Megoldva a kisebb technikai problémákat az éjjel folyamán megkezdõdött a nevezés a
CS2HU Source Soccer Cup 2006-ra! Aki ezt a hírt olvassa talán észre is vette a kupa apró oldalacskáját, amin a legfontosabb információk mellett természetesen lehet nevezni, illetve a csapatainkat módosítgatni. A
nevezés tehát július 19 deléig (12 óra) fog tartani. Összesen
16 csapat jelentkezését tudjuk elfogadni. Csapatonként minimum öt embernek kell meglennie SteamID-vel, ahhoz hogy a csapat bekerüljön a versenybe! Hamarosan elindulnak a szerverek is, amiken lehet gyakorolgatni a nagy összecsapások elõtt. Aki eddig még nem tette volna meg olvassa végig a
szabályzatot, hiszen arra még szükségetek lehet. A kibõvített részben találhattok, egy gyors összefoglalót az oldal használatához, és a regisztráció menetéhez.
CS2HU Soccer Cup oldal használata
Archív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: HeNtEs
A nevezés menete igen egyszerû. Itt az oldalon bejelentkezés után nincs más dolgunk csak a
NEVEZÉS gombra kattintani majd követni az utasításokat.
A nevezett
JÁTÉKOSOKAT a kis ikonra kattintva böngészhetjük végig. Rögtön emellett az ikon mellett található meg az
ÁGRAJZ , amire természetesen csak a kupa kezdete után lesz szükségetek.
A fõoldalon balra találhatóak meg a legközelbbi mérkõzések (3db), középen az aktuális hírekkel szembesülhettek jobbra pedig a 13 legjobb csapat látható (természetesen a nevezés ideje alatt nem).
Jobb oldalt található a fõmenü. Az
INFO-ban természetesen a kupa fõbb tulajdonságairól olvashattok. Ha valaki a
SZABÁLYZAT-ra
lenne kíváncsi azt a fõoldalon bal alul mindig elérheti.
A második menü a
CSAPATOK. A regisztráció ideje alatt itt hozhatjuk létre a csapatainkat illetve, ha ezzel meg vagyunk akkor itt módosíthatjuk a csapat adatait illetve fogadhatjuk el a jelentkezõ csapattagokat, téves jelentkezés esetén pedig törölhetjük azokat.
A listában a csapat neve mellett egy három állású gomb található a következõ funkciókkal:
JELENTKEZÉS: jelentkezés a csapatba. Jelentkezésünket a csapat kapitánya tudja csak elfogadni.
KILÉPÉS: lehetõségünk van elhagyni egy csapatot önszántukból. Természetesen a csapatkapitánynak lehetõsége van a jelentkezõket kirúgni.
MÓDOSÍTÁS: ez a funkció csak a csapatkapitányoknak él, rákattintva módosíthatjuk csapatunkat illetve fogadhatjuk el a jelentkezéseket.
A harmadik menüben találhatjuk meg a kiírt
MECCSEK-et. Ezt érdemes mindig figyelemmel kísérni, hiszen az adminoknak nem lesz idejük minden csapatot lepke hálóval összefogdosni! Aki nem jelenik meg a mérkõzésén és még csak nem is jelenti természetesen magára kell vessen, és automatikusan vesztes meccsként kerül az eredménytáblára. Az Info-ra kattintva olvashatjátok el a részleteket az adott mérkõzésrõl.
Az utolsó menübe a
SZERVEREK kerültek, ez a menü többnyire az amnéziásoknak szól, hiszen az IP-ket már az elsõ alkalommal érdemes lementeni. Az információk között megtalálható a következõ meccs idõpontja és az összecsapó két fél.
Egyéb:
A nevezés elõtt mindenkit megkérünk, hogy olvassa át a szabályzatot és a lebonyolítást, és aki úgy érzni nem tud az alábbi idõpontokban megjelenni, vagy nem tudja a szabályokat betartani NE nevezzen a kupára!
Elsõ játéknap (július 20 – csütörtök): Csoportmérkõzések (24 mérkõzés)
Második játéknap (július 23 – vasárnap): Nyolcaddöntõ (4 mérkõzés)
Harmadik játéknap (július 24 – hétfõ): Negyeddöntõ (2 mérkõzés)
Negyedik játéknap (július 29 – szombat): Bronz mérkõzés (2 mérkõzés)
Ötödik játéknap (július 30 – vasárnap): Döntõ (1 mérkõzés)
Az elmaradt mérkõzéseket a játéknapok között lehet pótolni, ha azt mindkét csapat elfogadja és az adminnak is lejelentik