A
Microsoft sok pénzt áldozna rá, hogy a kezükben tudhassák a videojátékokban, azon belül is az internetes játékokban fellelhetõ szaktudást, legalábbis annak egy még új oldalát. Azt a szaktudást és jövedelmezõ vállalkozást, melyet a
Massive ûz töretlenül a többnyire játékokba belecsalt reklámokkal. Ezeken a virtuális felületeken elhelyezett reklámplakátok és táblák folyamatosan frissülhetnek a cégek épp aktuális termékével illetve szolgáltatásával.
A hír még pletyka szinten kering, egyik fél sem hajlandó egyelõre megerõsíteni szándékukat. Mivel egy nagy volumenû cégrõl van szó, így a vételár elérheti akár 200-400 millió dollár közti összeget.
A Microsoftnak természetesen ez sem túl nagy falat, hiszen így az MSN, az Xbox és Xbox360 tulajdonosok is informálódhatnak az új óriáshamburger áráról, hogy csak a nagyobbakat említsük.
A Google és a Yahoo cég nagy riválisaként, a közeljövõben egy új adCenter nevû rendszer bevezetését tervezi, amely a redmondi óriáscég weboldalán és szolgáltatásain keresztül adja el a reklámokat.
Ismét jön a kérdés! Jó ez nekünk?
Forrás: www.sg.hu
Archív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: gabona