Talán emlékszünk még a Source-os időkből, hogy a Valve-nak kimondottan szokásává vált, hogy egy-egy nagy LAN-ra megpróbálja a játékot még jobbá tenni, ez általában vagy sikerül vagy nem. Az éjjel érkezett több mint 200M-ás frissítés esetében még nem tudunk nyilatkozni. Az biztos, hogy elég jó dolgokat raktak bele a Counter-Strike: Global Offensive-be kezdve ezzel a csinosra sikerül X-Ray szerű Spectator nézettel, amin keresztül játékostársainkat figyelhetjük, ha már meghaltunk. A nézetben láthatjuk, hogy melyik csapatban kik élnek milyen fegyverrel vannak, továbbá körvonalazva láthatjuk, hogy a fal mögött éppen mit is csinálnak. Ezeken felül természetesen láthatjuk még a szokásos legfontosabb adatokat is. A TV-t persze nem váltja ki azonban Spectator módból már legalább korrekt módon lehet eseményeket közvetíteni. Élesben az ESWC-n ezt akár már láthatjátok is. Íme egy kép, hogy miként is fest az új felület.
Ezen felül belenyúltak még számos helyen a játékba. Többek között bugokat javítottak, CPU optimalizáltak, új convar-okat hoztak a köztudatba továbbá a dedikált szervereket is frissítették. Jöjjön a teljes frissítési log a linkre kattintva angolul.
Counter-Strike: Global Offensive frissítés (augusztus 31.)
Gameplay
UI
General
Community Servers
btw: nem kell olvasni a híreit ha nem érdekel!
Egyébként játékos oldalról ha játszol mint mondtam semmit nem veszel észre ha nem direk azt keresed kutatod mibe lehet belekötni.
Én mint szerver operátor már annál többet sírhatnék sztem mert ott vannak banális hibák, de mégis futnak a szerverek és ez a lényeg a többi meg majd kialakul.
Azért azt hozzátenném hogy a játékot a 0-ról kezdék (vagyis a motor volt meg csak) megírni valamikor 2010 vége 2011 eleje körül kicsit több mint fél év béta állapot után a jelenlegi sztem bőven elfogadható.
De megtehették volna hogy csak bő 1/fél év után adják ki, de akkor meg azért sírtatok volna.
Jelenlegi állás szerint a feature freeze sztem év végére lesz azaz innentől kezdve nem várhatunk nagyobb funkció beépítéseket a játékba és elkezdhetik az alacsonyabb prioritású bugokat javítani illetve balancolni a játékot.
Szeretem az ilyeneket mindig úgy kezdik hogy ők profi játékosok meg már évek óta játszanak de amikor leírják a gondolatokat akkor kilóg a lóláb egyből és kiderül hogy csak publámák.
Visszatérve a témára vannak bugfixek meg ha elolvassa valaki a frissítési feljegyzéseket akkor meg is találja őket. Én spec nem tudokj olyan égbekiáltóan nagy bugról. Ha csak simán játszol észre sem veszel semmit az esetek 99%-ban.
Dolgoznak mindenen folyamatosan de van amit mondjuk 2 perc alatt implementálni tudnak vagy javítani de van ami komolyabb munkát igényel ezért lehet az hogy úgy tűnik nincs prioritási sorrend.
Szeretem az ilyeneket mindig úgy kezdik hogy ők profi játékosok meg már évek óta játszanak de amikor leírják a gondolatokat akkor kilóg a lóláb egyből és kiderül hogy csak publámák.
Visszatérve a témára vannak bugfixek meg ha elolvassa valaki a frissítési feljegyzéseket akkor meg is találja őket. Én spec nem tudokj olyan égbekiáltóan nagy bugról. Ha csak simán játszol észre sem veszel semmit az esetek 99%-ban.
Dolgoznak mindenen folyamatosan de van amit mondjuk 2 perc alatt implementálni tudnak vagy javítani de van ami komolyabb munkát igényel ezért lehet az hogy úgy tűnik nincs prioritási sorrend.
Szeretem az ilyeneket mindig úgy kezdik hogy ők profi játékosok meg már évek óta játszanak de amikor leírják a gondolatokat akkor kilóg a lóláb egyből és kiderül hogy csak publámák.
Visszatérve a témára vannak bugfixek meg ha elolvassa valaki a frissítési feljegyzéseket akkor meg is találja őket. Én spec nem tudokj olyan égbekiáltóan nagy bugról. Ha csak simán játszol észre sem veszel semmit az esetek 99%-ban.
Dolgoznak mindenen folyamatosan de van amit mondjuk 2 perc alatt implementálni tudnak vagy javítani de van ami komolyabb munkát igényel ezért lehet az hogy úgy tűnik nincs prioritási sorrend.