Gameinfo
Az 1.4.2 és régebbi metamodok régebbi eljárást használnak betöltődéskor. Ennek az volt az előnye, hogy még a játék indilása elött betöltődött. A steam updatek a gameinfo.txt-t fájlt mindig felülírták és a fejlesztők sem használták ki,ezért egy különböző betöltési mechanizmusra váltottak.
Nyisd meg a gameinfo.txt-t , amiben most ennyit látsz:
SearchPaths
{
Game |gameinfo_path|.
Game cstrike
Game hl2
}
Most írd be a kövekező sort a { jel után, de a „Game" kezdetű sorok elé:
GameBin |gameinfo_path|addonsmetamodin
Ha Linuxot használsz, akkor per jelet használj.
Most indítsd újra a szervert és ismét gépeld be a „meta version"-t. Ha a „Loaded as: GameDLL (gameinfo.txt)." kapod válaszul, sikerült a metamodot feltenned, ellenkező esetben ellenőrizd le a gameinfo.txt-t. A fájlról nem árt, ha biztonsági mentést készítesz, mielött változtatnál rajta.
Telepítéséhez csak egyszerűen ki kell csomagolni a megfelelő könyvtárba, jelen esetben a cstrike mappába. Ezután nyisd meg a addonsmetamodmetaplugins.ini fájlt és írd be a következő sort:
addonssourcemodinsourcemod_mm
Ezt a lépést ki lehet hagyni, ha ott a vdf fájl is.A beállításokat most mellőzzük, így már menni fog a DM mód.
Értelemszerűen ki kell csomagolni a megfelelő könyvtárba (cstrike), ezután a cfg mappában található csdm könyvtárban tudjuk a beállításokat megváltoztatni.
Ha fel szeretnénk még valamivel dobni DM szerverünket, a quake hangok az egyik legjobb választás. Egy időben szinte alapkövetelmény volt, hogy a módot futtató szerveren a mély férfihang tudtunkra adja, ha valakit sikerült fejbe lőnünk. Telepítése ugyanolyan egyszerű, mint az előzöeké, csak ki kell csomagolni a megfelelő könyvtárba és már használatba is lehet venni. A beállításait a addonssourcemodconfigs és a cfgsourcemod mappákban lehet megváltoztatni.