Az ígéret szép szó, ha betartják úgy jó – tartja a mondás, és bizony a Valve kivételesen tényleg betartotta a szavát, hiszen talán még időben, 1 héttel az ESWC előtt megérkezett a frissítés, amiben a GOTV is szerepel! Egy igazán közvetítőbarát klienst kaptunk, de persze a „mezei” GOTV nézőknek sem lesz bonyolultabb mérkőzéseket nézni, mint mondjuk a HLTV vagy a SourceTV idejében, ám most már sokkal több információt fogunk kapni a mérkőzéseken történtekről, mint a Counter-Strike korábbi verzióiban.
Egy olyan térkép tárul elénk a GOTV-ben, melyen láthatjuk a játékosok mozgását, az eseményeket, a gránátok robbanását, plusz ezen felül saját kényünk-kedvünk szerint választhatjuk meg, hogy milyen filccel is szeretnénk rajzolni arra a bizonyos mapra. Ez utóbbi funkció spectator üzemmódban egyből működik, illetve az sv_competitive_official_5v5 parancs 1-es értékre való állítása után is, vagy a kliensoldalon is belőhetjük neki a mapoverview_allow_client_draw paranccsal. Eleddig nem igazán tudtunk szabadon barangolni a CSGO-ban, ha „spekiben” álltunk, ám most a „free camera” beiktatása ezt is lehetővé teszi.
További újítás még, ami szembetűnő lehet, ha CSGO mérkőzést nézünk, az az, hogy a csapatok már nem cserélnek helyet a scoreboardon a meccs félidejében, ehelyett a színek fogják váltani egymást a két térfélen. Továbbá egy olyan szerveroldali parancs is a segítségünkre siethet, mellyel kedvünkre cserélgethetjük az eredményjelző táblán a csapatokat – így ha nemcsak a színeket, de a csapatokat is fel szeretnénk cserélni, bátran megtehetjük.
Természetesen ebben a frissítésben nemcsak a GOTV-t kaptuk meg, további változtatásokat is eszközöltek a fejlesztők. Az egyik ilyen a klasszikus versengő mód frissítése, ahol kaptunk egy „Skill Group”-ot, a saját és ellenfeleink skillje lesz feltűntetve – ez utóbbi csak a mérkőzés végeztével fog elénk tárulni. Ez a funkció 10 kompetitív mérkőzés lejátszása után fog aktiválódni a fő menüben. Mostantól azt is látni fogjuk, ha mérkőzést keresünk, hogy hány játékos keres még rajtunk kívül mondjuk de_dust2_se-re mérkőzést, így láthatjuk, hogy milyen funkcióval és milyen pályára érdemes keresnünk, ha sietősbe szeretnénk lejátszani egy összecsapást.
A teljes changelogot ide kattintva megtekinthetitek.