A pályán már a kezdetek óta megvannak azok a pontok, amik stratégiailag szinte változatlanok maradtak. Bár vannak nagyobb terek a sniperek számára azért korántsem olyan mint például az Aztec. Az Inferno inkább a kerülő utakról a búvóhelyekről és a fedezékekről szolt mindig is. Rengeteg folyosó és ház, továbbá akadály lelhető fel a mapon. És pont ez a miatt kicsivel talán nehezebb is golyót kapni illetve adni. Most nézd meg videón a verziókat.
Ha végeztél akkor essünk neki nézzük meg mik is azok a pontok, amik a legjobban változtak a pályán a Counter-Strike 1.6-tól egészen a Global Offensive-ig.
Terrorista születőhely (T Spawn)
Az 1.6 és Source verziókban gyakorlatilag csak designváltozás volt a pályán, azonban a CSGO egy hatalmas módosítást hozott, ugyanis megszűnt az egyik indulási irány a játékban. Tehát a kezdőről most már csak egy úton lehet elindulni.
A híd (Bridge)
A Terrorisák számára könnyen megközelíthető stratégiai pont, amely az idő múlásával nem is változott meg. Szebb lett ez tény, de semmi más nem történt. Továbbra is csak azok számára érdemes ide felállni, akik bíznak a célzó tudásukban, hiszen nagyon nyílt a tér.
Házban (Deck)
Ez a hely közvetlenül a hídhoz csatlakozik és leginkább a terorristák számára elérhető búvó hely. Az idők folyamán főleg az 1.6 és a Source között volt hatalmas ugrás, hiszen a feljáró lépcső másik irányba fordult és bekerült egy konyha továbbá még egy plusz szoba a házba. A CSGO itt nem hozott változást csak egy kis design felvarrás történt
Középső rész (Middle)
Ezt a részt a Counter-Strike: Global Offensive-ben a lehető legegyszerűbbre csinálták minden kikerült, ami nem oda való és valóban igazi csatateret alkottak ezzel, ahol tuti nagy öldökléseket lehet rendezni. A pálya részlet at 1.6-ban különbözött a leginkább, hiszen volt egy mesterlövészek számára kialakított kis terasz, ami a Source-ban már eltűnt. A rész inkább a mozgó harcokra lett kialakítva nem a kempelésre.
Banán
Az 1.6-os verzióhoz képest ez a rész egy pillérekkel tarkított folyosóval egészült ki, azonban a Global Offensive itt is hozott egy nagy változást, ugyanis ez az árkádos rész a végén kapott egy lezárást így nem lehet egyenesen felfutni B-re de ugyanakkor ez azt is jelenti, hogy a sniperező védők nem láthatják a fal mellett sunyuló terroristákat.
B lerakó (A learkó a GO verzió előtt)
Ez a hely továbbra is a refelexekről szól, hiszen egy emberként lehetetlen bevédeni, ha nem vagyunk elég gyorsak. Sok helyről lehet rá támadni, viszont viszonylag kevés búvóhely van. A Source-ban a lerakó átalakult egy szökőkúttá kilőhetetlen halakkal, ez a GO-ban is megmaradt így a fedezéket a dobozok helyet mindössze ez a középső beton gyűrű nyújthatja.
A lerakó (B lerakó a GO verzió előtt)
Olyan mintha megállt volna az élet. Az erkélyre kiérve szinte minden verzióban ugyanoda kell néznünk. Az egyetlen komolyabb változás - természetesen a design-on túl, hogy felkerült egy kis lépcső a Source-ban, ami a GO-ban is megmaradt kemphelynek.
Lakás (Apartment)
Ez a terület a Source alatt nagyon megváltozott, hiszen bekerült egy új szoba illetve a régi szobába már nem csatornán átmászva lehetett bejutni, hanem lévén a za szoba kisebb lett helyet kapott egy folyosó, amelyben mindösszesen csak egy automatikusan nyíló vaskapu választotta el a támadókat és a védőket. Nos CSGO-ban ez megváltozott kikerült a kapu és bekerült egy újabb szoba jobbra.
Alagút (Tunnel)
Bár a mozgást minden verzióban nagyon belassította mégis gyorsabban lehetett az egyik oldalról átérni, mint körbe. Stratégiailag nagyon fontos szerepe van, hiszen egy pillanat alatt meg lehet vele fordítani a támadási stratégiát, viszont ha egyszer elkapnak minket, akkor nincs menekvés.
CT születőhely
Az 1.6 és Source között volta legnagyobb átmenet, hiszen rengeteg jó kis búvóhelyet kapott az B és az A közötti CT kezdő. A Global Offensive nem hozott nagyobb változást, csak egy kicsit ködösebb lett, így könnyebb észrevenni az ellenfelet.