A Counter-Strike: Global Offensive jelenleg bétatesztelés alatt van. A fejlesztők folyamatosan vonnak be újabb és újabb játékosokat a zárt bétába és ezáltal egyre több visszajelzés érkezik fórumokon és más csatornákon a játékról. Ezeket az adatokat gyűjtötték most is összes és lekészítették ezt a frissítést, amely leginkább a pályákat, a felhasználói felületet illetve a játékmenetet érintette. A frissítéseket a Steam automatikusan letölti azoknak, akiknek már van CSGO béta kulcsuk. A következő változások történtek a Global Offensive-ben:
Játékmenet
- Csökkentették a fegyverek recoil váltogatását, így könnyebbe megtanulni és felügyelni a lövéseket
- XM1014 recoil-ja csökkentve
- AK47 recoil-ja csökkente nagyjából azonosra, mint a többi fegyveré
- AK47 recoil pattern kicsit változtatva
- Növelték a készpénz jutalmat bomba hatástalanításkor $3500 dollárra
- Hozzáadtak pár spawn pontot Dust2-höz
Felhasználói felület (UI)
- A mikor célkereszttel ránézünk valakire akkor a neve mostantól 0.4 másodperc helyett 0.5 másodperc múlva jelenik meg
- Frissítették a mini ponttáblát Arms Race-en mostantól látjuk rajta a fegyvereket is játékosonként
- A leader játékosoknál mostantól látszik a mini ponttáblán, hogy milyen fegyverrel vannak
- A „YOU ARE ON TEAM” ás a korábbi leader üzenetek eltávolítva
- Új fegyver helyzet jelentés Demolition mode-ban, ami mutatja, hogy pontosan hol is tartunk a teljes skála megszerzésében
- A ponttábla azonnal megjelenik ha megnyomjuk a gombot
- A halott játékosok elhalványításával jobban látszanak az élő playerek
- Frissítették a fegyver ikonokat
- Frissítették az AUG kis ikonját
- Frissítették a MAG7 kis ikonját
- MP7 körvonalas ikonja frissítve, nincs rajta supressor és extended stock
- MP9 körvonalas ikonja frissítve extended stock ábra rákerült
Shoots
- Korrigálták a köd beállításokat
- Korrigálták a light_environment beállításokat
- Korrigálták a kontrasztot a blurt kikapcsolták
- Világosítottak a pályán
- Korrigálták a fade távolságot bicycle esetében
- Korrigálták a fade távolságot light/glow esetében
- Megigazítottak pár fa textúrát
- Pótoltak pár hiányzó fatextúrát a lépcsőkön
- Kipótolták a hiányzó textúrákat a fa kerítéseken
- Korrigálták a fade távolságot a kunyhók belsejében
- Korrigálták a fade távolságot a kunyhókban található rizsládák esetében
- Korrigálták a textúrát és annak pozícióját a fa korlát modellen
Dust
- Számos helyen javították a pályáról kinézési lehetőségeket, amik geometriai hibákból adódtak
- Javítva egy olyan probléma, ami miatt bizonyos megvilágítás mellett a át lehetett az épületen a füstgránát hatására
- Frissítették a padlózat mintázatát kicsit sötétebb is lett
Office
- Ládák pozícióját módosították így gyorsabban lehet szaladni a mapon
- Frissítették a szemét számlálót prop_physics_multiplayer változóval így jobban kordában lesz tartva a propok aránya a pályán
- Leszedték a csöveket és a lámpát a Backway lépcsőben, hogy ne lehessen rajtuk csücsükélni és kempelni
- Korrigálták a világítást a lépcsőházakban, most jobban lehet látni
- Hozzáadva egy kis világítás a CT kezdő mögött így jobban kivehetőek a játékos modellek
- Doboz eltávolítva a lépcsőházból
- Monitor és billentyűzet fizikai objektumok készültek.
- Javítva a hiányzó díszítés a lépcsőházi plafonon
- Kicsit belenyúltak a Snipers Nest ablakaiba, hogy könnyebben át lehessen rajtuk ugrani
- Set the objects without physics hulls to non solid.
- Korrigálták a fade távolságot a szemetek esetében a bejárat környékén a hátsó udvaron és még számos helyen a pályán
- Módosították a kontrasztot , kicsit mosottabb lett
- A tonemap kontroller értékeit kicsit állítgatták, így nagyobb az összhang a pályán
Inferno
- Javítva a T játékosok spawnolása, most már nem rámol a pályán kívülre senkit
Safehouse
- Javítva a pályáról kiugrási lehetőség
- Pótolták a hiányzó textúrákat a kádban
Italy
- Lejjebb vitték a local_contrastot
Aztec
- Frissítették a helikopter animációt
- Javítva pár részecske kikapcsolhatósága
Bank
- Kicserélték az égbolt modellt
- Levették a CSM-et bizonyos objektumokon
- Módosítottak a köd beállításon, sokkal rövidebb lett a látótávolság más pályákhoz képest
Nuke
- Lejjebb vették a bloom-ot
- Sugarcane
- Módosították a köd és a prop-ok eltűnését
- Letörölték a játékos területen kívüli prop-okat.