Örvendetes hírrel szolgálhatok nektek az
OBInet jóvoltából. A Counter-Strike: Source közösségének szánt oldal, a CS2.hu főszponzora ismét nagyot alkotott. Sok idő után ők voltak azok, akik megmerték lépni a sokak álltal lehetetlennek hitt lépést. Hosszas és verejtékes munkájuk gyümölcséből, mi a játékosok is részesülünk.
Lássuk mi a helyzet! Bővebben
Archív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: BugBeaR
Azoknak a klánoknak, akik nemzetközi ligákban indulnak, vagy csak külföldi ellenfelet választanak gyakorlópartnerül az alábbi problémákkal kell szembesülniük:
1. Az ellenfél szervere egy olyan országban helyezkedik el, amelyikhez nem a legjobb hazánk internet kapcsolata. Ilyenkor az országok közötti útvesztőben az elérési idő (ping) megnő, és a játékélmény és a siker lehetősége ennek megfelelően rohamosan romlik.
2. A külföldi klánok egy része megelégszik az olcsóbb szolgáltatókkal, amelyeknek a nemzetközi gerincvezetékhez (backbone) gyengébb a kapcsolatuk. Országon belül, vagy Nyugat-Európában vívott viadalokon ez nem jelent hátrányt, azonban ha ilyen ellenféllel hoz össze egy magyar csapatot a sors, akkor a külföldi országon belüli elérés hozzáadódik a fent leírt nemzetközi kapcsolat elérési idejéhez. Ez természetesen még tovább csökkenti a játékélményt és esélyünket a győzelemre.
Általánosan alkalmazott megoldás, hogy a nemzetközi csatákat úgy vívják a klánok, hogy egyik pályát az egyik szerveren, másik pályát a másik szerveren játsszák le. Ez nem feltétlenül a legjobb, mert a harc közben kell szervert váltani, ami - főleg, ha néhányan bénáznak közben - akár negyed órára is megszakíthatja a játékot. Előfordulhat, hogy míg az egyik pályán nagyon jól megy a játék, addig a másikon esetleg folyamatosan lagoló, diafilm-szerűen mozgó ellenfelekre kell vadászni, és így játékélmény helyett csupa idegeskedést lesz az eredmény.
A megoldás egy olyan szerver, amely "valahol félúton" van Magyarország és Európa nyugati régiója között. Ha egy olyan szerveren játszhatunk, ahová Magyarországról stabil 35-45 ezredmásodperc körüli elérési időnk van, akkor az ellenfelünk bárhol lehet Európában, várhatóan hasonló pingje (esetleg alacsonyabb) lesz, mint nekünk, és ezzel megvan a lehetőség, hogy akár gyakorló, akár hivatalos meccsek mindkét félidejére a mi szerverünkön kerüljön sor. Ezzel a megoldással az összes fent leírt probléma elkerülhető. Az OBiNet ezért telepítette első szerverét egy frankfurti szolgáltatónál.
Frankfurt több nemzetközi gerinchálózat központja, ezért Nyugat-Európa szinte minden pontjával kitűnő internet kapcsolata van. Cégünk alapos elemzés, sok próbajáték után választotta ki a szolgáltatóját, amely - a hazai gyakorlatnak megfelelően - nem a legolcsóbb, de reményeink szerint az egyik legjobb. Mivel a cél a válaszidő minimalizálása volt, és komoly klánoknak szánjuk a szolgáltatást, úgy gondoljuk, hogy szerverünk messzemenően megéri az árát.
Áraink a legfelsőbb kategóriás játékszerver szolgáltatók árának harmadába kerülnek (szolgáltatásunk színvonala eléri az övékét), ugyanakkor kicsit drágábbak, mint a külföldi tömegszerverek. Miért éri meg mégis bennünket választani? A kétkedőknek megmutatjuk a legnagyobb német szolgáltató levelét, amelyben leírja, hogy a "tömegben" szolgáltatott szervereiken a szolgáltatás színvonala alacsony. Ugyanakkor ügyfeleink továbbra is magyar nyelvű támogatást és kiemelekedő minőséget kapnak az OBiNettől.
Bérelni német szervert 08.15 -től lehet. Keresd
Dudot,
Pilut,
TomiBonet,
Elbandit.
OBiNet Team
HP:
www.obinet.hu
email: info@obinet.hu
IRC: #obinet @quakenet