Bár a Valve szinte mindent megpróbál belerámolni a Counter-Strike új verziójába, hogy ne kelljen MOD-okkal a hiányosságokat pótolni, szinte biztos, hogy még ezután is szükség lesz harmadik fél által gyártott pluginekre. Asherkin, a SourceMod megálmodója és fejlesztője a fórumában egy rövid nyilatkozatban nyugtatta meg a játékosokat és az adminokat, hogy készül a SourceMod Global Offensive-el kompatibilis verziója, de még korai lenne beszélni bármiről. Ennek oka főként az, hogy egyelőre még 100%-osan az sem biztos, hogy a Valve mit rak bele a játékba és mit kell majd Mod-okkal kiváltani/pótolni, ráadásul a játék is olyan gyorsan változik, hogy a SourceMod alapjain kívül egyelőre nincs is értelme komolyabban foglalkozni a témával. Az viszont mindenképp megnyugtató, hogy nem maradtunk programozhatatlan CS:GO nélkül hál a SourceMod, Metamod kettősnek.
Elég szűkszavúan szoktak egyébként a DEV ek nyilatkozni mert már van belső béta ami részben üzembiztos. Itt igazából az a kérdés hogy a LINUX változat mikor lezs mert a server fájlok drm-je hasonló a portal 2 ben használtakéhoz és ott is csak WIN-változat van még 100% működő.
A cikkbe van egy kis hiba nem Asherkin az SM eredeti fejlesztője és kitalálója hanem Bailoplan.
Egyébként hol van ez a bejelentés?
Elég szűkszavúan szoktak egyébként a DEV ek nyilatkozni mert már van belső béta ami részben üzembiztos. Itt igazából az a kérdés hogy a LINUX változat mikor lezs mert a server fájlok drm-je hasonló a portal 2 ben használtakéhoz és ott is csak WIN-változat van még 100% működő.
A cikkbe van egy kis hiba nem Asherkin az SM eredeti fejlesztője és kitalálója hanem Bailoplan.
Egyébként hol van ez a bejelentés?