Kiszivárgott egy kép, ami alapján elkezdődhetnek a találgatások, hogy vajon miként is fognak alakulni az ICL Spring Counter-Strike:SOurce tornájának csoportjai. Az biztos, hogy hat csapat sorsa már eldőlt. a Többieké még nem teljesen. A képet a cikkben találjátok.
Holnapi folyamán kezdetét veszi az ICL#12. rendezvénye, azonban mielőtt izgulnánk a csapatokért egy remek verseny van kilátásban, ami talán mindent felül múlhat.
A CPH Games szervezői mindent a véletlenre bíztak, legalábbis ami a Counter-Strike:Source csapatok sorosolását illeti. A módszer egyszerű egy admin olvassa a csoport nevét a másik bekötött szemmel kihúz egy csoport számot. Majd, ha elfogyott minden golyó kezdik előről, amíg van csapat. Tekitnsd meg a videót!
Kellemetlen hírre kelhetett fel na a Counter-Strike közösség, ugyanis a ClanBase EuroCup két supervisora MazteR és LoSah bejelentették, hogy a 2012-es tavaszi idényben nem kerül megrendezésre Európa kupa a ClanBase-en. A miértekről, és hogy mi lesz az OpenCup-al a cikkben olvashattok.
A Copenhagen Games az egyik legnagyobb Counter-Strike:Source LAN Európában. A torna azért is igen kiemelkedő, mert a szervezők nem bízzák a véletlenre a felhozatalt. Az idei versenyre 24 csapatot hívtak meg, akik mind el is fogadták a felkérést, és hozzájuk csatlakozik majd 8 selejtezőt játszó CSS team is.
Mivel a húsvéti hétvége már igen telített LAN-okban így, az South Lan Event 12. állomását a szervezők egy héttel későbbre szervezték. Az ötlet úgy néz ki jó bevált, hiszen 24 CSS csapat már szinte biztos, hogy megjelenik majd az 1600 Euro összdíjazású versenyen Franciaországban St-Gély-du-Fesc városában. Bővebb infók a LAN honlapján.
A tegnapi nappal megkezdődött az EMS X CSS második köre, ami április 8-ig tart majd. A csapatok három selejtezőn át küzdenek a bekerülésért, köztük pedig van hazai érdekeltség is az INCENTIVE személyében, akik az első körben már szereztek győztes meccset a no.name szlovák csapat ellen. Jöjjön a második kör beosztása, illetve egy kis összefoglaló az első körből.
A Cadred olvasói megszavazták a világ legjobb rifle játékosát, a szavazás végeredménye az lett, hogy Richard „Shox” Pappillon kezei a legjobban ezeket a puskákat, és most íme egy videó, amiben meg is mutatja tudását 4 VeryGames játékos ellen a SpiritLAN-on.
Most inkább az ICL12-re menő csapatok figyeljenek, hiszen a hírben megtalálhatjátok a LAN teljes szabályzatát, letölthetitek a GUI-t, amit használnotok kell, illetve a lebonyolítás és ütemezési tervet is elolvashatjátok.
Egy kicsit behozzuk a lemaradást hazai LAN szinten, hiszen már csak négy nap van hátra az Infinity Csarnok LAN 12. állomásának kezdéséig. Első körben jöjjeneke a Counter-Strike: Source versenyszám csoportbeosztásai.
Az örök téma. Minden vita forrása, hogy mi a franc van a hitboxokkal. Sokak szerint a CSS hitboxai nem jók, mások arra esküsznek. Most itt az új Counter-Strike a Global Offensive személyében és a VALVE mindent bele ad, hogy rendbe szedje ezt az igazán sarkalatos kérdést, lássuk mik is változnak.
Az Inferno hatalmas változásokon ment át az évek során. Az egyik legnépszerűbb Counter-Strike pálya, amely minden CS verzióban fellelhető volt és így természetesen a Counter-Strike: Global Offensive-ben is helyet kapott, de lássuk mik is történtek az évek során ezzel a pályával.
Christopher "GeT_RiGhT" Alesund és Robert"RobbaN" Dahlström két olyan játékosk, akiket valószínűleg nem nagyon kell bemutatni. az SK Gaming két oszlopos tagjával készült interjút tekinthetitek most meg.
A Counter-Strike sorozat megkapta a Half-Life 2 alatt használt Source motort és ezzel elkészült a legújabb CS verzió, amely magáról a forrásról kapta a nevét. A CSS nem tudta végleg eltörölni a CS1.6-ot hiszen kezdeti rengeteg hibájával és szinte béta állapotban való megjelenítésével rengeteg játékost eltántorított, akik csak évekkel a megjelenés után kezdtek játszani a játékkal. Ismerd meg jobban a Sourceot