A de_vegas bátran mondhatjuk, hogy klasszikus bár 22 év távlatából már mondhatjuk bátran, hogy tiszavirág életű pálya volt. A béta 07-ben 2000-ben debütált bomba lerakós pálya a CS1.5- ben lett kivezetve kicsivel több mint 2 évvel a megjelenése után A feeling egyértelműen játékterem és casino 888 volt és ez az egy dolog nem változott az évek során. Aki valaha járt játékteremben vagy ne adj Isten Vegasban azt magával ragadta a hangulat, ami a hivatalos kivezetés után nem tűnt el örökre.
Kevesen tudják, hogy az eredeti pályát Mike "Codaver" Rosser készítette. Saját bevallása szerint a Dust és Prodigy mapok inspirálták amikor összerakta a Vegast. A történet szerint Hax0rban járunk (az eredeti Luxor komplexumra utaló név, amit kicsit megkavart, hogy játékosabb legyen), ahol a terroristák a széf tartalmát szeretnék megkaparintani, de ha ez nem sikerülne akkor a Szfinx felrobbantásával vonák magukra a világ figyelmét. Értelemszerűen a CT-k feladata eme galád cselekedet megakadályozása volt.
A legelső verzió elég bugosra sikeredett mivel rendre borította be a Linux szervereket emellett a bárban, ami a játékterem végében kapott helyet túl nagy előnyük volt a terroristáknak a barikádok miatt. Mindkét probléma megoldásra került 7.1-es bétában.
A térkép 1.0-ban megjelent változata maradt az egyetlen hivatalosan stabilnak mondható verzió ugyanis egy hiba folytán a CS1.1 Windowsos frissítése nem tartalmazta a pálya egyes részeit így rendre lefagyasztotta a játékot CRC hibával ennek köszönhetően elég kevés szerveren volt látható.
Rosser ismerte a problémákat és lázasan dolgozott majd el is készítette a Vegas átalakított és javított verzióját, de komoly kommunikációs problémák voltak közte és Jeff Cliffe (a CS egyik kitalálója) között. Ennek okán történhetett meg, hogy ez a verzió, amiben eltávolították az összes szellőzőt, javították a crc gondokat és más utat nyitottak T-knek már soha nem jelenhetett meg. A CS 1.3 a régi verziót hozta magával, de sajnos a problémákat is mivel a szerverek sorra fagytak továbbra is tőle.
A de_vegas soha nem kerülhetett kereskedelmi forgalomba. Bár a szerződések megvoltak a Valve-val hogy a jogokat Rosser eladja, de a deal sose jött létre mivel bizonyos textúrák kapcsán szerző jogi viták merültek fel. Bár a textúrákat időközben lecserélték, de amikor felkerült a játék a polcokra már nem volt benne hivatalosan a de_vegas.
A pálya végleges eltávolítása CS 1.5-ben történt meg majd a problémák a CS1.6-ban jöttek igazán elő, amikor kiderült, hogy a játékban több pálya is használta a vegas.wad-ot és ennek hiánya a játékosok oldalán folyamatos fagyást hozott, amit csak úgy lehetett kiküszöbölni, ha az ember béta irányból verziónként updatelte a játékot. A map hivatalosan még egyszer megjelent a CS:Online-ban de igazán sosem tudott megragadni a közösségben, de emléke a Counter-Strike fanatikusokkal együtt fennmaradt és itthon olyan klánok szerverein került rendre rotációba, mint a LAMAs Clan.
Az első remake CS1.6 alá érkezett és nagyban követte az eredeti pálya felépítését és kinézetét. Természetesen új hangok és textúrák ugyan díszítették, de tetőről induló Terroristák célja továbbra is a szfinx és a széf bevétele maradt. A custom map kedvelők körében igen népszerű volt mert visszahozta a CS béták régebbi emlékeit.
A Source sem maradhatott Vegas nélkül. A map természetesen már messze többet hozott az elődjeinél. Átgondoltabb és természetesen szebb is lett. A történet szerint a terroristák bombákat robbantottak a város sztriptíz bárjaiban és a következő a High Times bár lenne, aminek a bejáratát egy hatalmas szfinx őrzi. Emellett fáj a foguk a trezorban található készpénzre is. A pályát SM Sith Lord készítette és talán az egyik legjobb verziója volt a pályának amit valaha kiadtak.
A Global Offensive sokkal zártabb környezetének köszönhetően a de_vegas már nagyon kevés emberhez juthatott el úgy igazán Alapvetően nem sok újítást hozott hiszen csak a Source verzió átpártolásáról beszélhetünk leginkább.
A Vegas szép utat járt be sok szép emléket hozott a Counter-Strike sceneben bár méltatlanul elfeledetté vált, aki valaha átszaladt a szfinx feletti kötélpályán élve az tudja, hogy bizony a feeling nagyon eltalált volt és nem véletlenül kerülhetett be a map már a legelső CS verziókba, hiszen szórakoztató és jól taktikázható pályának számított.