Counter-Strike hírek

 

Partnereink

 

Kedvelt Counter-Strike fórumok

 

Új Counter-Strike játékosok

 

Kedvelt Counter-Strike cikkek

 

Beszéd téma

 


master234 új blog bejegyzést írt címmel. szeptember 10.
 
 

Friss Counter-Strike hírek

 
LAN 2007. április 09. 0 hozzászólás
 

Véget ért a D-LAN 8 és menterendszerit érkeznek az összegzõ értékelések az eseménnyel kapcsolatban, elsõként Yankoo dobbantott egy hosszabb írást az elmúlt hétvégérõl és a LAN elõzményeirõl

newspic
Véget ért a D-LAN 8 és menterendszerit érkeznek az összegzõ értékelések az eseménnyel kapcsolatban, elsõként Yankoo dobbantott egy hosszabb írást az elmúlt hétvégérõl és a LAN elõzményeirõl kapcsolatban. Aki nem lenne tisztában személyével, õ volt, van, lesz a CSS versenyigazgatója, többet nem is fûznék hozzá a „mosom kezeimet” cikkhez, mely továbbörökíti a Grimm mesék hagyományát és happy end-el ér véget a szervezõk és játékosok szempontjából, azzal a különbséggel, hogy ebben a történetben nem beszélhetünk csúf teremtményekrõl és átkot szóró boszorkányokról. A történet
Archív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: bazsowicz


A történet:

A 2006-os évben Timos-t, aki a Counter-Strike Source D-LAN-os versenyigazgatója volt, leváltottuk! Arról, hogy ki veszi át a helyét, szavazással, érveléssel döntöttük. A TEAM engem, azaz D-LAN|Yankoo-t választott meg. Timos-nak persze ez a dolog nem tetszett, hiszen régóta foglalkozott ezzel a témával. Timos-t megválasztottuk PR managernek. Egy kis történet nyárról:

Timos Angliába utazott x napra és amikor hazajött, mint haverok/barátok találkoztunk és beszélgettünk a LAN-ról. Timos rövid, tömör vélemény kifejtése a D-LAN-ról: valószínûleg ez lesz az utolsó LAN-om és egyben az utolsó D-LAN, mert pesten fogok dolgozni és a D-LAN nélkülem halott ügy! Ez egy kicsit akkor meglepett, de nem reagáltam erre sehogy sem, tudtam hogy nélküle is menni fog a LAN! Ezt be is bizonyítottuk: D-LAN 7, D-LAN 8! Ezzel kapcsolatban nagyon sokan rossz hitben élnek, hiszen mindenki úgy tudja, hogy a D-LAN mozgatórugója Timos, de ez korántsem így van :) ! A D-LAN 7-et és 8-at teljes egészében egyedül vezettem le, a vigaszágat csinálta meg Timos segítségül, hiszen akkor õ már manager volt! Megleptek a visszajelzések, amikbõl az derül ki, hogy szinte az egész LAN-t Timos csinálta és az érdem teljesen az övé. Ez nem így van, mivel a LAN-t a TEAM szervezte és az elismerés az egész TEAM-é! Persze Timos pesten ahol dolgozik, a játékosoknak azt mond, amit akar, illetve amit nem szégyell.

Az OBInetes ügy:

A D-LAN TEAM minden tagjának megvan a maga feladatköre! A pénzügyes D-LAN|Balazs aki a bejövõ/kimenõ pénzeket kezeli, adminisztrációval egybekötve! Az OBi csapata jelezte, hogy mint fix csapat szeretnének készpénzzel fizetni Timos-on keresztül a D-LAN-nak, mi cserébe biztosítunk nekik helyet! Ez így megtörtént, de mikor??? A LAN elõtt pár nappal közölte Timos a fõnökkel, akinek általában SEMMI köze a pénz és játékügyekhez! Timos szóban tájékoztatta a fõnököt, hogy az OBi fizetne. A helyes megoldás az lett volna, hogy Timos megkeresi Balazs-t aki felírja, hogy az OBi szeretne fizetni és a pénzt odaadja, amint a pénz Balazs kezében van, a honlapra az OBi-nak felkerül, hogy fizettek. Ez nem így történt. Timos BigFoot-tól kérdezte a nevezés majdnem legutolsó szakaszában, ahol már csak 1-2 hely volt szabadon, hogy akkor az OBI fizetne, kerüljenek fel. A fõnök (BigFoot) nem értette, hogy miért neki mondja ezt el, hiszen Balazs a pénzügyes! Idõközben a helyek beteltek, a legutolsó befizetõ a kA csapata volt. Amint kiderült, hogy az OBI fizetne elkezdõdött a kavarás. Timos hibáztatta a fõnököt, holott az egészet Timos szúrta el, hiszen nem a megfelelõ embereknek jelezte, hogy az OBi fizetne. (Balazsnak és nekem). A TEAM, a hibából tanulva, úgy tette jóvá a dolgokat, hogy a LAN-t kibõvítette 24 klánosra, így a kA és az OBI is részt vehetett a lanon! Ez az incidens nem várt dolog volt és megkeverte az egész LAN lebonyolítását, a CS nem szenvedett akkorát, mint a cod2, hiszen oda nem jött el a 24 klán, hanem csak 20 és az egész lebonyolítás, amit terveztünk CS-re és COD-ra kukába került. A COD-nál D-LAN|eX rengeteget dolgozott a LAN-on, hogy mindent egyenesbe hozzon és milliószor többet improvizált, mint én a CS-nél. Nekem is elõre megvolt az összes csoport, map, idõpont. Az új levezetés miatt teljesen új idõrendet is kellett kreálni, amit a levezetéshez és az eredményhirdetéshez igazítottunk, mindezt a LAN elõtt kb. 2-3 nappal! Idõnk nem volt arra, hogy a map-okat, a köröket elõre megtervezzük, na de ez a következõ történet alapja!

A lebonyolítások:

Az elõzõkben említett kavarodások miatti átszervezés rengeteg fejtörést és szenvedést okozott a LAN egész ideje alatt! Szerencsére ott volt Deep és Kodiak, akiknek nagyon köszönöm, hogy segítettek a lebonyolítás kivitelezésében és rengeteg jó tanáccsal láttak el annak érdekében, hogy a LAN minden klán számára a lehetõ legtökéletesebb legyen. Rengetegen leszólták ezt az egészet, holott fogalmuk sem volt arról, hogy mekkora szenvedés volt ezt az egészet végig csinálni úgy, hogy mindent a LAN alatt kell kitalálni és az egészet improvizálva levezetni köszönhetõen a kavarásnak és annak, hogy 24 klános lett a verseny. A vigaszágat is ott kellett összerakni miközben a többi war-t kellett vezetni és figyelni az összes user-re, hogy ez miért így van, miért úgy van. Nagyon sajnálom, hogy én is ember vagyok és egyszerre nem tudok 30 dologra figyelni csak 10-re.

Szerverek:

A CLANMATCHPLUGIN-t a LAN elõtt jóval elkezdtem tesztelni és nézegetni annak érdekében, hogy a LAN gördülékeny és késésektõl mentes legyen. Segítségemre a team-authority csapatból XerPY állt rendelkezésemre, akivel a plugin-t együtt teszteltük le a LAN elõtt. A plugin tökéletesen mûködött ezért úgy döntöttem, alkalmazni fogom a LAN-on és akkor nem kell a demo-kat külön felvenni, a meccseket külön rohangálva elindítani! A LAN-on, mikor a szervereket megkaptam, újból leteszteltem a plugin-t és szintén hibátlanul mûködött. Úgy érzem, hogy a szerverekkel a restartokon kívül nem sok gond volt, néha a ping valamilyen ismeretlen oknál fogva felment 200-500-ra, de a restart megoldotta Szerintem a szerverek nem voltak lagosak és minden esetben megvolt a kifele jövõ 100-as tickrate! A csoportmérkõzéseknél ki kellett javítani minden szerveren egy beállítást, amely azért volt felelõs, hogy meglegyen a 10 ember a szerveren és csak úgy indítja el a wart! Ez az érték 10-re volt állítva, de a figyelmemet elkerülte, hogy ezt a beállítást oldalanként kell alkalmazni és a helyes érték 5 volt. Megpróbáltuk kijavítani a hibát minél hamarabb Elbandi-val, akinek nagyon szépen köszönöm a segítségét, nélküle nem ment volna így a LAN!

Adminok:

Másik kényes téma az Adminok munkája. Nem könnyû feladat 2 napon keresztül éberen odafigyelni és folyamatosan állni, meccseket nézni. Nehéz feladat és még nehezebb embert találni arra, hogy ezt végig csinálja. A D-LAN 8-as admingárda az eddigi legeslegjobb csapat volt, aki nyavalygás nélkül végigszenvedte az egészet és ezzel segítve a munkámat. Köszönöm nekik:

* Kugli - Madár Bence
* D-LAN|Madman - Koncsek András
* csecse - Cseh László
* Coby - Takács Bence
* Brootal - Géczi Sándor
* Normand - Ruha Norbert
* Izom - Szépes Zsolt
* Capafogxy - Piliszky Roland
* Bezol - Beke Zoltán
* Párkányi Tamás – Csaky

Az OBinet-es incidensrõl:

Nagyon jól tudták, hogy a késkör után egybõl élesben megy a meccs! Ennek ellenére kiálltak SPECT-be és az admin AKI OTT VOLT!! (Coby) nem lett tájékoztat arról, hogy „csatakiáltás” lesz a késkör után! Én nem tudom, hogy elõtte hogyan voltak a kiáltások, ezért lepett ez engem meg. Lehetett volna szólni az Admin-nak, nekem, az ellenfél csapatnak, hogy a késkör után restart, mert kiáltani szeretnének! Ez elmaradt. A késkör után az OBI restart-ot kér, akkor megkapja és a késkörben vesztes hagyva magát, a meccs elkezdõdik! Ennek ellenére az OBI csapata felállt és kiáltott, amikor már nagyon jól tudták, mert nem egy meccset játszottak le addig, hogy a kés után egybõl éles meccs következik! Az ellenfél, Ancients csapata be is írta, hogy éles és ezt követõen a saját taktikájuknak megfelelõen elkezdték a meccset és csodálkoztak, hogy az ellenfél a kezdõn áll! Kodiak odarohant hozzám, hogy akkor most mi van, az ellenfél áll a kezdõn és szabálytalanul kilépett SPECT-be. Az OBi csapatkapitánya is odajött, hogy közösen megegyezésre jussunk, de nem ismerte el, hogy hibáztak és flegma módon otthagyott minket! Dud maradt ott velünk, hogy normális hangnemben tisztázzuk az eseményeket és arra jutottunk, hogy büntetéssel, ami nem körlevonással jár, hanem az OBI egy figyelmeztetést kap, a wart teljesen elõröl, elkezdjük! Az OBI csapatkapitánya visszajött, elnézést kért a viselkedéséért, ami a helyzet miatt érthetõ volt, és elfogadta a döntést! A war utána gond nélkül lement.

Összességében:

Részemrõl megpróbáltam megtenni mindent, hogy a D-LAN 8 ismét hozza a D-LAN-hoz méltó szintet és minden klánnak a lehetõ legjobbat akarva jártam el, segítséget kérve és tanácsot megfogadva, hogy a lebonyolítás a lehetõ legjobb legyen! Gratulálunk az elsõ 3 helyezett csapatoknak:

Reméljük, hogy mindenki jól érezte magát és érezte a LAN feelinget :) ! Legközelebb is szeretettel várunk mindenkit a következõ rendezvényre!!

Üdv:

Ékes Tamás (D-LAN|Yankoo) @ D-LAN Team

 

 
Címkék:
vissza
Admin
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
nincsenek hozzászólások
Eddig 0 hozzászólás érkezett. Legyél Te az első!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
Hozzászólások betöltése...
 
 
 

Counter-Strike videók

 

CS2HU Steam csoport

 
1022játékos
153online
41játékban

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Counter-Strike képekben

 
 
kép 319
 
1904
 
 
 
kép 2787
 
1663
 
 
kép 5744
 
1874
 
 
 
kép 3243
 
1801
 

Counter-Strike Hírlevél

 
Iratkozz fel CS2HU hírlevelünkre!
Hírlevelünkkel értesülhet a Counter-Strike sorozat világának legfontosabb híreiről.

Counter-Strike a facebookon

 

A Counter-Strike hírei

 

Logitech G600 MMO csak játékosoknak

Nem kevesebb mint húsz különálló gombbal szerelte fel a Logitech legújabb, leginkább stratégiai és online játékosoknak szánt számítógépes egerét.
június 18. - callofduty.hu

Kacsák a myRevenge-ben

A címből talán már sokan kitalálhatták, hogy miről is szól jelen cikkünk: a német szervezet újfent Magyarország felé vette az irányt és igazolt le egy tehetséges CSS felállást.
május 26. - counter-strike.hu

Online Gaming Championship Invite

Már elég régóta megy a mozgolódás a háttérben, ám kis hazánkra fókuszált terveinket most sikerült véghezvinnünk. Ez a terv nem volt más, mint az OGC Kft. nevéből érkező Online Gaming Championship versenysorozat, mely hamarosan el is kezdődik Counter-Strik
május 05. - counter-strike.hu

eSport ösztöndíj

Emlékszik még valaki a Corvinuson megtartott WoW-os közgazdaságtan előadásra? Sokak számára meglepő volt, mint ahogy az utóbbi években számtalan más játékostársadalombeli epizód. Laikus ismerőseim a mai napig kétkedve fogadják a téma legmeghökkentőbb szto
április 23. - counter-strike.hu

Csalt az aTTaX a CPHGames-en?

A Team ALTERNATE alsóági ellenfelei csalással vádolták meg a német szervezet Counter-Strike: Source játékosait.
április 10. - counter-strike.hu