A Counter-Strike: Global Offensive fejlesztői nemcsak az Operation Paybackkel voltak elfoglalva a héten (amiről bővebben is olvashattok itt), hanem egy igen hasznos javításon is dolgoztak a háttérben. A május 1. mifelénk a munka ünnepe, a Valve-nál viszont gőzerővel dolgoztak a fejlesztők, aminek meg is lett a „kézzel fogható” eredménye.
Az első nagy változás, ami egyből szembeötlő lehet, az az „Aim-Punch” eltűnése (hogy pontosan mi is ez az Aim-Punch, az egy kicsit lejjebb a mellékelt videóból kiderül). Bizonyára sokatok került „idegállapotba”, ha bekapott golyók miatt célt tévesztettek a kilőtt golyók – ez most már nem lesz hátráltató tényező. Azt mindenki döntse el maga, hogy ez jó, avagy rossz a versenyszerű játékot tekintve, mindenesetre a Counter-Strike 1.6-ból jól ismert Aim-Punch (ha nem tévedek túl nagyot és jók az emlékeim, akkor 1.6-ban ez már egy jól megszokott „hátráltató” tényező volt) ezzel a frissítéssel, ha nem is teljesen, de kikerült a CSGO-ból.
Fontos még megjegyezni, hogy az utóbbi időben a kukába dobott Desert Eagle nevű pisztoly is ráncfelvarráson esett át, hiszen ezzel az update-tel csökkentették a jó öreg Deagle pontatlanságát is, ami így egy „indokolatlanul” megvásárolt fegyverből talán ismét előlép az eco-körök és a másodlagos fegyverek királyává. Nem szaladhatunk el csak úgy a Mag-7-et érintő változások mellett sem, hiszen a CT-k eco köreit meghatározó fegyver is némi változáson esett át: Változott a ciklusideje, azaz a két lövés közötti idő, valamint az ára is megemelkedett.
A teljes 2013. május 1-én megjelent frissítés changelogja:
[ GAMEPLAY ]
-Tweaked weapons
- DEAGLE: Reduced inaccuracy.
- Mag-7: Increased cycletime. Increased cost.
- XM-1014: Increased ArmorRatio. Increased cycletime.
- UMP-45: Reduced price. Reduced recoil angle variance.
- Mac-10: Increased maxspeed. Reduced price.
Classic Competitive now allows 2 flashbangs and 4 grenades total.
Implemented bodygroups penetration for maximum damage, now shooting through arms at the enemies head will apply headshot damage, or shooting through arms at the stomach will apply stomach damage multiplier.
Removed aimpunch resulting from getting shot in the arms or legs.
Auto switch when dropping a weapon (or after throwing a grenade) avoids weapons with 0 bullets in the clip.
Reduced environment fog when scoped with a weapon.[ MAPS ]
CS_Militia: Fixed collision in CT spawn, added radar names
CS_Assault: Added radar names
CS_Museum: Fixed and updated radar and overview scales.
DE_Library: Fixed bug where some clients would crash on bomb explosion.
DE_Favela: Fixed bug were a prop was causing server lag, other gameplay tweaks
DE_Seaside: Fixed bug were players would get stuck near Terrorist spawn.
[ MISC ]
Weapon inventory HUD now displays the number of grenades held of a single type.
Fixed a sound bug that resulted in ghost footsteps when taking over bots.
Fixed player money getting set to the wrong value if the player took over a bot in competitive and survived to the end of the round.
Added a server convar "sv_maxusrcmdprocessticks" to limit maximum number of user commands backlog, defaulting at 3; observed player speed by others will now always be within max movement speed even when user is cheating, experiencing high packet loss or exteremely low fps.
Vote kick will record user's SteamID in the banlist and remove user from ongoing competitive match even if the user disconnected from game server before required number of votes have been collected.
Spectating Operation Payback games via GOTV is now allowed without Operation Payback pass.
Fixed crash on exit.
teljesen random volt, hogy mit ad be és mit nem.
1900-é a mag meg már talán sok is, így már nem éri meg megvenni eco körben, feltéve hogy bukod az ecod, ha nyered akkor nyilván megérte.
Egyébként a desert eagle még mindig hulladék egy p250 vagy glockhoz képest.
Egyébként a desert eagle még mindig hulladék egy p250 vagy glockhoz képest.
Egyébként a desert eagle még mindig hulladék egy p250 vagy glockhoz képest.