A Valve által fejlesztet játékokba, elkezdték beleépíteni az elõször a Day Of Defeat: Source-ban, majd a kifejezetten HDR Demonstrációra készített Lost Coast-ban bemutatott már pár játékban bevált új technológiát a
HDR-t (High Dinamic Range). A Counter-Strike: Source-ba csak a de_nuke mapon élvezhetjük az effektet egyelõre, és semmi hír arról, mikor szándékozzák beéptíeni a többi pályába. De miért nincs? Kicsit böngésztem a regeditet és találtam pár érdekességet.
Az elsõ ez volt: A 2005-ös év végén több játékba is beépített Parallax Mapping is van a source-unkban, még sem tudjuk sehol bekapcsolni a játékokon belül, és nem is említik meg. Vagy regeditben tehetjük, meg vagy bepötyögjük a konzolba ezt: mat_parallaxmap 1, esetleg autoexe.cfg-be írjuk! Mi is ez?
[Minta kép]
Ezen felvidulva tovább kutattam és találtam ezt:
mat_hdr_enabled 0 Hamar át is írtam 1-re éppen
cs_italy ment a szerverünkön, ugyebár ott semmi HDR. Hát mit látnak szemeim:
[Minta kép1] [Minta kép2]
Nos lehet én vagyok hozzé nem értõ, de elég HDR-esen fest. Nézegettem tovább és rájöttem, hiába van autoexec.cfg-ben mapváltáskor kikapcsolja így mindig bekapcsolgattam és megnéztem pár mapot! A készített képeket pedig a linken találjátok meg.
Nem az a full HDR mint nuke-on, hisz itt a Skybox és a fények ugye még nincsenek átírva, de még is van valami… De vajon a Valve miért, titkolja el, hogy fejleszt valamit?
Archív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: BiTi