A különböző változtatásokat kategóriákba szedték.
A cikk 2010.09.05-én íródott, így azóta előfordulhatnak változások.
A fontosabbak:
A - "átlátok rajta" hibák
B - gránátok megpattanásának hibái
C - láthatatlan falak
D - "mászás" hibák
A kevésbé fontosak:
E - vizuális hibák
F - Egyéb
G - Javaslatok
Hozzáteszem, a D jelű csoportban sok olyan változás történt, ami alapvetően befolyásolja a helyezkedést, de konkrétan a mostani játékmenettel teljesen ellentétes védéseket tesz lehetővé.
Az hab a tortán, hogy ezen változtatások legtöbbje, RegnaM külön kérésének ellenére megtörtént.
A javítási lista nem teljes, csak azokat emeltem ki, amiket már ténylegesen javítottak / változtattak. Mindenki döntse el magának, hogy ez előny vagy hátrány.
De_inferno
A) "átlátok rajta" hibák
Ha középen a padon egymás fejére állunk, láthatjuk, ki érkezik a banánból.
Építkezésen a hátsó oszlopon át lehetett látni, ha elfordulunk. Ha a pontosan oda állunk a fal és oszlop sarkára, lefele nézve átlátunk az oszlopon.
Javaslat: Mivel ezek az oszlopok mindössze modellek, az igazi blokkoknál viszont nincs átlátási szög, így helyettesíteni kéne őket igazi blokkokkal.
8/23 frissítés óta :
A boltív felőli tartó oszlopok a játékban csak látványként léteznek, fizikailag nem.
Átlőhetsz rajtuk nyugodtan, mintha ott se lennének, de gránátot is dobhatsz rajta keresztül. Akár rá is ugorhatsz!
Ezen a boltíven átlátsz "A" lerakón. Valakinek fel kell raknia.
Egymás fején állva középen a narancs színű autón látjuk ki érkezik banánból.
Rácson való gránát átdobás.
A rács bal illletve jobb oldalán lehetett cask átdobni a gránátot, középen visszapattant.
Nem létező pici oszlopok.
Ezek között semmi gond nélkül átdobhattuk a gránátot.
Láthatatlan vas fal, a B lerakó körül, zöldajtónál.
Ezek a falak meggátolják, hogy a gránátok átessenek a fal túloldalára. Más csapatok ezt taktikára használják, például szalma legránátozására.
Ismételten pici oszlopok, fizikai tulajdonságok nélkül:
Egyik másik kerítésnél nem lehetett átdobni a gránátot. Egyedül a homok feletti korlátnál lehetett.
C) "Láthatatlan falak"
Láthatatlan fal ez előtt az ajtó előtt (B lerakó)
Láthatatlan fal kis középnél, a pici tetőnél. Igazából nincs ok meggátolni, hogy feljussunk oda.
T rámpánál lévő kisablak peremére szintén nem tudtunk felugrani.
Nem létező rámpa a banán aljában. Ez annyit tesz, hogyha elkezdünk felfutni banánba, az első léc megdobja a játékost, ugrik egyet.
Nem lehet felugrani az ajtóra. Miután ide tudunk ugrani:
Jó lenne ha ide is tudnánk. (egyelőre nem lehetséges)
Láthatatlan fal (A lerakón)
Nem enged elég közel az ajtóhoz, ami a lövési szögeket befolyásolja hátrányosan.
Így ezt látod: | Pedig ezt kéne: |
D) "mászás" hibák
Az ajtónak láthatatlan széle van
Fel lehet ugrani az ajtó feletti peremre.
Második fa, T kezdő.
Fel tudsz mászni a fára, de igazából repülsz és a golyóid szórása teljesen véletlenszerű.
B lerakón található fa.
Fel tudsz mászni erre a fára B lerakón, ami egy komoly előnyhöz juttat azon terroristákkal szemben, akik éppen a házból érkeznek. Ez egy bug, mivel nem a fa ágán állsz, hanem a levegőben függ a karakter. Ez a pozíció az ESL-ben tiltott.
A fent felsorolt hibák tehát már azok, melyek javításra kerültek, illetve a mászások közül azok, melyekkel maga RegnaM is egyetért. Itt tenném hozzá, hogy a D jelű csoportból a változások nagyrészével nem egyezik RegnaM véleménye, de sajnos a tervezők lehetővé teszik, hogy majdnem mindenhova mászókázni lehessen, ami nem biztos, hogy a pálya és a játék előnyére válik.
Gondolok itt arra, hogy egyes lerakók precíz gránátokkal olyan helyekről lesznek füstölhetőek illetve flash-elhetőek, hogy az ellenfélnek fogalma nem lesz, honnan érkezik az áldás. Ez a játék pedig alaphangon nem arról szól, hogy kezdőről dobáljuk a gránátokat mindenen keresztül, mint Call of Duty-ban.