Counter-Strike hírek

 

Partnereink

 

Kedvelt Counter-Strike fórumok

 

Új Counter-Strike játékosok

 

Kedvelt Counter-Strike cikkek

 

Beszéd téma

 


master234 új blog bejegyzést írt címmel. szeptember 10.
 
 

Friss Counter-Strike hírek

 
Interjú 2010. augusztus 18. 0 hozzászólás
 

Sorrendben a harmadik mai interjú ez, amit olvashattok, de minden bizonnyal ezzel sem áll le a mai "gyártósor".Most a diGestive irányítóját, korábban a SuicidE és az RMT csapatait is megjárt ToMMot kérdeztem

Sorrendben a harmadik mai interjú ez, amit olvashattok, de minden bizonnyal ezzel sem áll le a mai "gyártósor".
Most a diGestive irányítóját, korábban a SuicidE és az RMT csapatait is megjárt ToMMot kérdeztem ki több témában is.

Igyekszünk minden, már fizetett csapat valamely tagjával ehhez hasonló interjút készíteni.

diGestive interjú
Archív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: n0Rb1


Szia kedves ToMMo! Bár már Te is visszatérő vendégünk vagy, mégis arra kérnélek első ízben, hogy mutatkozz be az olvasóknak!

Szia kedves Norbi és üdvözlöm az olvasókat. Mihályi Tamásként élem a napjaimat, a CS Source scene berkeiben pedig ToMMoként ismernek már a kezdetek óta. Főiskolán éppen majd a most következő évben végzek meg ilyenek.

Ősrégi motoros vagy Te is, úgy is mondhatjuk, hogy Te már 2 évet játszottál azelőtt a játékkal, mielőtt megjelent volna. Mesélnél nekünk a kezdetek kezdetéről?

A kezdetek kezdetén igen bugos volt ez a játék, leginkább ez jellemezte :D Viccet félretéve akkoriban érdekes volt a dolog, hisz több scene keveredett hirtelen össze. Jöttek 1.6-ból, COD-ből, MOHAA-ból vagy akár RTCW-ből is. Versenyszerűség terén a WCG és az arra való készülés kivételével akkoriban elég silány volt még a source, ám emberi kapcsolatok és ismerettségek terén viszont sokkal jobb volt, mint manapság.

A magyar CSS scene egyik, ha nem legjobb irányítója vagy. Egy átlagos játékos hogy tud jó irányítóvá válni? Milyen mérföldkövek, milyen akadályok lehetnek ezen a rögös úton? Milyen „gyakorlattal" lehet az irányítói képességeket növelni?

Ezek bizony fogós kérdések. Elsődleges fontosságú mindenképpen, hogy csak az akarjon irányítani, akit érdekel is a taktikai játék akármilyen sportban is. A legfontosabb ugyanis az, hogy az információk alapján, amit kap az ember a társaitól (a jó irányító egyik legjobb ismérve a jól kommunikáló csapat) kikövetkeztesse a legmegfelelőbb lépést. Ami még mindenképpen képesség kérdése az pedig a gyors felfogás...Mert azokat az infokat gyorsan kell felfogni és akár improvizatív megoldásokkal reagálni az ellenfél lépéseire, hiszen általában ők is megpróbálják kitalálni a ti lépéseteket. Én pl ezért is szeretem az ilyesmit, véleményem szerint izgalmas. Amit tanácsolni tudok gyakorlatszerzésre az természetesen az önálló rutin szerzése, azaz pcw-ken, tétmeccseken szerzett saját tapasztalat, valamint rengeteg demo. Hihetetlen amúgy mennyit gyorsult ez a játék az évek alatt, szóval fel kell kötni az embernek a gatyáját :)

Az egyik legrégebb óta együtt lévő ötös vagytok a magyar scene-ben, de arról nem sokat tudunk, hogy miként került össze ez a felállás. Ez irányú kérdésem lenne a következő!

A többiek 4-en anno 1.6-ban SPG klánban már közösen játszottak, bár több felállás volt ott is, de 4-en + hpy játszottak ott. Majd Moltes és Helmcor átcsorgott source-ba azt hiszem drew+razor által fémjelzet aktuális ancients-be. Ez a dolog nem működött, de a srácokat jól ismerte kuLi és a többiek, így végül Moltiék folytathatták ancients néven, ahova logikus lépés volt áthívni a régi 3 tagot. A source megszokása közben felmerülő probléma volt, hogy HPY-vel nem tudtak eleget gyakorolni, és cserére kényszerültek. Nagy szerencséjükre én épp az RMT utáni inaktív időszakom végét jártam és ismét kacsintgattam a játék felé, ahol közös mixek alapján meg a rólam szerzett titkos információk révén 3 héttel a 2008-as BECUP előtt rezgett az msn ablak, hogy szükség volna rám az ancients-ben, mint irányítóra.:) Én pedig elfogadtam a felkérést.

Egy elég sikeres csapat vagytok, akik szerepeltek az ancients neve alatt. Hogy kerültetek be a korábban jó pár évig KODIAK-fémjelezte csapatba? Engedj nekünk betekintést nyerni ebbe az időszakba!

A történet nagyját leírtam az előző kérdésben, de arról nem tettem még említést, hogy akkoriban ez óriási szó volt, hisz ezt a nevet mindenki ismerte, így nagy bizonyítási vággyal kerültünk oda, és hoztunk ismét eredményt az ancients név alá alig 1 hónapos közös játék után. Sajnos azonban kicsit később akira ráfordított ideje is kezdett kimerülni, hisz más dolgokkal kellett foglalkoznia, így megköszöntük az addigi támogatást és tapasztalatot, majd léptünk és egy darabig szabadúsztunk és más lehetőségek után kutattunk SIMMETRY név alatt.

Térjünk át most a diGestive-re és a LAN-okra. Az elmúlt jó néhány évben szinte minden offline eventen megjelentetek, és szinte mindenhol a dobogón, vagy annak a közvetlen közelében végeztetek. Viszont a végső siker egyelőre még nem jött össze, talán a legutóbbi D-LAN-on áltatok a legközelebb az aranyéremhez. Hogy érzitek, a jövő héten megrendezésre kerülő BECUP-on sikerülhet ez? Vagy az átkot még nem sikerült megtörnötök?

Igen mondhatni a mi tudásunk LAN-on jön elő igazán, ugyanis az interneten mindig közbe jön valami, ami miatt sem készülni nem tudunk normálisan, sem koncentrálni, ezért általában balul sülnek el a dolgok, bár most az ESL BECUP Ligában döntőt játszhatunk az ingyen jegyekért.
LAN-on mindenki elfelejti gondját, baját és 3 napig csak a játéké a főszerep. Ilyenkor kijön az mit is tudunk valójában, és időről időre meglepetésként jegyzik azt, hogy a netes pcw-n játszott meccsek helyett egy erősebb csapattal állnak szemben :) Ez nekünk csak jó :)
Valójában csak a győzelmi trófea hiányzik a virtuális vitrinből eddig, ahogy említetted is. Nem titkolt dolog, hogy könnyen lehet ez az évünk már nem nagyon fog megfelelni az aktív játékra egyéni elfoglaltságok miatt, így becsülettel készültünk és készülünk a BECUP 2010-re jelenleg is, mert nem tudjuk még lesz-e alkalmunk később is felkészülten LAN-ozni. Valóban nem titkolt szándékunk, hogy nyerni szeretnénk, de a mezőny is elég erős és sosem lehet tudni ki milyen napot fog ki. Igyekezni fogunk :)

Már sikerült külföldre is eljutnotok, ha jól tudom, kétszer is szerepeltetek a határon túl is LAN-on. Összehasonlítva a magyar LAN-okkal, mi a különbség köztük?

Két viszonylag nem túl nagy LAN-nak nevezhetjük őket, így mindenképpen azt kell mondanom, hogy a BECUP viszi továbbra is a prímet, viszont a szlovén LAN díjazása a résztvevő csapatok számához mérten, meg az eddigi tapasztalatokhoz képest is igen magas volt. Ez bizony tetszett minden dobogós magyarnak. Természetesen kellemes emlékek maradnak, hiszen mindkét rendezvényen sikerült dobogóra állnunk.

Mi a véleményed az idei BECUP mezőnyéről? Bár talán még nem teljes a névsor, de ez a 30+ csapat igazán erős mezőnyre utal. Hogy vélekedsz erről?

Véleményem szerint az eddigi legerősebb source mezőny gyűlik össze a BECUP 2010 rendezvényen. Egyrészt ennyi csapatos source lan még nem volt hazánkban, másrészt ennyi külföldi sem látogatott talán egyszerre ide. A magyar csapatoknál pedig az idézőjeles „top" igen közel van egymáshoz szerintem, plusz az a pár külföldi csapat is (köztük azok is, akik várhatóan sokkal erősebbek is lehetnek), szóval kemény kis LAN lesz az tuti.

Ahogy megszokhattad, a válogatott tagjaihoz intézek egy ezen témakörhöz kapcsolódó kérdést is. Mit gondolsz, mi volt az idei év nemzeti csapatának viszonylag sikertelen szereplésének az oka? Ha Te lennél a kapitány, miben változna a válogatott helyzete, kiket invitálnál a szereplésre?

Szerintem nem kéne egy top8-as CB-s helyezést feltétlenül sikertelennek hívni. Tény, hogy voltak jobb eredmények anno, de azért vegyük észre, hogy amíg az európai elit erősödött, addig nálunk már nincsen olyan nemzetközi ambíciókkal és lehetőségekkel teli magyar csapat, mint anno akár az OBi, akár az ancients volt nevezhető. Akik mellé mint NT mag mellé pár tehetséget odarakva döntőbe lehetett jutni egy Nations Cup-on.
Véleményem szerint Nyak tökéletesen végezte a csapatkapitányi feladatát. Egy hajóban eveztünk, szóval én kiállok mellette. Jövőre pedig szurkolni fogok az utódjának és a mindenkori NT-nek, hogy minél jobbak legyenek. Összetartás kellene :)

Utolsó kérésem pedig a már megszokott lesz, kérlek, tippeld meg a BECUP első 3 helyezettjét!

Ez az a kérdés amire most kivételesen nem fogok konkrét választ adni. Az ex-Reason biztos a dobogón fog állni, és szívből remélem, hogy nem a legtetején. Emellett nyilván várható a LION, RS, iNcentive, Endless, Authority, DL,  kodimix...vagy akár MI  is, azaz a diGestive... Nem tudnám megtippelni véleményem szerint a pillanatnyi forma nagyon sokat fog számítani. Sok sikert mindenkinek!

Végül pedig szeretném megköszönni, hogy rendelkezésemre álltál. Sok szerencsét a csapatnak a játékban és az életben egyaránt! Utolsó szó jogán üzennél valamit?

Még egyszer mindenkinek sok sikert a BECUP-ra és addig is jó felkészülést. Valamint köszönjük Seqeunce-nek és az egész diGestive csapatnak a támogatásukat.
Ja meg mindenki másnak is, köszi a pozitív visszajelzéseket az irányunkba, neked pedig az interjút.
Üdv mindenkinek!
ToMMo voltam.

 

 
Címkék:
vissza
Admin
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
nincsenek hozzászólások
Eddig 0 hozzászólás érkezett. Legyél Te az első!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
Hozzászólások betöltése...
 
 
 

Counter-Strike videók

 

CS2HU Steam csoport

 
1022játékos
153online
41játékban

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Counter-Strike képekben

 
 
kép 3089
 
1714
 
 
 
kép 291
 
1920
 
 
kép 5761
 
1830
 
 
 
kép 1866
 
2019
 

Counter-Strike Hírlevél

 
Iratkozz fel CS2HU hírlevelünkre!
Hírlevelünkkel értesülhet a Counter-Strike sorozat világának legfontosabb híreiről.

Counter-Strike a facebookon

 

A Counter-Strike hírei

 

Logitech G600 MMO csak játékosoknak

Nem kevesebb mint húsz különálló gombbal szerelte fel a Logitech legújabb, leginkább stratégiai és online játékosoknak szánt számítógépes egerét.
június 18. - callofduty.hu

Kacsák a myRevenge-ben

A címből talán már sokan kitalálhatták, hogy miről is szól jelen cikkünk: a német szervezet újfent Magyarország felé vette az irányt és igazolt le egy tehetséges CSS felállást.
május 26. - counter-strike.hu

Online Gaming Championship Invite

Már elég régóta megy a mozgolódás a háttérben, ám kis hazánkra fókuszált terveinket most sikerült véghezvinnünk. Ez a terv nem volt más, mint az OGC Kft. nevéből érkező Online Gaming Championship versenysorozat, mely hamarosan el is kezdődik Counter-Strik
május 05. - counter-strike.hu

eSport ösztöndíj

Emlékszik még valaki a Corvinuson megtartott WoW-os közgazdaságtan előadásra? Sokak számára meglepő volt, mint ahogy az utóbbi években számtalan más játékostársadalombeli epizód. Laikus ismerőseim a mai napig kétkedve fogadják a téma legmeghökkentőbb szto
április 23. - counter-strike.hu

Csalt az aTTaX a CPHGames-en?

A Team ALTERNATE alsóági ellenfelei csalással vádolták meg a német szervezet Counter-Strike: Source játékosait.
április 10. - counter-strike.hu