Ismét érkezett egy „kis” kis frissítés a Valve új Béta csodájához, azonban ez az update érinti a Source Dedicated szervereket, a Source motort, a Counter-Strike Source-t és a Half-Life2 Deathmatch-t, ha azokat béta üzemmódban futtatjuk. Amennyiben szeretnénk ezeket a frissítéseket letölteni, a gépünkön található bétákhoz akkor a „-beta srcds0407” kapcsolót írjuk a steam.exe után. Most pedig lássuk, hogy mibõl is élünk!
Változtatások és újdonságok
- Hozzáadva a sv_pure 2 kapcsoló, amikor tiszta (elõzõ hírünkben bemutatott) szervert indítunk ezen a módon, akkor a pure_server_whitelist.txt-t is figyelmen kívül hagyva csak a Steam-en megtalálható eredeti fájlokkal rendelkezõ kliens tud játszani a szerveren
- Módosítova az ent_fire parancs, ami most már csak a hostoló kliensen használható szerver figyelésre
- Változtatva a soundscape_flush, ami most már csak a dedikált szerver konzoljáról használható a hostolt szerveren
- Hozzáadva az sv_allow_wait kommand. Amennyiben 0-ra rakjuk, a userek nem tudják használni a wait parancsot
- Hozzáadva az sv_allow_color_correction. Amennyiben ezt 0-ra rakjuk, a játékosok nem tudják használni a mat_colorcorrection parancsot.
- Javítva a játékos számlálás a szerverfigyelõben
- Hozzáadva a „findflags” konzolparancs, amivel az összes cvar parancsot listázhatjuk egy meghatározott flag-el
- Javítva az sv_minrate és az sv_maxrate, mostantól be is állítja az adott értékek közé a játékosok rate-jeit
- A következõ kommandok kerültek tiltott használatúra (sv_cheats 1 kell a futtatásukhoz)
r_TransitionSensitivity, mat_bloomamount_rate, mat_debug_process_halfscreen, mat_debug_autoexposure, mat_force_bloom, mat_debug_bloom, mem_force_flush, mod_forcedata, mod_test_not_available, mod_test_mesh_not_available, mod_test_verts_not_available, mod_load_mesh_async, mod_load_anims_async, mod_load_vcollide_async, mod_trace_load, mod_lock_mdls_on_load, mat_leafvis, mat_debug, mat_surfaceid, mat_surfacemat, flush, r_entity, r_ambientfraction, lightcache_maxmiss, r_avglight, mat_debugalttab, mat_showlightmappage, mat_bumpbasis, showbudget, showbudget_texture, showbudget_texture_global, mat_hdroverbrightrange, mat_debugdepth, r_modellodscale, m_pitch
Archív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: HeNtEs