A FinalBattleGround csapata egy ideje már dolgozik a szerver oldali Counter-Strike: Source pluginon, amely public - és war-szervereken egyaránt működni fog. Eltekintve attól, hogy a tulajdonosoknak többé nem kell regisztrálniuk RCON kódjukat (ami jócskán megkönnyíti az életet), a plugin számos újdonságot rejteget még. Lejjebb olvasva találhattok egy kis összefoglalót a plugin legfontosabb érdekességeiről.
Tovább olvas!Nagymértékben megnövelt teljesítmény, biztonság és megbízhatóság. A plugint C és C++ nyelveken írták annak érdekében, hogy rendkívül gyors feladat végzésre és feldolgozásra legyen képes a körök alatt. Igencsak különböző a FBG működése a mostani rendszerhez képest, nagyon megbízhatónak tervezték és a játékosok biztosak lehetnek abban, hogy mindig megkapják a medált, amiért megdolgoztak.
Az adatokat a játékszerver csak a legalacsonyabb leterheltség alatt küldi el a FBG szervernek. Ez növeli a hatékonyságot és elhárítja a játékot futtató részekről a folyamatos adatküldés szükségletét a FBG-hez. Többmagos CPU-val rendelkező játékszerverek jóval nagyobb teljesítménybeli fellendülést tapasztalhatnak, hiszen a játékot futtató részleget semmi sem tartja fel.
A játékszerverek használhatják majd a központi FBG szervereket, hogy a komplex számításokat elkerülve ne terhelje le a CPU-t.
Ez az a terület, ahol a FBG igazán kiemelkedik a többi pluginhoz képest, amelyeknél a lokálisan tárolt adatbázis vagy a feldolgozatlan műveletek feltartják a játékkal foglalkozó részleget, és ezek laggot eredményeznek. A játékosok statisztikáját a FBG központi szervere tárolja, így a CPU-ról nagy feladatot hárít el a komplex műveletek elvégzésével. Csupán a jelenleg becsatlakozott játékosok statisztikáit tölti be a játékszerver, így gyors és hatásos marad minden feladatvégzés a szerveren.
In game menük. Kicsit kipofoztuk a menürendszert is az átláthatóság kedvéért. A felhasználók mostantól könnyedén megváltoztathatnak dolgokat, mint pl. a körök végén megjelenő statisztikák kijelzését.
In-game FBG profil beállítások változtatása. A játékosok megváltoztathatják a tag-et, figyelmeztethetne, más játékosokat-linkeket küldhetnek, egymásnak és használhatják az FBG menüt a parancsok beírogatása helyett.
Támogatói FBG perkek. További frissítésekkel látjuk el a plugint a jövőben, amelyeknek köszönhetően a FBG támogatói extra információkat kapnak arról, hogyan játszanak és fejlődnek. Ezt eddig még sosem láthattuk.
Nincs több regisztráció a szerveren. Egyszerűen rakd a plugint az addons könyvtáradba, és ha a szerver elérhető (nem fut rajta deathmatch stb.), akkor rögtön aktiválja magát a FBG. A plugin teljesen független, tehát nem kell Mani-t vagy Eventscripts-et, MetaMod-ot, SourceMod-ot stb. futtatnod.
Nincs szükség Rcon-ra. A pluting használatával a játékszerver közvetlenül kommunikál a FBG-vel és nincs szükségünk többé Rcon-ra, hogy kapcsolatot létesítsünk vele.
Klán meccsek felvétele. A következő kiadású meccs szerver plugin sok változást fog hozni, hiszen meccs közben az adatokat automatikusan felveszi a szerver és nem lesz szükség az eredmények kézi rögzítésére. Így azonnal eltűnnek a klán meccseken előforduló problémák, mint pl. az eredményekre való várakozás, és sokkal pontosabb és frissebb eredményeket közvetíthetünk az egész világon.