Mint megszokhattátok, mi a CS2HU-nál mindig megpróbáljuk valami újjal színesíteni az amúgy D2-tõl és bombalerakástól hemzsegõ napjaitokat. Ez van most is. Amit ajánlunk az egy nyári hûsítõ koktél, méghozzá úgy, hogy nem kell elhagynunk kedvenc játékunkat sem. Teszt sorozatunkban eddig találkozhattatok már DeathMatch-el, ZombiMod-al, HS-el, RPG-vel és most újabb szórakozást állítunk elétek.
A
CSS Conquest annak az L.Duke-nak am unkája akinek anno a VIP Mod-ot is köszönhetjük. És hogy mirõl is van most szó? A történet igen egyszerû.
A pályán elhelyezett zászlókat kell végig foglalnunk, sorrendtõl függetlenül. Aki valaha játszott Day of Defeat-el, annak semmi meglepetést nem fog tartogatni az igazán jóra sikeredett MOD. Fegyvereinket tekintve alapvetõen
class-okba kell beállnunk, de késõbb tudunk vásárolni hozzávalókat, természetesen csak olyanokat, amiket a class-unk enged. Csapatonként minden class-ba három ember lehet maximum, sok ész nem kell a játékhoz, de a DM-tõl annyiban azért különbözik, hogy itt a csapatnak célja van és ez nagyban növeli a játékélményt.
A játék játszásához le kell töltenünk egy kliens oldali csomagot, ami két fájlt tartalmaz. Ezek nélkül a szerveren nem látjuk az elfoglalt zászlókat a HUD-unkon. Egyébként semmi másra nem szolgálnak. Ha valaki nem szeretné letölteni, az is el fog boldogulni, hiszen a játék folyamatosan visszajelzi írásban, hogy mi a zászlók jelenlegi helyzete.
Egy kicsit a játék használatáról. Csatlakozás után a játék különbözõ dolgokat tölt le. Akinek ki van kapcsolva ezen dolgok engedélyezése az nagy ERROR feliratokkal lesz csak gazdagabb (sv_downloadfilter all). Amikor belépünk a játékba csapatot kell választanunk majd rögtön ezután egy class-t, amiben ki akarjuk magunkat próbálni. Ha meguntuk akkor a !menu paranccsal tudunk vagy class-t váltani vagy vásárolni magunknak muníciót.
Jelenleg összesen 8 pályán mehet a harc, amibõl négy a CS-ben alapból megtalálható. Pályaváltáskor a szerver automatikusan leküldi az új pályát tehát ezzel nektek nem kell foglalkoznotok. És most, hogy mindenki kellõképpen fel van csigázva jöhet a szerver információ.
Figyelem! A szerver ahogy zsoktuk addig üzemel csak amíg van rá kereslet utána lekapcsoljuk és várjuk, hogy mit találnak ki a fejlesztõk. Jó játékot!
Archív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: HeNtEs