Most, hogy mindenki túl van az elõzõ flame tenger hullámlovas módjára való meglovagolásán lássuk, hogy merre tart a
Source új verziója. A tudatlanoknak eláruljuk, hogy tavaly óta a Valve-nál nem csak a CSSource-ot updatelik, hanem azt gyakorlatilag újra is kódolják és ezt egy
Source Engine Beta elnevezés alatt terjesztik is. A játékban sok külsõ változást nem lehet észrevenni abszolút a mûködésre koncentrálnak, aminek legékesebb példája, hogy a Valve legutolsó agyrémét a
cl_restrict server_commands-ot (röviden: SCLRSC) kivették a Béta motorból, tehát egy gonddal kevesebb de lássuk röviden milyen változások voltak még nem rég:
- Az In-Game szerverfigyelõben külön cellában jelenik meg, hogy hány ember és hány bot játszik a szerveren
- Javítva a botok megszámolása sv_master_legacy_mode 0 esetén is
- Javítva az unconnected elnevezés az újonnan érkezõknek ha többen vannak a szerveren mint 32
- A disconnect szöveg bõvítve
- sv_contact bõvebb szerepet kapott és notify szövegként megjeleníthetõ
- A cl_language parancs mostantól a Windows Registry-ben is átállítja a nyelvet így mindig az adot nyelven fog futni a játék úgy mintha optionsban váltottunk volna.
- IServerGameClients::NetworkIDValidated ellenõrzések hozzáadva
- A maximális Rate-et 1000Kb/sec-hez igazították
- Hozzáadva az sv_pure szerver oldali kapcsoló amivel a szervert teljesen alaphelyzetbe hozhatjuk.
Ez utóbbi kapcsolóra érdemes kitérni, hiszen ez egy nagyon érdekes és hasznos újításnak tûnik. Lényegében arol van szó, hogy az sv_pure 1 paranccsal a szerver az
összes értéket egy általunk definiált értékre állítja, illetve nem hagyja hogy a kliensek ettõl eltérõen játszanak. Tehát
nem lehet custom modelleket, és textúrákat használni játék közben csakis azokat, amik a szerveren fellelhetõek. A kívánt értékeket az "pure_server_whitelist.txt”-be lehet beleírogatni a többit a szerver autómatikusan intézi. Az sv_pure_kick_clients-el lehet beállítani azt, hogyha a szerverünket pure módba állítjuk akkor mindenkit dobjon kis és rejoin-oltasson. A rendszert egyébként kimondottan a custom decal-ok használói miatt vezették be illetve nagy szerepet kap majd a beépített cvar fixáláskor is.
És mivel régen volt róla szó lássuk miként lehet elindítani kliens és szerver oldalon egyaránt a dolgokat:
Kliens: ...Steam.exe” -beta engine
Szerver: -beta srcds0407
Archív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: HeNtEs