Na tehát.
Beszéltem potom 40 percen keresztül az ügyfélszolgálattal és sikerült meggyőznöm őket... Ahhoz viszont, hogy bármi is legyen a dologból TI is kelletek, mert egy fecske nem csinál nyarat. Tehát aki T-Online előfizető és külföld felé nagy a válaszideje az tegye a következőt:
Start-futtatás-"cmd" parancs, itt feljön egy dos-os ablak.
Ezután keressetek olyan külföldi szervert ahol nagyon nagy pinget tapasztaltok, de lehetőleg olyat, ahol eddig normális pingetek volt. A külföldi szerver IP-je és neve kell nektek. Szóval a dos-os ablakba irjátok be, hogy" tracert" szóköz és a külföldi szerver neve. Példa:
Ezután ugyanezt csináljátok meg ugyanennek a szervernek a az IP cimével. tracert szóköz xxx.xxx.xxx.xxx Miután megpingeltétek a külföldi szervert a nevével és az IP cimével egyaránt, ugyanezt csináljátok meg a startlap.hu-val. Tehát: tracert-szóköz-startlap.hu/195.70.62.228
Miután megpingelitek a cimeket prnt screen-el fotózzátok le, mentsétek el mind a 4 pingelést és küldjétek el a helpdesk@t-home.hu e-mail cimre. A téma mondjuk legyen magas válaszidő külföld felé. Az e-mailbe irjátok bele a T-Online-os számlán lévő 9-jegyü MT ügyfél azonositótokat!
Ez az egész azért lenne fontos, MERT ha látja a T-Online, hogy általános a probléma akkor tudnak vele mit kezdeni, mert amig csak én ostromlom őket naponta, addig azt mondják, hogy egyedi hiba, nem garantálnak alacsony ping időt, szevasz. Mindenki akinek van T-Onlineos ismerőse és rossz a pingje, szóljon neki és vegyétek a fáradtságot egy e-mail elküldésére!
Over and out: exys