Két évvel ezelõtt, mikor az elsõ béták megjelentek a
Counter-Strike Neo-ról, a világ olyan bután nézett: Mi ez? Akkor a Namco csapata csak szimplán egy ötletet tárt elénk, amit érdemes lenne megvalósítani. Azóta eltelt három év és a terveket megvalósítás követte. A nemrég véget ért GDC-n (Gamer Developer Conference) Kouichirou Taninami, a Namco termék menedzsere közel egy órás prezentációt tartott a játékról, a tervekrõl, és ami mögötte van. A cikket mindenkinek csak ajánlani tudom a hosszúsága ellenére, megtudhatjátok
miért és hogyan alakult ki a CS ezen változata, miért jobbak a dögös nagymellû csajok, mint a kicsi kövér gringók, illetve hogy milyen változásokat eszközöltek a japánok, a
tisztább és korrektebb játékélményért. Napi hideg élelmet bekészíteni, kellemes olvasgatás! Counter-Strike NEO avagy a CS Japán módra
Archív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: HeNtEs