Köztudomásul az Endless az egyik olyan magyar csapat, akik BECUP-on a top6-ba végzett, sőt mi több a 3. helyet szereztétek meg, ám könnyen kerülhettetek volna a döntőbe is. Ha jól emlékszem infernon játszottátok az alsóági döntőt a myrmidonI ellen, ahol egy nagyon erős támadás után végül 14-16 arányban vesztettetek. Mi volt a baj? Hogyan tudták a románok megfordítani a meccset ilyen erős kezdés után?Lényegében az egyhangú CT oldali játékunk vezetett a vesztünkhöz, nem játszottunk elég agresszíven, túl sok teret adtunk nekik játszani a játékukat, átvették az irányítást.
Valószínűleg ennek is köszönhető, hogy ha most azt mondom egy magyar css játékosnak, hogy Endless, biztosan hallotta már. Honnan jött ez a név, és kik voltak az alapító tagok?RAGE-es pályafutásunk befejeztével valami jó kis nevet akartunk összerakni, egy kis gondolkodás után BigTomi kibökte: Endless, és mindenki egyetértett. A team alapító tagjai: BigTomi, advanced, NOFEAR, Lid, és jómagam.
Offline eredményetek előtt sokan inkább hírhedtnek tartottak pár játékost a csapatban, mintsem híresnek. Hogyan kezeltétek ezeket a szurkálódásokat? Esetleg befolyásolta a teljesítményeteket valaha? Éreztétek úgy, hogy ezért nagyobb nyomás alatt játszotok, főleg lanon?Mindig lesznek olyan emberek, akik piszkálódni fognak, lehetsz akármilyen, te mindig ellenszenves leszel számukra. Ezzel ellen nincs mit tenni. Amikor nekünk ezzel kapcsolatban mondogattak, illetve írogattak különböző dolgokat, akkor nagyszerűen elszórakoztunk magunk között a hallottakon, valamint az írottakon. Ha valaha is befolyásolta a teljesítményünket az efféle "szurkálódás" akkor az csak is arra ösztökélt minket, hogy még jobban odategyük magunkat. Mivel így állunk hozzá a dolgokhoz, nem igazán mondhatom, hogy ez bármilyen plusz nyomást gyakorolt volna ránk.
Egy pillanat erejéig visszakanyarodnék az előző kérdéshez. Van, illetve volt bármi alapja is az előítéleteknek?Soha, semmilyen körülmény között sem.
A bíztató netes eredmények után sajnos az első lanotok nem úgy sikerült, ahogy terveztétek. Mi történt pontosan az ICL 6. állomásán?Az egyik játékos, nevezetesen Lid, rosszul lett, négy emberrel opedig képtelen voltunk folytatni a játékot. A tévhitekkel ellentétben nem a LAN alatt lett rosszul, hanem már előtte az volt. Ezzel nincs mit csinálni. Megkérdeztük, hogy tudja-e folytatni a játékot vagy sem, végül egy félórás beszélgetés után rávettük, hogy próbálja meg majd folytatni reggel miután felkelt. Próbálni próbálta, de nem ment, amiért természetesen nem tudom okolni. Később megmondtuk neki, hogy az egészsége fontosabb, mint a játék, és inkább utazzon haza, nehgy rosszabbra forduljon a helyzet. Így ért véget számunkra az ICL 6, kissé le voltunk törve, de ez van.
Véleményem szerint ez jó döntés volt és ezt senki nem róhatja föl nektek. BECUP-on viszont teljes mértékben bebizonyítottátok, hogy nem csak neten tudtok jó eredményeket elérni. Leírnád pár szóban, hogy hogyan sikerült megvernetek azokat a csapatokat viszonylag könnyen, akiket a legtöbben a dobogóra is esélyesnek tartottak?A diGestive elleni mérkőzés nagyon szoros volt, látszott rajtuk, hogy sokat készültek, értették a dolgukat, csak azért nyerhettünk mert megbeszéltük, hogy a verseny ezen szakaszában nem mehetünk haza és mindenkinek pörögnie kell. A LION és a Redstars elleni meccs viszonylag könnyebb volt, de ez betudható szerintem annak, hogy nekik kellett ránk várniuk, éppen eleget ahhoz, hogy kizökkenjenek a játékból, miközben mi folyamatosan játszottunk. A LANon az egyik legszorosabb meccs az ancients ellen volt, ez nem lehet vitás.. Először is: színpadon játszani nem fenékig tejfel. Rengeteg dolgot kell beállítani, hogy a végén rájöjjél: semmi sem működik tökéletesen. Admin közreműködésével hamarosan elkezdtünk játszani, eleinte igencsak leblokkoltunk, ennek köszönhetően keményen megszorongattak minket, mondhatjuk, hogy 15-9-re vezettek. A fennmaradó körökben azonban összekaptuk magunkat és rendeztük sorainkat, melynek eredménye meglátszott a mindent eldöntő SK körünkön, melynek bukásával elveszítettük volna az egész mérkőzést. Miután megfogtuk a támadásukat és döntetlenre mentettük a meccset elszállt minden ijedtségünk és fordítottunk. Nagyon jó meccs volt!
Hogyan tudjátok "feldolgozni" ezt a jó eredményt? Mire számítotok a jövőben, mik a céljaitok?Örültünk neki, bár szeretnénk megtartani a profilunkat, folytatni azt, amit elkezdtünk. Ugyanúgy gyakorolni fogunk, mint eddig, megpróbálunk minél több offline rendezvényen megjelenni és nagyszerű eredményeket elérni. A jövő kiszámíthatatlan, reméljük a legjobbat, mi mindent meg fogunk azért tenni, hogy adódó helyzeteinkből a lehető legjobbat, legtöbbet hozzuk ki.
Ha nem tévesek az információim, akkor Bazsowicz a háttérből segít nektek. Mivel tudja előre lendíteni a fejlődéseteket? Az ő segítsége a BECUP eredményeteknek köszönhető, vagy már előtte is mellettetek állt? Talán részben neki is köszönhető az eredményetek?Mára már úgy néz ki, hogy ez egy nyílt titok. Igen, bazsowicz valóban egyengeti a végtelenségbe vezető utunkat. Sokat tapasztalt ember, olyan hasznos információkkal, tanácsokkal szolgál számunkra, mely nagyban hozzájárul játékszínvonalunk minőségének megemeléséhez. Valójában a BECUP előtt is foglalkozott velünk, de korántsem annyit, mint a versenyen. BECUP alatt jutott arra, hogy komolyabban kezeli az ügyünket, amiért nagyon hálásak vagyunk. Az eredményességünk részben neki köszönhető? Ő volt az, aki végig ott állt mögöttünk, és bíztatott minket a végsőkig. Nélküle ez a BECUP mégsem lett volna ilyen.
Mint azt ti is biztosan tudjátok, hamarosan elindul a TotalGaming League. Bízom benne, hogy számíthatunk a részvételetekre. Milyen célokkal vágtok neki ennek az online és offline megmérettetésnek?Mindenképpen szeretnénk indulni a ligában, ez nem lehet vitás. Először is szeretném megragadni a szót és elmondani, hogy ez a liga nagyon sokat tesz hozzá a közösséghez, ezért köszönet jár a TG-s srácoknak. Másrészről, készülünk rá, várjuk a megmérettetést és csak annyit tudok mondani: győzzön a legjobb!
A BECUP-on nyújtott eredményetek alapján nem lehet probléma a csoportból való kijutás, és ez azt is jelenti egyben, hogy a TGL lanon is biztos a szereplésetek. Másképpen készültök egy lanra, mint egy netes megmérettetésre?Olyan felépített és bevált menetrenddel rendelkezünk, melyet nem igazán szeretnénk megváltoztatni. A LAN-ok persze prioritást élveznek, de ez nem jelenti azt, hogy mindenki +70 órát játszik. Mindenre készülünk, ahogy időnk engedi egyes részelemekre nagyobb, másokra kisebb figyelmet fordítunk.
Amennyiben dobogós helyen végeztek a TGL-en, úgy komoly pénznyeremény is üti a markotokat. Ezzel mi a célotok? Következő hétvégén megvan az elbulizandó összeg, vagy esetleg „befektetitek" a következő offline versenyetekbe?Amennyiben hatalmas pénznyeremények
landolnak a játékosok bankszámláin, valószínűleg megvesztegetjük a CSS fejlesztőbrigádot, hogy ne RegnaM, vagy mások tanácsaira hallgassanak, hanem hegesszenek egy Endless igényeinek megfelelő frissítést, melyet valamelyik magyarországi LAN előtti este tolnak elénk. Persze mi a pénznyereményből megvásárolt, kiadatlan frissítéssel készülnénk a versenyre. Hogy a kérdésre is válaszoljak: amennyiben hatalmas pénznyeremények landolnak a játékosok bankszámláin, akkor majd az éppen aktuális viszonyok és lehetőségek felmérése alapján állítunk fontossági sorrendet.
Hosszútávon mik az elképzeléseitek? Szeretnétek külföldi versenyeken is részt venni, vagy megelégedtek a magyar élmezőnnyel?Szeretnénk minél több versenyen szerepelni, szeretnénk kitűnően képviselni csapatunkat. A külföldi versenyeket természetesen nem vetnénk meg, bár jelenleg nincsen elegendő erőforrásunk külhoni rendezvényekhez. Amennyiben ez a jövőben megváltozik, úgy biztosra vehető, hogy ahol lesz alkalmunk játszani, ott fogunk is.
Elérkeztünk az interjú végéhez. Köszönöm, hogy válaszoltál a kérdéseimre. Sok sikert kívánok nektek a jövőben és csak így tovább!Én köszönöm a lehetőséget.