Az
OBiNet-GLT kupából már csak két mérkõzés maradt hátra. Eme meccsek azonban igazi csemegének ígérkeznek. A
bronzmérkõzésen a
dalay lamas és
hunted Angels csapatok fognak megküzdeni, melyet holnap (szombat) este láthatunk. A meghirdetett kiírástól eltérõen a küzdelem két nyert pályáig fog tartani, így egy igazán hosszú és izgalmas meccsnek nézünk elébe. A módosítások részletes leírást a kibõvített részben találjátok.
|
dalay lamas [
16
: 8 ]
hunted Angels
Idõpont: 2005.12.17 18:00
SRCTV1: 195.228.155.73:27020
SRCTV2: 217.27.212.22:27020
Scorebot: #Obi-GLT.scorebot1
|
|
|
|
hunted Angels [
13
: 16 ]
dalay lamas
Idõpont: 2005.12.17 18:00
SRCTV1: 195.228.155.73:27020
SRCTV2: 217.27.212.22:27020
Scorebot: #Obi-GLT.scorebot1
|
|
|
Update: A dalay lamas csapata két mapon gyõzedelmeskedve megszerezte a 3. helyet.
A módosításokról részletesenArchív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: GrassRoot
"Egy kis szabálymódosítást eszközöltünk a bronzmérkõzés illetve a döntõ lebonyolítását illetõen. Ez természetesen az összes érintette csapat beleegyezésével történt. Tehát a mérkõzések menete a következõ. Mind a két fél elõzetesen lead 1-1 választott pályát. Elsõdlegesen ezeken fognak zajlani a meccsek. A mérkõzés dust2-n fog kezdõdni egy késkörrel, melynek gyõztese választhatja meg hogy oldalt vagy a pálya ismeretében oldalt választ. Például ha X csapat megveri Y-t d2-n késkörben, akkor az X csapat kérheti, hogy melyik map-on (az elõzetesen leadott 1-1 választott pálya közül) kezdõdjék a harc. Ebben az esetben viszont Y csapat fogja megválasztani, hogy õk melyik oldalon (T illetve CT) oldalon szeretnének kezdeni. Azonban ha az X csapat térfelet (a pálya ismeretében) szeretne választani, akkor az Y csapat dönthet, hogy a két csapat által elõzetesen leadott pálya közül melyiken kezdõdjön a küzdelem. Eme map ismeretében választ oldalt az X csapat. Ha X csapat az elsõ pályán terrorista felállásban kezd, akkor a második pályán CT felállásban fogják kezdeni a küzdelmet. A mérkõzés két gyõztes pályáig megy (tehát lényegtelen, ha X csapat az elsõ pályán 16-0 arányban diadalmaskodik, míg Y csapat a 2. mapon csak hosszabbításban kerekedik felül, 2gyõztes pályáig megy a küzdelem, tehát lesz egy sorsolt 3. map). Egyik pálya sem végzõdhet döntetlennel. Amennyiben 15-15 re végzõdne az eredmény, úgy a szabályzatban meghatározott módon hosszabbítás következik. Ha a választott pályák lejátszása után az állás 1-1, akkor ott egy mindent eldöntõ harmadik pályát fog sorsolni a Supervisor (az adott mérkõzésen még nem játszott, a szabályzatban leírt pályák közül: de_train, de_cbble, de_clan_mill_beta, de_dust2, de_inferno) . A harmadik. mapon késkörrel döntik el a csapatok, hogy ki melyik térfélen kezd. Döntetlen természetesen itt sem lehetséges."
Választott pályák:
Döntõ:
• Ancients: de_nuke
• n1ce-6aming: de_cbble
Bronzmérkõzés:
• hunted Angels: de_train
• dalay lamas: de_dust2