Elképesztő ötlet, igaz? Pedig nem elképzelhetetlen a napokban ugyanis megalakult az első cég Amerikában, ami kimondottan a játékokon belüli reklámozással foglalkozik. A San Fransisco-i székhelyű
Engage névre hallgató cég célja, a számítógépes és mobil játékokba olyan reklámok becsempészése, amelyek akár jelentős forgalomnövekedést is okozhatnak a tulajdonosoknak. Az ötletet persze felmérések előzték meg, amik igen pozitív eredményeket hoztak a 18 és 34 év közötti játékosok között, akiknek a nagy része természetesen férfi. Ellenben a mobil piacon más a helyzet, hiszen a felmérések szerint ott a nők vannak többségben, így a reklámok fajtái ennek függvényében fognak változni platformonként. Bár egyelőre még csak a tárgyalások folynak korántsem elképzelhetetlen, hogy kedvenc játékunk is egyszer áldozatává válik az új marketingfogásnak.
Archív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: CS2HU