Miután nagyjából átnéztük a pályaszerkesztés és textúrázás alapjait, következhet a model készítés. A segédlet főleg prop model készítésről fog szólni és a model játékba helyezéséről. Egy
Újabb hír az ICL-ről: ma este teszik közzé a szervezők a nevezéshez szükséges bankszámlaszámot valamint minden játék szabályzatát beleértve az általános házirendet is. Fontos tudni, hogy mivel több
A soron következő kis segédlet a fények és a hozzájuk tartozó egyéb entity-k sokaságát veszi górcső alá. Mivel minden helyen kell lennie valamilyen fényforrásnak, nagyon oda kell figyelni, hogy milyen
A kiválaszottak, néhány szerencsés(?) ember már tesztelhette a legújabb béta CSPromodot, a v1.04-et, melyet aztán Rift meg is osztott a Gotfrag olvasóival.Mint azt már sokan tudjátok, a CSPromod eredetileg
Movie ·
febr. 22., vasárnap
Movie ·
febr. 22., vasárnap
A DICE 2009-en ezúttal Gabe Newell (Valve) tartott beszédet a héten, amelyből igen sok érdekes dologra fény derült. Most ezeket próbáljuk meg összefoglalni, kiemelve azokat a részeket, amelyek tényleg igen
A mostani tutorial a saját textúrák és az azokhoz tartozó további effektek elkészítéséről szól, hogy mi is az a normal map, enviroment map. Itt már sajnos nem elég egyszerűen megrajzolni a képet és
Elérkeztünk a mai Vist@LAN legutolsó három mérkőzéséhez, amit elvileg majd SourceTV-n is nyomon követhettek. Az izgalmas meccsekben mostantól nem lesz hiány, ha csak azt vesszük, hogy elsőként összecsap
Új hónap ú ATi driver, sorrendben a Catalyst 9.2 amely az összes DirectX 9.0/10/10.1-es API-val rendelkező kártyához nyugodtan telepíthető. A driver csomag mind XP mind Vista rendszerekhez telepíthető és a
Movie ·
febr. 21., szombat
A csoport meccseket megnyerő első helyezettek ismét visszatérnek a harctérre, hogy megküzdjenek a Vist@LAN rájátszásában, a harmadik és második helyről egyenes kiesésben érkező többi csapattal. Most
Mit csinálsz jövőhétvégén? LAN? Akár! Ugyanis február 28- március 1-ig kerül megrendezésre az ELTE LAN 2009, ahová maximum 100 fő jelentkezését várják a szervezők. A versenyszám Counter-Strike 1.6
A második tutorial az eddig felépített szobánk elkészítésének második fázisával foglalkozik, a textúrák beállításával. Fontos, hogy az általunk használt textúrák változatosak legyenek és minden
A csoportmérkőzések lezajlásával kezdetét veszi a Vist@LAN egyenes kieséses szakasz, ahol a csoportok második és harmadik helyezettei keresztbe játszanak egymás ellen. Aki nyer tovább jut, aki veszít mehet
Megkezdődött az év első Vist@LAN-ja természetesen Budapesten a Vist@ NetCafe-ban. A versenyszám mi más is lehetne mint Counter-Strike: Source, amiben reggel óta gyepálják egymást hazánk mondhatni aktív CSS
A csoportok ismeretében nem nehéz eldönteni, hogy kik is fognak a rájátszásba tovább jutni, őket most stílusosan a csoport utolsó helyére soroltuk. Akik hamar kiesnek azok se csüggedjenek, hiszen a GIGABYTE
Movie ·
febr. 20., péntek
A Portal hatalmas meglepetéssel érkezett és jött, látott, győzött. Egyszerűen leírhatatlan mind a játék, mint a játékélmény.
TSL16b kicsiny csapatának (fi csoport) köszönhetően már elkészült egy
Az első Source motorhoz tartozó modding tutorial egy egyszerű szoba megalkotásáról szól a Hammer Editor segítségével. Először is nyissuk meg a Source SDK-t és válasszuk ki az alsó fülön, hogy mihez is