Eljött a nagy nap! A Steam újraindításakor pár perces update veszi kezdetét, ami a második legnagyobb frissítés a Source megjelenése óta. Megkaptuk az
új terrorista modellt, illetve megérkezett a várva várt
cs_assault átdolgozása is. Emellett rengeteg frissítés történt animációk mozgások és a botok környékén is. Érdemes elolvasni a frissítések listáját, hogy mire kell számítani az esti tunk során, mik változtak stb..
Változattások teljes listájaArchív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: GrassRoot & HeNtEs
Újítások:
- Az eredeti Counter-Strike map a cs_assault source változata
- Új Pohoenix Connection terrorista modell (az eredetit cseréli le)
Új animációk:
- Az egész test mozgása sétálás illetve futás alatt.
- Tüzelés végeztével automatikusan célzó állásba kerül a fegyver.
- Új speciális újratárazó mozdulat, eldobható tárral.
- Shotgun újratöltésnél animáció újítás egyedi mozdulattal
- Az AWP felhúzásának animálása minden lövéshez.
- Awp és Shotgun használatnál felsőtest animálása.
- Új animáció a gránátdobáshoz és késhasználathoz.
- Hosszú pályanevek méretének lekicsinyítése spectator üzemmódban
- Auto-balance esetén figyelmeztető üzenet megjelenése az összes játékosnak.
- Figyelmeztető üzenet jelenik meg a bombát hatástalanítani próbáló játékos számára, ha azt egy csapattársa már elkezdte.
- A „fy_map”-okhoz az ”item_nvgs” és „item_” entitik hozzáadásaa
- Bombahatástalanítás alatt, illetve freezetime-ban késsel való vagdosás megszűntetése.
- Játékos számláló a dedicated szervernél beleszámolja a botokat is a játékba
- Már a dedicated szervereknél is használható a „timeleft” parancs
- Dedicated szerverek is alapból biztonságos (secure) üzemmódban futnak, "-insecure" paranccsal lehet kikapcsolni a biztonságos üzemmódot
Bug javítások.
- A dedicated szerverek nem fagynak többet a konzolból való név átírás esetén.
- A fegyverek eltűnéséért felelő bug javítása.
- Ha a játékos a levegőben hal meg, a test nem repül tovább azonos sebességgel.
- A gránátdobásnál bekövetkező animációs bug javítása.
- A tereptárgyak, okozta rezgések javítása.
- A specetlő játékosok számára is hallható, ha egy játékos felvesz egy új fegyvert.
- Páncél hozzáadása a „game_player_equip” részhez
- Nincs több extra pisztoly tár kör elején.
- A gyengébb flashbang effekek, nem ütik ki az erősebbeket.
- Nem futtathatók a nem létező „maps/cfg/.cfg”-k (a konzol figyelmeztető üzenete javítva)
- A túszmentéseknél fellépő bug javítása, a HUD már jól mutatja mennyi túsz van hátra
- A „game_player_equip” eltávolítja a már meglévőtárgyakat, mielőtt újakat adna hozzá.
Bot változtatások
- A botok tudják használni a lejtős részeket
- A botok még jobban használják az ajtókat
- A botok nem gondolkodnak ha megakadnak
- A botok használják a késüket akár üldözőbe is veszik az ellenfelet
Navigation Mesh Generation változtatások
- Nav generation jobban figyelmen kívül hagyja az ajtókat, illetve a törékeny tárgyakat
- Nem lefedett navigációs területeket a nagyobbakhoz csatolja
- Új nav_generate_incremental új navigációs területek generálása utólagosan, járható területek hozzáadása összeomlás nélkül
- Új nav_restart_after_analysis pranacs
- Javított bug a guggolásra rosszul kijelölt helyeknél
Navigation Mesh Editor változtatások
- A navigációs térségek háttérszíne megtoldva, igy azok tovább láthatóak
- Nav_update blokkolja a játékost, hogy blokkolt részbe menjen
- Új nav_build_ladder (olyan pontokon ahol megmászható terület van a kurzor zöld lesz ha beírod azt hogy nav_build_ladder az automatikusan új navigációs pontot kreál)
- Új nav_no_hostages, olyan területek létrehozása amerre a túszok nem tudnak menni
- Új nav_remote_unused_jump területek kijelölése ahol nem kell ugrálni
- Javított összeomlás, amikor manuálisan készítünk területet, mielőtt beadtuk volna a nav_generate parancsot egy új pályán