Úgy néz ki akkor ezen a héten a Valve tényleg a két új mapját helyezi előtérbe, ugyanis információink szerint, -elég furcsa időpontban- ma este 21h-tól, holnap este 9h-ig érkeznek meg a frissítések néhány újítással, és hibajavítással a Half-Life2, és CS:S tulajdonosok otthonába. Mindkét map elég szépre sikeredett, nagyon ígéretesnek látszanak, az inferno mapról megtekinthettek egy kis fényképforgatagot lejjebb. UPDATE:
Steam firssítések áttekintéseArchív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: pAtR!oT
CS:Source
- Új pálya: de_inferno
- Új pálya: de_port
- Frissített Counter-Terrorista játékos modell. (fejvédő és a szín cserélve)
- C4 vörös fénye látszik most már víz alatt is
- C4 mostantól akkor is sebez, ha víz alatt robban
- Pálya betöltésénél automatikusan betölti a hozzá tartozó cfg-t. Ennek a cfg-nek a cstrike/maps/cfg könyvtárban kell lennie a neve pedig <pályanév>.cfg. Például cstrike/maps/cfg/de_dust.cfg eu a cfg töltődik be ha a pálya de_dust lesz. Hasznos lehet fegyver tiltásoknál, botok beadásánál, és egyép kimondottan pályákra vonatkozó szabályoknál.
- Új túszszabadító útvonal a cs_compond pályán, a botok is használják mostantól az új utat
- Fél másodpercig a játékosra kell nézni, hogy megjelenjen a neve. (Piros és kék kiírás)
- A töltények átmennek a rácsokon és a láncokon
- A játékosok összeesését módosították
- Javítva a botok fagyása, amikor túl sok helyre tud elbújni
- Ha egy bot sokáig nézi az ellenséget de az nem lő rá akkor, ő sem kezd el tüzelni kivéve ha a botnál távcsöves puska van. Más esetekben megpróbálja becserkészni az ellenfelet.
- Bot megértik a +use doors parancsot, használják az ajtót, de a kinyitás után várnak egy picit, nem szaladnak be rögtön.
- Kevesebb CPU használat a botoknál, főleg ha az ellenfél messze van.
- Kibővítették a bot_add, bot_kick és a bot_kill parancs mögé oda lehet írni, hogy „t” vagy „ct”.
- Javítva a bug ha egy bot megállt egy olyan helyen ahol nem volt búvóhely és többé nem válaszolt.
- Javított botnavigálás a cs_italy ablakaiban és a teraszokon.
- Javították a cl_interp parancsot, demó nézésnél visszaáll eredeti értékre.
-
Source Engine
- A http letöltésnél a szerver már támogatja a .bz2 tömörítésű fájlokat is.
- Régi szerver query kikapcsolása alaphelyzetben. (sv_enableoldqueries parancsal lehet állítgatni) Lekérdezésnél gondok lehetnek!
- Hozzáadva a tv_delaymapchange amivel meg lehet késlelteni a mapváltást ha azt frag vagy a timelimit okopzta, ha a szerveren SourceTV fut.
- Javítva a lag kompenzáló, amikor a játékos az időben visszább van
- Javítva a lag kompenzáció most már 2 szervermintavételnyi időt interpolál keresztül
Half-Life 2
SourceTV (Source Dedicated Szerverekhez)
- Javított memória a műveletek a szerverekhez
- Sávszélesség kijelzése a tv_status-ban kB/sec ban történik a bytes/sec helyett
- Javították új pálya parancs futtatását, ami lelőtte a TV közvetítést.
- Javítva a SourceTV chase cam a halottak követése.