Counter-Strike hírek

 

Partnereink

 

Kedvelt Counter-Strike fórumok

 

Új Counter-Strike játékosok

 

Kedvelt Counter-Strike cikkek

 

Beszéd téma

 


master234 új blog bejegyzést írt címmel. szeptember 10.
 
 

Friss Counter-Strike hírek

 
E-sport 2011. február 23. 0 hozzászólás
 

Sokan azt mondják, hogy szükség van a CS:Source megújulására és a folyamatos fejlesztésére. Vannak ellenvélemények is, akik a régi hitboxokat és játékmenetet szeretnék viszont látni, minden hibájával



Sokan azt mondják, hogy szükség van a CS:Source megújulására és a folyamatos fejlesztésére. Vannak ellenvélemények is, akik a régi hitboxokat és játékmenetet szeretnék viszont látni, minden hibájával együtt, de mindkettő fél álláspontja egyezik abban, hogy hamarosan teljesen új játékot kell megtanulnunk.

Bevallom első olvasásra kiakadt a szemem, hogy milyen hibákat tudnak userek felfedezni. Ici pici réseken keresztül nézve van egy pici törés a falban - azonnal javításra küldik, screenshottal, de ránézve egyből látszik, hogy ember nincs aki játék közben erre a helyre állna, vagy akár csak felfele nézne, mint a leírt példában.

Második olvasásra és tüzetesebb átnézés után viszont fény derült nagyon sok olyan bug-ra Inferno-n, ami jogosulatlan előnyhöz juttatja akár a védő, akár a támadó oldalt. Kezdtem megérteni, miért lő le a fal, vagy pattan vissza a gránát a semmiről.

A fejlesztési folyamatokhoz a steam hivatalos fórumán sW!Ss* vezet listát a javításokról. A Valve munkáját profi szakértő teszteli és segíti, RegnaM személyében.

UPDATE: Ezt a cikket elég rég publikáltuk (2010.09.10), azonban mostanáig kellett várni arra, hogy a leírtak beteljesüljenek. A cikk ezen update-en kívül az eredeti formájában került ismét előtérbe, hogy felelevenítse a játékosokban pontosan mi is változott de_inferno pályán.
Lássuk a változásokat!
Archív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: BugBear


A különböző változtatásokat kategóriákba szedték.
A cikk 2010.09.05-én íródott, így azóta előfordulhatnak változások.

A fontosabbak:

A - "átlátok rajta" hibák
B - gránátok megpattanásának hibái
C - láthatatlan falak
D - "mászás" hibák

A kevésbé fontosak:

E - vizuális hibák
F - Egyéb
G - Javaslatok


Hozzáteszem, a D jelű csoportban sok olyan változás történt, ami alapvetően befolyásolja a helyezkedést, de konkrétan a mostani játékmenettel teljesen ellentétes védéseket tesz lehetővé.
Az hab a tortán, hogy ezen változtatások legtöbbje, RegnaM külön kérésének ellenére megtörtént.

A javítási lista nem teljes, csak azokat emeltem ki, amiket már ténylegesen javítottak / változtattak. Mindenki döntse el magának, hogy ez előny vagy hátrány.

De_inferno

A) "átlátok rajta" hibák

Ha középen a padon egymás fejére állunk, láthatjuk, ki érkezik a banánból.

Építkezésen a hátsó oszlopon át lehetett látni, ha elfordulunk. Ha a pontosan oda állunk a fal és oszlop sarkára, lefele nézve átlátunk az oszlopon.

Javaslat: Mivel ezek az oszlopok mindössze modellek, az igazi blokkoknál viszont nincs átlátási szög, így helyettesíteni kéne őket igazi blokkokkal.

8/23 frissítés óta :

A boltív felőli tartó oszlopok a játékban csak látványként léteznek, fizikailag nem.
Átlőhetsz rajtuk nyugodtan, mintha ott se lennének, de gránátot is dobhatsz rajta keresztül. Akár rá is ugorhatsz!


Adalék (8/24): Az oszlop teteje létező, de az alja nem. Ezzel egy új "felmászási bug"-t is felfedeztünk, és toávbbra is él, hogy a gránát átdobható.


Javítás (9/1): Mostanra minden kijavítva, hibátlanul.

Ezen a boltíven átlátsz "A" lerakón. Valakinek fel kell raknia.


8/24 Frissítés:

Egymás fején állva középen a narancs színű autón látjuk ki érkezik banánból.


B) gránátok megpattanásának hibái

Rácson való gránát átdobás.
A rács bal illletve jobb oldalán lehetett cask átdobni a gránátot, középen visszapattant.

Nem létező pici oszlopok.
Ezek között semmi gond nélkül átdobhattuk a gránátot.

Láthatatlan vas fal, a B lerakó körül, zöldajtónál.
Ezek a falak meggátolják, hogy a gránátok átessenek a fal túloldalára. Más csapatok ezt taktikára használják, például szalma legránátozására.

Ismételten pici oszlopok, fizikai tulajdonságok nélkül:

Egyik másik kerítésnél nem lehetett átdobni a gránátot. Egyedül a homok feletti korlátnál lehetett.


C) "Láthatatlan falak"

Láthatatlan fal ez előtt az ajtó előtt (B lerakó)

Láthatatlan fal kis középnél, a pici tetőnél. Igazából nincs ok meggátolni, hogy feljussunk oda.

T rámpánál lévő kisablak peremére szintén nem tudtunk felugrani.

Nem létező rámpa a banán aljában. Ez annyit tesz, hogyha elkezdünk felfutni banánba, az első léc megdobja a játékost, ugrik egyet.

Nem lehet felugrani az ajtóra. Miután ide tudunk ugrani:


Jó lenne ha ide is tudnánk. (egyelőre nem lehetséges)

Láthatatlan fal (A lerakón)
Nem enged elég közel az ajtóhoz, ami a lövési szögeket befolyásolja hátrányosan.

Így ezt látod: Pedig ezt kéne:
Nem tudsz ezekre az oszlopokra ugrani (B lerakó - homok)


D) "mászás" hibák

Az ajtónak láthatatlan széle van
Fel lehet ugrani az ajtó feletti peremre.

CT kezdőn lévő kerítésre fel lehet ugrani.

Második fa, T kezdő.
Fel tudsz mászni a fára, de igazából repülsz és a golyóid szórása teljesen véletlenszerű.

B lerakón található fa.
Fel tudsz mászni erre a fára B lerakón, ami egy komoly előnyhöz juttat azon terroristákkal szemben, akik éppen a házból érkeznek. Ez egy bug, mivel nem a fa ágán állsz, hanem a levegőben függ a karakter. Ez a pozíció az ESL-ben tiltott.

A fent felsorolt hibák tehát már azok, melyek javításra kerültek, illetve a mászások közül azok, melyekkel maga RegnaM is egyetért. Itt tenném hozzá, hogy a D jelű csoportból a változások nagyrészével nem egyezik RegnaM véleménye, de sajnos a tervezők lehetővé teszik, hogy majdnem mindenhova mászókázni lehessen, ami nem biztos, hogy a pálya és a játék előnyére válik.

Gondolok itt arra, hogy egyes lerakók precíz gránátokkal olyan helyekről lesznek füstölhetőek illetve flash-elhetőek, hogy az ellenfélnek fogalma nem lesz, honnan érkezik az áldás. Ez a játék pedig alaphangon nem arról szól, hogy kezdőről dobáljuk a gránátokat mindenen keresztül, mint Call of Duty-ban.

 

 
Címkék:
vissza
Admin
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
nincsenek hozzászólások
Eddig 0 hozzászólás érkezett. Legyél Te az első!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
Hozzászólások betöltése...
 
 
 

Counter-Strike videók

 

CS2HU Steam csoport

 
1022játékos
153online
41játékban

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Counter-Strike képekben

 
 
kép 1560
 
1545
 
 
 
kép 79
 
1546
 
 
kép 5999
 
1500
 
 
 
kép 3440
 
1774
 

Counter-Strike Hírlevél

 
Iratkozz fel CS2HU hírlevelünkre!
Hírlevelünkkel értesülhet a Counter-Strike sorozat világának legfontosabb híreiről.

Counter-Strike a facebookon

 

A Counter-Strike hírei

 

Logitech G600 MMO csak játékosoknak

Nem kevesebb mint húsz különálló gombbal szerelte fel a Logitech legújabb, leginkább stratégiai és online játékosoknak szánt számítógépes egerét.
június 18. - callofduty.hu

Kacsák a myRevenge-ben

A címből talán már sokan kitalálhatták, hogy miről is szól jelen cikkünk: a német szervezet újfent Magyarország felé vette az irányt és igazolt le egy tehetséges CSS felállást.
május 26. - counter-strike.hu

Online Gaming Championship Invite

Már elég régóta megy a mozgolódás a háttérben, ám kis hazánkra fókuszált terveinket most sikerült véghezvinnünk. Ez a terv nem volt más, mint az OGC Kft. nevéből érkező Online Gaming Championship versenysorozat, mely hamarosan el is kezdődik Counter-Strik
május 05. - counter-strike.hu

eSport ösztöndíj

Emlékszik még valaki a Corvinuson megtartott WoW-os közgazdaságtan előadásra? Sokak számára meglepő volt, mint ahogy az utóbbi években számtalan más játékostársadalombeli epizód. Laikus ismerőseim a mai napig kétkedve fogadják a téma legmeghökkentőbb szto
április 23. - counter-strike.hu

Csalt az aTTaX a CPHGames-en?

A Team ALTERNATE alsóági ellenfelei csalással vádolták meg a német szervezet Counter-Strike: Source játékosait.
április 10. - counter-strike.hu