A frissítések mindenkinek automatikusan letöltődnek és telepítődnek, azonban a szerver gazdáknak kell most nagyon résen lenniük, hiszen az update javarészt a szerver oldali dolgok változását hozta. Stabilitás és összeomlás védelmek, egy kis biztonság és jó pár kényelmi parancs a Source motorban. Akinek tehát van saját szervere az mindenképp frissítse le gyorsan és máris mehet tovább a játék. (Synhostingos szervere esetében keressétek fel a Config/Álltalános Beállítások/ Szerver frissítés gomb-ot.) A frissítések teljes listáját magyarul itt találjátok:
- Javítva a dinamikus modell töltés miatti kliens oldali összeomlás
- Javítva a dedikált szerverek restart kérelmének fogadása a frissítések megjelenésekor
- Javítva az IP tiltások RCON hozzáférése
- javítva a szerver összeomlás audio buffer túlcsorduláskor
- Javítva a changelevel2 használat közbeni szerver összeomlás
- Frissítve a konzol log rendszer, hogy minimalizálják a fájlok nyitását és zárását ezzel nagyban elősegítve a teljesítmény javulást bizonyos esetekben
- További szerver és kliens oldali stabilitást elősegítő intézkedések
- Javítva a hiba, ami rosszindulatú felhasználók számára lehetővé tette a „ping” és „status” parancsok kikapcsolását más csatlakozott játékosok számára.
- A végzetes hiba leírások mostantól a szerver log fájljába kerülnek
- Hozzáadva az sv_lowedict _threshold és a sv_lowedict_action parancsok amelyek lehetővé teszik, hogy a motor még mielőtt teljesen feldobná a talpát igény szerint végrehajtson egy műveletet és ezzel akár el is kerülhetjük a szerver összeomlását. A műveletek a következőek lehetnek: 0-nincs történés, 1-a log fájlba warnin üzenet írása, 2-amennyiben lehetséges a játék újraindítása, 3-a pálya újra indítása, 4-lépés a következő pályára
- Added changelevel_next szerver parancs amelyel a mapcycle következő pályájára válthatunk
- Hozzáadva az mp_restartgame_immediate ConVar amely gyakorlatilag ugyanazt képes csinálni mint az mp_restargame csak késleltetés nélkül.