesleg ő is Obamát támogatja. Sokan vélekednek úgy, hogy nem kellene a gyermekekhez is eljuttatni a poilitikai fuvallatú reklámokat.
Az újfajta hirdetéssel kapcsolatban, még senki nem tudja, hogy ki jár jól avagy rosszul, egy biztos ez a videójátékok hirdetésének egyik meghatározó főpróbája.