Jelen állás szerint csak 5 nevezettünk van a CS2HU CSGO CUP #2 - ICL kvalifikáció elnevezésű egy estés kupánkra, ám ez reméljük holnap délután 17:00-ig változni fog - ugyanis eddig adhatják le az érdeklődők a nevezésüket a lenti email címre. Továbbra is szeretnénk felhívni az érintettek figyelmét, hogy csak minimum 8 csapat részvétele esetén rendezzük meg a kupát, amennyiben nem jön össze a minimum létszám, a kupa törlésre kerül.
Lentebb megtalálható a szabályzat egy lenyíló menü segítségével. Felhívjuk minden kedves résztvevő figyelmét, hogy alaposan olvassák el a szabályzatot, szeretnénk, hogy a szabályzat nem ismeretének elkerülésével az ezzel kapcsolatos fennakadásokat is ki tudnánk küszöbölni.
Nézzük még egyszer a legfontosobb információkat:
Jelentkezés menete:
- E-mail cím: n0rb1@counter-strike2.hu, tárgy: CS2HU ICL kvali - Csapatnév
- Szükséges adatok: Csapatnév, max. 6 játékos CSGO Steam ID-val
- Nevezési időszak: 2012. október 11., 17:00-tól október 20., 17:00-ig
Minden más:
- Időpont: 2012. október 20., 18:00
- Versenyszám: Counter-Strike: Global Offensive 5 az 5 elleni küzdelem
- Minimális és maximális létszám: 8 illetve 16 csapat
- Lebonyolítási rendszer: 8 csapat esetén egyenes kiesés, 16 csapat esetén Double-Elemination rendszer
- Nyeremény: Az első helyezett ingyen vehet részt az ICL soron következő eseményén, illetve a Synapse Hosting jóvoltából egy német szerveren készülhet a következő megmérettetésekre
Általános szabályok
- A CS2HU ICL kvalifikációs Counter-Strike: Global Offensive Cup (továbbiakban CS2HU ICL kvalifikáció) egy online verseny, melyet Counter-Strike: Global Offensive játékban rendezünk meg.
- A versenyen csak és kizárólag magyar csapatok és játékosok vehetnek részt, akik versenyeinkre emailes jelentkezés nyomán kerülnek be.
- A csapatkapitány felelőssége ismertetni és betartatni a társaival a szabályzatot. A szabályzat nem ismerete nem mentesít annak betartása alól!
- A 2 darab Counter-Strike: Global Offensive szervert a Synapse Hosting boztisítja számunkra. A csapatoknak lehetőség szerint saját szervereiken kell lejátszani a mérkőzéseket, hacsak erre korábban nem kaptak más utasítást.
- A verseny ideje alatt streammel szeretnénk kedveskedni mind a résztvevő csapatoknak, mind pedig a nézőknek. A streamelt mérkőzéseket az egyik kupa szerveren fogják játszani az érintettek! A stream felvételeket a CS2HU és a Team EMERALD e.V. közösen hozza el az érdeklődőknek.
- Bármely admin felmehet a szerverekre felügyelni az adott mérkőzést.
- A kupa ideje alatt csak az emailben elküldött regisztrációk alapján állhatnak fel a csapatok, tehát beugró játékos játszatására nincs lehetőség! Amennyiben valaki beugróval játszik, az ellenfélé a győzelem, hacsak az nem tudott a cseréről és ennek függvényében le nem játszotta a mérkőzést.
- A kupa kezdete előtt minden csapatnak kötelező a #CS2HU.5ON5 IRC csatornán megjelenni a könnyebb kapcsolatfelvétel érdekében! Amely csapat nem jelenik meg IRC-en legkésőbb 18:00-ig, úgy vesszük, hogy nem kíván részt venni a kupán és ellenfeléé a győzelem.
Lebonyolítási rendszer
- Két lehetőség áll fent. Az első egy 8 csapatos kupa, mely 8 fős Single-Elemination ágrajzon keresztül fog minket végigkalauzolni a megmérettetés során, tehát egyenes kieséses rendszer fog életbe lépni 8 résztvevő esetén.
- A másik lehetőség egy 16 csapatos verseny, mely esetén már egy 16 fős Double-Elemination ágrajz fogja várni a csapatokat..
- A kezdés előtt a résztvevőket kalapokra osztjuk!
- Minden körben meghatározott lesz a map, melyen játszani KELL! Ezt is sorsolás útján döntjük el.
Mérkőzések lebonyolítása
- Maximális késés 15 perc! A 15 perc letelte után a várakozó fél köteles jelezni az adminnak ellenfele késését, ám amennyiben ragaszkodnak ahhoz, hogy megvárják ellenfelüket, a várakozás még néhány perccel meghosszabbítható, ellenkező esetben a megváratott félé a győzelem.
- A mérkőzések kezdetén késkör dönti el, hogy mely csapat melyik oldalon kezdi meg az összecsapást. Értelemszerűen a késkör győztese dönthet, hogy támadóként avagy védőként kezdené a mérkőzést.
- Rendszer: MR15, a 16. nyert körig tartanak a mérkőzések.
- Köridő: 2 perc
- Kezdőpénz: $800
- Hosszabbítás: MR3 + $10000 kezdőpénz
A versenyen használt pályák
- de_dust2_se
- de_inferno_se
- de_mirage_csgo
- de_nuke_ve
- de_train_se
Alapvető szabályok
- Óvás csak a mérkőzés végeztével lehetséges. Amennyiben ez nem történt meg a mérkőzés vége után 15 percen belül, ezután a mérkőzés eredménye megmásíthatatlan.
- Bármilyen bug/exploit kihasználása tilos!
- Szerveroldali hiba felbukkanása, ám annak nem jelzése esetén a mérkőzés újrajátszására, esetlegesen a körök újraindítására nincs lehetőség!
- Esetleges kifagyások, egyéb játékos problémák esetén használható a pause funkció. Ennek mennyiségbeli korlátja nincs, ellenben maximális hossza 5 perc. Ha egyéb olyan hiba lép fel, melynek kiküszöbölése hosszabb időt vesz igénybe, ez esetben az admin jóváhagyásával a pause meghosszabbítható.
- In-eye demo (POV) vétele kötelező!
- Ha egy mérkőzés félbeszakad szerveroldali probléma miatt, akkor 3 kör után $5000-os kezdőpénzzel folytatható a mérkőzés az addigi elért eredmények megtartásával. Ha 3 kört még nem játszottak le az érintettek, akkor elölről kezdődik az összecsapás.
- Félidei screenshotok készítése kötelező, ahogy status screenshotoké is! Utóbbit a csapatkapitányok, előbbit bármely játékos készíthet, a lényeg az, hogy mindenképpen legyen bizonyítva a végeredmény!
- Bűntetések
- Pálya bug kihasználása: 3 kör levonás
- Csalás vagy egyéb segédprogram használata: kizárás, illetve eltiltás a további CS2HU versenyektől.
- Körlevonások esetén a levont körök hozzáadódnak a másik csapat nyert köreihez!
Készült az ICL és az ESL szabályzat alapján.