Counter-Strike hírek

 

Partnereink

 

Kedvelt Counter-Strike fórumok

 

Új Counter-Strike játékosok

 

Kedvelt Counter-Strike cikkek

 

Beszéd téma

 


master234 új blog bejegyzést írt címmel. szeptember 10.
 
 

Friss Counter-Strike hírek

 
Interjú 2009. május 21. 0 hozzászólás
 

A mai nap folyamán a haxx vezetőjével, Reflexel sikerült leülnöm beszélgetni egy interjú erejéig. Az interjúban sok érdekes dologra fény derül. Például megtudhatjátok, hogy mi a helyzet a jelenlegi CSS

A mai nap folyamán a haxx vezetőjével, Reflexel sikerült leülnöm beszélgetni egy interjú erejéig. Az interjúban sok érdekes dologra fény derül. Például megtudhatjátok, hogy mi a helyzet a jelenlegi CSS Squadal, miként jutott el Reflex a vezetői székbe, hogyan készül a csapat a nyári lanokra. Az interjú
Archív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: thundrR


Szia Reflex! Kérlek, mutatkozz be a TotalCod és a TotalCS olvasói számára!

Üdv thundEEER, üdvözlöm a kedves olvasókat. A becsületes nevem Havellant Tamás, 19 éves vagyok, Jász-Nagykun-Szolnok Megyében lakom egy kis üdülő faluban, Abádszalókon, de a hétköznapjaimat a Nyíregyházi Főiskola testnevelő-edző szakán töltöm.

Mióta foglalkozol az eSportal? Hogyan jutottál el a haxx vezetői székébe?

Az eSports-al 2004 telén középiskolai tanulmányaim alatt ismerkedtem meg - mint elég sokan szerintem - egy netkávézóban, ahol is a Call of Duty első részével játszottunk a barátaimmal. Később, mikor hozzá jutottam első internet előfizetésemhez, elkezdődött az online játék, de már a Call of Duty: United Offensive-vel. Azt hiszem, kijelenthetem, hogy eddig abban a játékban értem el a legjobb eredményeket. Az uo-s pályafutásomat a <> klánban kezdtem, ahova is a legjobb barátom, Ritek segített bejutni. A CoD2 megjelenésével egy rövid próbálkozást tettem a TcfC akkori csapatába, de be kellett látnom, hogy az nem az én játékom. Visszatérve az uo-hoz, az inflames csapatában találtam magam, ahol is nagyon jó barátokra találtam, de sajnos inaktivitás miatt a távozás mellett döntöttem. Ekkor megfordultam egy rövid ideig az urh csapatában, de a 2006 decemberében tartott XterNET uo LAN ( R.I.P.) változást hozott az életemben. Egy olyan embert ismertem meg akkor közelebbről, akinek köszönhettem azt, hogy a 2007-es évet már a haxx-ban kezdhettem. Ez az ember nem más, mint negatív. 2006 áprilisában az akkori vezetőnk ( kOcka ) úgy döntött, hogy távozik a csapattól. A srácok úgy gondolták, hogy ettől még együtt kell maradnunk, és rám bízták a csapat vezetésének a terhét, és úgy gondoltam, hogy ha már elkezdtük, akkor folyassuk úgy, mint egy multigaming. Büszkén mondhatom azt, hogy a haxx csapata lassan már 5 éves múltra tekint vissza, de reméljük, hogy még sok időt jelen tudunk lenni az eSports világában.

Nem sok olyan Magyar klán van, aki ennyi Squad-al rendelkezik, mint a tietek és egy igen kemény klánmúltotok van. Mesélnél egy kicsit a klán mindennapjairól?

Jelenleg igazából 4 aktív csapatunk van ( CS 1.6, CSS, CoD2, CoD4 ), de folyamatosan kutatjuk azokat a tehetséges magyar csapatokat, akiknek szükségük van segítségre, és esetleg tudjuk segíteni a munkájukat, és azt, hogy később egy nagyobb csapatba tudjanak kerülni. Számunkra már az is egy nagy elismerés, hogy ha a nagyobb csapatok tőlünk „igazolják „le az aktuális csapatukat.
A klán mindennapjai... Igazából igyekszünk arra törekedni, hogy a csapatainkkal, napi rendszerességgel tudjuk tartani a kapcsolatot, ha bármi gondjuk van, akkor azon azonnal tudjunk segíteni, valamint napi szinten tájékoztassuk az embereket az eredményeikről. Ezt próbálja meg elősegíteni az, hogy közös kommunikációs programot használunk, valamint napi rendszerességgel beszélek a különböző csapataink tagjaival.


A CSS Squadotok megszerezte az első helyet az ICL-en, viszont a győzelem a csapatot elvitte egy másik klánba, ami köztudott, hogy a Gigabyte. Miért döntött úgy a csapat, hogy más klán színeiben játszanak tovább?

Először is szeretném leszögezni azt, hogy ez a csapat örökre beírta magát a haxx történelmébe, mivel ők számos LAN-on elért helyezésükkel olyan szintre juttatták el a csapat hírnevét, ahová azt hiszem, nagyon kevesen tudják. Szeretném megköszönni azt ennek az öt srácnak (APACS, Blade, daeroN, koby*, PISTA ), amit elértek nálunk, és azt hiszem örökké hálás, leszek nekik azért a percért, amit akkor éltem át, amikor győztesen álltak fel az ICL első helyezése után.
A csapat döntését én személy szerint váltakozó érzésekkel fogadtam. Mondhatni, hogy egyik szemem sírt, a másik pedig nevetett. Sírt, mert elvesztett egy nagyon sikeres csapatot, de egyben nagyon örültem is annak, hogy a GIGABYTE-hoz kerültek, mivel egy olyan biztos háttér van a csapat mögött, amit, azt hiszem, nagyon kevesen tudnának nekik biztosítani. Remélem azt, hogy további szép sikereket fognak elérni együtt, amiért természetesen szurkolok is.

Nyilvánvaló egy ilyen eredmény után nem lehet annyiba hagyni az ügyet. Úgy tudom elég hamar sikerült egy új CSS squadot szereznetek. Kérlek, mesélj az új Squadról egy picit.

Igen, mondhatni, hogy egy nagyon sikeres CSS csapattal sikerült megegyeznünk a közös folytatásról, amelyik csapat nem más, mint a korábbi Ancients, akik mostanában már SYMMETRY néven indultak. Az ICL rendezvényén ők is jelen voltak, ahol is 5. helyezést sikerült elérniük, de természetesen több szép eredményt is elértek már a srácok. Szerettük volna azt, hogy egy újabb minőségi csapat kerüljön be a távozó CSS csapat helyére, így szeretnénk fenn tartani az elért eredményességet. Így tehát büszkén jelenthetem be azt, hogy a haxx CSS új csapatát a következő játékosok alkotják: Tommo,
BenyA, Peyke, Helmcor, Moltes.


Az eSport mellett fontos megemlíteni, hogy Ti is belevágtatok a hosztingba. Honnét jött az ötlet? Mi az, amivel többet tudtok nyújtani, mint egy másik hosztingos cég? Főleg, hogy most már kialakult úgymond egy tábor, és mindenkinek meg van a fix hoszting csapata. Hogy látod ezt a helyzetet? Felbírjátok szerinted venni a harcot a többi hosztingos céggel?

Az ötlet, hogy elindítjuk a haxx hostingot, körülbelül egy hónapos ötlet. Úgy gondoltuk bokepa-val, hogy a csapatnak szüksége lenne egy saját szerver gépre, hogy a csapatainknak megfelelő szervereket tudjunk biztosítani. Annyira megtetszett ez a dolog, hogy gondoltuk, belevágunk. Nagy köszönettel tartozunk a GNC-hosting tagjainak, akik segítették a hostingunk megalakulását, és az általuk eddig megszerezett tudással tökéletesítik az általunk elkezdett munkát.
Igazából az, hogy mivel tudunk többet nyújtani, az majd csak az idő múlásával fog kiderülni. Szeretnénk minél jobb szerveket biztosítani a bérlőinknek, ezért is állítottunk egy újabb szervergépet szolgálatba a napokban, így már 4 gépről tudjuk biztosítani a bérlőink számára a megfelelő minőségű szervereket. A célunk igazából nem is az, hogy mi a nagyobb hosting cégekkel felvegyük a harcot, mivel ettől mi még egy kicsit messze állunk. A szemünk előtt nekünk az alapításánál az alacsony ár és a megfelelő szolgáltatás összekapcsolása volt az elsődleges szempont, amit az eddigi visszajelzésekből sikerült is megvalósítani.

Cod4 Csapatotokból két meghatározó játékos távozott. Név szerint Crazy és bbubika. Miért hagyták ott a CoD4 Squadot, és hogyan teljesít jelenleg a friss csapat?

Az ICL után sajnos ketten is távoztak tőlünk. bbubika távozását azzal indokolta, hogy szeretne a tanulmányaira, és a nyári kikapcsolódásra koncentrálni, ezért egy ideig a háttérbe vonul, de az ő visszatérésében nagyon reménykedem majd, mivel egy nagyon jó barátot, és embert ismertem meg a személyében. Crazy távozása már a csapat munkával indokolható. LAN-on tökéletes gépezetként működött a csapat, de sajnos ezt online nem mondhattuk el. Az ő távozása ezzel indokolható.
Jelenleg megtaláltuk azt a két játékost, akik tökéletesen bele illenek az elképzeléseinkbe. Ez a két játékos nem más, mint: deadness és v4ult. Velük szeretnénk elérni most azt, hogy ismét olajozottan működjön együtt öt játékos munkája, és reménykedünk a megfelelő eredmények elérésében.

Itt a nyár, tombolnak a lanok. Lassan már a csapból is a lanok folynak, így nehéz dönteni, hogy melyik lan-t válasszuk. Te hogy látod? Melyik Lan-ra érdemesebb lemenni? Az ICL2-re, vagy a TGEF2-re?

Őszintén szólva nekem ez is megosztja a véleményem. Egy részről jó az, hogy több nagyobb rendezvényen bizonyíthatnak a csapatok, viszont úgy gondolom, hogy a mostani gazdasági helyzetben az is elég lenne, ha kettő nagyobb LAN rendezvény lenne. Azt hiszem, hogy a rendezvényekkel kapcsolatban csak pozitív dolgokat fogunk tapasztalni, mivel az ICL2-n már javítva lesznek az első rendezvény hibái, de elég csak arra gondolni, hogy a TotalGaming LAN-t a tapasztaltabb LAN rendezvények szervezői fogják lebonyolítani. Ez mellett a kikapcsolódási lehetőségek miatt engem az utóbbi LAN vonz igazán. A BECUP 2009-től pedig a megszokott színvonalat várom, amit, azt hiszem a játékosok meg is fognak kapni.

Maradjunk egy kicsit a lan témánál. Gondolom Ti is megjelentek valamelyik lanon a kettő közül. Melyik lan-t választjátok?

Büszkén mondhatom azt, hogy az elmúlt időben tartott nagyobb rendezvények mindegyikén találkozhattunk haxx-os csapattal, aminek természetesen nagyon örülünk, és büszkék vagyunk a csapataink elért eredményeire. Így nem meglepő, hogy a mostani LAN rendezvényeken is részt veszünk. Az ICl2-n a CoD2 és a CSS csapatunk, míg a TGEF-on a CSS és a CoD4 csapatunk biztosan részt vesz, de szeretnénk több csapattal lejutni a BECUP 09 rendezvényére is.

Egy lan a játék mellett eléggé kiüríti a pénztárcát. Hogy álltok szponzorok terén? Van olyan szponzor, ami támogat titeket pénzügyileg?

Csapataink több támogatóval is rendelkeznek, akinek nagyon hálásak vagyunk a támogatásaikért. De sajnos olyan támogatóval jelenleg még nem rendelkezünk, akik teljes pénzügyi segítséggel állna a csapat mögött, de jelenleg is több céggel próbálunk megegyezni, hogy ezt a problémát megoldjuk. Remélhetőleg megtaláljuk azt a céget, akik szívesen segítenénk a csapatunkat.

A csapatokhoz visszatérve, hogyan készülnek a Squadok a lan-ra? Szokott előtte klántalálkozó lenni, vagy egy kisebb összeröffenés?

A csapataink a LAN-t megelőzően több hetes, olykor hónapos gyakorlással próbálnak megfelelően felkészülni a rendezvényekre. Klán találkozó sajnos a LAN-ok előtt nem szokott össze jönni, mivel a tanulmányok, és az egymás közötti nagy távolságok közbe szólnak. De azt biztosan állíthatom, hogy a csapatunk a LAN-okon mindig igyekeznek a megfelelő hangulatot fenn tartani, és itt szoktunk a csapatokkal meginni együtt valamit, és próbáljuk egymást jobban megismerni. Ez olykor már olyan jól szokott sikerülni, hogy olyan érzése van az embernek, mintha egy kisebb családi közösség lenne a mienk.

TGEF rengeteg szórakozási lehetőséget nyújt mindenki számára. Ott a Balaton, a rengeteg Koncert, discok, kocsmák stb. Élni fogtok ezekkel, a lehetőségekkel?

Azt hiszem, hogy itt mindenki meg fogja találni a magának megfelelő kikapcsolódást, és az is biztos, hogy a csapataink biztosan élni fognak ezzel a felemelően kellemes lehetőséggel.

Reméljük, hogy tarolni fogtok a lanon, és megszerzitek a kiérdemelt trófeákat. Szerinted mely csapatok lesznek esélyesek a dobogóra?

Köszönjük a biztató szavakat, és igyekszünk minél jobb eredményeket elérni. Igazából megjósolni azt, hogy kik kerülhetnek oda a dobogóra, elég nehéz feladat, mivel nem tudjuk pontosan azt, hogy melyik csapatok fognak részt venni a rendezvényeken. CSS-ben nagyon bizakodok a csapatunk kiemelkedő eredményében, de a többi csapat is képes lehet meglepetésre.
CSS-ben mindenképpen számolnunk kell az iNFiNiTY, a GIGABYTE és még egy pár tehetséges csapattal. CoD4-ben is több csapat esélyes, de számomra az egyik favorit a GIGABYTE csapata, mivel egy nagyon erős csapattal rendelkeznek, de érdemes még megemlíteni a REVOLUTION új csapatát, valamint a Cybergen csapatát is.

Köszönöm Reflex, hogy válaszoltál a kérdéseimre! További szép napot, és sikeres eredményeket a lanon!

Én köszönöm a lehetőséget, hogy egy kicsit közelebbről bemutathattam a haxx-ot a Kedves Olvasóknak. Ezen kívül szeretném megköszönni a támogatóink segítségét, akiknek nagyon sokat köszönhetünk, különösképpen a haxx hosting-nak, az OHS-nek és az XJX-nek. Ezen kívül külön szeretném megköszönni a TotalHosting és a SuperGamer segítségét. Aki szeretne kicsit többet megtudni a csapatainkról, annak ajánlom a csapatunk honlapjátTovábbi szép napot.

 

 
Címkék:
vissza
Admin
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
nincsenek hozzászólások
Eddig 0 hozzászólás érkezett. Legyél Te az első!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
Hozzászólások betöltése...
 
 
 

Counter-Strike videók

 

CS2HU Steam csoport

 
1022játékos
153online
41játékban

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Counter-Strike képekben

 
 
ar_baggage_376
 
1986
 
 
 
CSO2 Nuke Art
 
1806
 
 
kép 3125
 
1711
 
 
 
kép 4558
 
1526
 

Counter-Strike Hírlevél

 
Iratkozz fel CS2HU hírlevelünkre!
Hírlevelünkkel értesülhet a Counter-Strike sorozat világának legfontosabb híreiről.

Counter-Strike a facebookon

 

A Counter-Strike hírei

 

Logitech G600 MMO csak játékosoknak

Nem kevesebb mint húsz különálló gombbal szerelte fel a Logitech legújabb, leginkább stratégiai és online játékosoknak szánt számítógépes egerét.
június 18. - callofduty.hu

Kacsák a myRevenge-ben

A címből talán már sokan kitalálhatták, hogy miről is szól jelen cikkünk: a német szervezet újfent Magyarország felé vette az irányt és igazolt le egy tehetséges CSS felállást.
május 26. - counter-strike.hu

Online Gaming Championship Invite

Már elég régóta megy a mozgolódás a háttérben, ám kis hazánkra fókuszált terveinket most sikerült véghezvinnünk. Ez a terv nem volt más, mint az OGC Kft. nevéből érkező Online Gaming Championship versenysorozat, mely hamarosan el is kezdődik Counter-Strik
május 05. - counter-strike.hu

eSport ösztöndíj

Emlékszik még valaki a Corvinuson megtartott WoW-os közgazdaságtan előadásra? Sokak számára meglepő volt, mint ahogy az utóbbi években számtalan más játékostársadalombeli epizód. Laikus ismerőseim a mai napig kétkedve fogadják a téma legmeghökkentőbb szto
április 23. - counter-strike.hu

Csalt az aTTaX a CPHGames-en?

A Team ALTERNATE alsóági ellenfelei csalással vádolták meg a német szervezet Counter-Strike: Source játékosait.
április 10. - counter-strike.hu