A Valve természetesen szintén erre számít, hogy a közösségek elkezdenek dolgozni a CS:GO pályák fejlesztésén esetleg a régi már jól ismert pályák újra dolgozásán vagy a meglévőek war mappá alakításán, sőt akár Surf mapok kidolgozásán. Az SDK béta saját bevallásuk szerint tele van bugokkal és egyelőre csak limitált dolgokat tud, viszont folyamatosan dolgoznak, hogy jobb legyen a rendszer, amiben persze kérik a segítségünket is.
A Counter-Strike: Global Offensive Beta 12 frissítései perdig a következőek:
Játékmenet
- Javítva a recoil rendszer így a sorozatban leadott lövéseknél szigorúbb lesz, mint a célzott lövéseknél
- A halott játékosok mostantól nem látják az ellenfélnél a bombákat illetve a defuse kiteket a scoreboardon.
- Az automata fegyvereknél még jobban hasonlít a recoil mostantól
- A mozgás gyorsulás és a megállási lassuláslassítva lett pro visszajlezésekre
- Nőtt a szórás a recoil mintáknál
- Ak 47 recoil miatti szórás mintája frissítve
- Módosított recoil paraméterek, hogy a burst fire könnyebben kiszámítható legyen
- Kijavítottak egy hibát, ami a fegyverek eldobásának távolságáért volt felelős, mostantól jó helyre és jó távolságra zuhannak a puskák
UI
- Átalakították az Arsenal módban a nyerő panelt jobban kihangsúlyozták a nyertest és a helyezetteket
- A következő fegyver bemutatása AR-ben kiegészült extra szöveges információkkal
- Jaavítva az értesítés ha eléred az arany kés szintent vagy ha valaki eléri azt.
- Ha pontot kapsz egy ölési segítségért azt mutatja a halál üzenet mellett
Pályák
- Kiadták az Aztec SE verzióját, tehát egy olyan verziót, ahol nincs köd plusz zavaró elemek, stb. A különbséget a következő videón megnézhetitek.
de_dust_se
- Hozzáadva egy égbolt javítás
Shoots
- Helyi kontraszt beállítások alacsonyabb szintre állítva
- Javítva a lépcső
- Javítva a világítás a sötét kis kunyhóban a Middle area-ban
- Javítva néhány problémás megjelenés a kunyhóknál
Dust
- Növelték a vásárlási zónát a CT-knek és a T-knek is
Shorttrain
- Módosították a helyi kontraszt beállításokat
- Módosították a tonemap beállításokat
Inferno
- Javítva a bomba zóna kiírása, ha a kék teherautón álltunk
St Marc
- Helyi kontraszt alacsonyabb szintre állítva
- Növelték a bloom méretét
- Javítottak egy elírást: “route barée” módosítva erre: “route barrée”
Safehouse
- Helyi kontraszt alacsonyabb szintre állítva
- Növelték a bloom méretét
- Szépítettek a szemeteken
Italy
Aztec
- Javították a levegőben lévő fa levél textúrákat
- Javítva a tárgyak eltűnése Double door környékén
- Javítva a ládák összeérése B lerakó közelében
- Javítva az állványzat problémája a vízben B felé
- Javítva a víz alatti textúra T Ramp nál
- Nem lehet többé rámászni az álványra B felé
- Nem lehet kimenni a T ramp-on többé
Dust2
- Mozgatták és növelték a CT és T vásárlási zónákat, illetve a születési helyeket a radaron
Bank
- Helyi kontraszt alacsonyabb szintre véve
Baggage
- Helyi kontraszt alacsonyabb szintre véve
- Állították a bloom méretét
Lake
- Helyi kontraszt alacsonyabb szintre véve
- Állították a bloom méretét
Sugarcane
- Helyi kontraszt alacsonyabb szintre véve
- Csökkentették a bloom méretét
- Módosították a tonemap beállításokat
Modellek
- Javítva a terrorista skin fejlnek levágódása
- Fix for Sawed-off where bolt was sticking through the back of the housing during fire and reload animations.
Audio
- Számos környezeti hang módosítás és beállítása a következő pályákon: Nuke, Bank, Train, Sugarcane, Dust, Sooots, Lake, Safehouse, Italy, Baggage
Effektek
- A hó effekt optimalizálásra került. Office pályán 7X gyorsabban esik.
Hiba javítások:
- Összeomlás javítva a Buy menüben miután szavaztunk igennel egy pályaváltásra
- Javítva a dupla kör indulás Arms Race-en, amikor az első játékos beért a szerverre/játékba
- Javítva az árnyékok a vgui képeken
- Javítva a hiba, ami miatt az eldobott Famas néha a földbe csúszott a de_dust pályán
Egyéb
Dolgoztak a videokártya felismeréseken. Hiba kiiírása és játékból való kilépés, ha a kártya nem támogatja a Shader Model 3-at, a bilinear PDCF- et, vagy a cascedaed shadow mappingot. (Elvileg nincs olyan kártya, ami ne támogatná a CSM-et a CS:GO-ban). Ezzel együtt a minimális videokártya követelmény az NVidia 6xxx sorozat (2005) Ati-ban pedig a HD 2xxx (2006).